hát amit 500ba hirdetnek az tuti nem felújított, komolyabb felújjítás 200tól kezdődik. amit a helyedbe tennék, megvennék egyet ami a legolcsóbb és én magam újítanám fel ha most kellene venni.
Sziasztok ma jó idő volt ki is próbáltam a drz 400 s-emet. Hűű nagyon jó nekem elötte gsx-r 600-as om volt így más de jó.
Szeretnék vele túrázni is, mit javasoltok mit alakítsak át rajta ,most teljesen gyári még.
Kipróbáltam a gyári áttétellel 150 kb a vége és aranylag még jól gyorsul... az ötödik dinamikus 60 ról is emelkedőn engedi jól.
Várom a tanácsokat mit alakítsak át rajt (ülés és tank marad):).
Előre is köszönöm.
Ehhez annyit fűznék hozzá hogy Magyarországon a motorok 90% fel van újítva fullon és mentek vele 2,2 km-et ,patika minden mert annyi pénzük van az embereknek hogy évente vesznek dugót főtengelyt meg hajtókart. Aki úgy megy vásárolni hogy juj "ez fel van újítva" az inkább vegyen egy hintaszéket ne motort. Bontatlan blokk inkább előny szerintem mint hátrány de nem kell semmit elhinni.
Odamész és megnézed.
ui: Ugye sok helyen írják hogy megvan a blokk hogy mit szereltek bele a gépbe,ehez annyit hogy mikor havernak bementem a boltba elhozni a cr-hez a dugót meg a többi alkatrészt megkérdezte az eladó srác hogy a blokkot nekiadom -e mert neki is cr-je van és akkor meghirdeti hogy fel lett újítva és úgy könnyeben elviszik. Muhaha ez Magyarország.
üdv
Pár hete elterveztem hogy DRZ-t szeretnék vásárolni S-es változatot, olyan 500-600 közötti áron. Találtam is egy 2005-ös kiadásút elég jó áron 570-ért és 22.000 km el.
Azért írtam ebbe a forumba hogy a leendő drz társatoknak tudnátok-e pár jó tanácsot adni hogy milyen vélemények vannak a 2005-ös S-es változatról tapasztalatok illetve hogy milyen kérdéseket lehet feltenni és odafigyelni egy ilyen drz vásárlásánál, mert elég jónak láttam beindítotam nem füstölt nem volt fémes hangja tehát elég jónak láttam de a napokba még ki szeretném próbálni mert a gazdája csak akkor engedte ha Ő is ott van és hogy akkor miket nézzek miket kérdezzen az ember mikre kell odafigyelni?
A válaszokat, véleményeket előre is köszönöm és remélem én is egy DRZ-vel gazdagabb leszek és bővül ez a közösség.
Én is hasonlóban gondolkodtam, de a 112 szemes RK lánccal a 15/44-es lánckerékkel a láncfeszítő excenter 4-es állásban van, ha a 44-es hátsó lánckereket 41-re cseréltem, és a feszítőt 7-esre tettem, a lánc még lógott vagy 5-6 cm-t. Viszont 110 szemes lánccal (15/44 lánckerék esetén) olyan feszes lett a lánc, hogy Al di Meola elpengette rajta a Desparadót :)
Végül kipróbálni már nem volt időm, de azt javasolták, hogy 110 szemes lánccal 15/41 áttétellel használjam aszfalton, és ha terepre megyek, a kis lánckereket cseréljem 15-ről 14-re.
Nyáron ki fogom próbálni, mert tervben van egy 2000 km-es kanyar, amire szumma 3,5 napom van :))))
Sziasztok, lenne egy kérdésem 15/44 áttátel van most a 400 s -en, szeretnék túra miatt hátra 41-es fogaskereket tenni.
Egyrészt ajánljátok-e?
A másik kérdésem pedig hogy a láncot kell e változtatnom, vagy csak fogaskerék csere és kész?
Előre is köszönöm
Rajzoltál már hátsó féknyeregvédőt?
Ne ilyet!
Illetve szerintem azon ne változtass én is ezt használom illetve a 15-40-et próbáltam az már hosszú, igaz 120-as tempóval 4 liter alatt volt (Drz E).
500-ért meg van felújított eladó,mi lehet abban kicserélve,és milyen minőség ELADÁSRA
Szeretnék vele túrázni is, mit javasoltok mit alakítsak át rajta ,most teljesen gyári még.
Kipróbáltam a gyári áttétellel 150 kb a vége és aranylag még jól gyorsul... az ötödik dinamikus 60 ról is emelkedőn engedi jól.
Várom a tanácsokat mit alakítsak át rajt (ülés és tank marad):).
Előre is köszönöm.
Odamész és megnézed.
ui: Ugye sok helyen írják hogy megvan a blokk hogy mit szereltek bele a gépbe,ehez annyit hogy mikor havernak bementem a boltba elhozni a cr-hez a dugót meg a többi alkatrészt megkérdezte az eladó srác hogy a blokkot nekiadom -e mert neki is cr-je van és akkor meghirdeti hogy fel lett újítva és úgy könnyeben elviszik. Muhaha ez Magyarország.
üdv
Pár hete elterveztem hogy DRZ-t szeretnék vásárolni S-es változatot, olyan 500-600 közötti áron. Találtam is egy 2005-ös kiadásút elég jó áron 570-ért és 22.000 km el.
Azért írtam ebbe a forumba hogy a leendő drz társatoknak tudnátok-e pár jó tanácsot adni hogy milyen vélemények vannak a 2005-ös S-es változatról tapasztalatok illetve hogy milyen kérdéseket lehet feltenni és odafigyelni egy ilyen drz vásárlásánál, mert elég jónak láttam beindítotam nem füstölt nem volt fémes hangja tehát elég jónak láttam de a napokba még ki szeretném próbálni mert a gazdája csak akkor engedte ha Ő is ott van és hogy akkor miket nézzek miket kérdezzen az ember mikre kell odafigyelni?
A válaszokat, véleményeket előre is köszönöm és remélem én is egy DRZ-vel gazdagabb leszek és bővül ez a közösség.
Üdv.: Dávid
Tehát 14:44- 109 szem kell, így a 110 szemes lánc tökéletes!
Végül kipróbálni már nem volt időm, de azt javasolták, hogy 110 szemes lánccal 15/41 áttétellel használjam aszfalton, és ha terepre megyek, a kis lánckereket cseréljem 15-ről 14-re.
Nyáron ki fogom próbálni, mert tervben van egy 2000 km-es kanyar, amire szumma 3,5 napom van :))))
Egyrészt ajánljátok-e?
A másik kérdésem pedig hogy a láncot kell e változtatnom, vagy csak fogaskerék csere és kész?
Előre is köszönöm