Szia!Lehet,hogy nekem lesz eladó Dörzim,ha összejön a Ktm 450!Kb 2 hét,ha neked nem sürgős."2004,E,műszaki,törzskönyv,szerintem szép a motor,és költség mentes is!Ha érdekel privátban tudok küldeni pár képet,és mindent amit tudni kell a motorról!Üdv!
Az miért van hogy gyorsan villog az index? Átlátszó búra,normál izzóval.Relét már cseréltem,de semmi nem változott.
Nemsokára mennék vele vizsgát tenni(nem műszakit),de így nem fogadják el a vizsga biztosok.
Sziasztok! Fehér/átlátszó indexbúrát keresek dörzire.. Min. 4db kellene.. Ha valaki tud ilyet azt megkérem hogy szóljon itt vagy a nagygergo98@freemail.hu-n.
Nekem is áll egy a garázsban,de csak ritkán van lehetőségem menni vele.
8000 km van benne,és 2008 április 30.-ai
2 gyerek mellett ritkán jut idő rá.....
Szia rendben! Most néztem hogy árulsz egy 600-as hornettet. Az is a listámon van,ha nem adod el míg jön a jó idő lehet elgurulok hozzád a dörzivel!
Üdv
Nekem az a tapasztalatom, hogy nekem (FCR) hidegen szívatóval 2800-2900 pörög (Vaporom van ezért látom) általában 5-10 mp után egy kis gázfröccsre visszaáll 2200-2300-ra ekkor a szívató tökig ki van húzva. Szívató nélkül 1800-1900 pörög. De viszont tapasztaltam olyat is, hogy kihúzott szívatónál indítás után egyből 2200-2300-at pörgött, gázfröccs és felpörgött 2800-2900-re.
És van a harmadik jelenség amikor gázfröccs nélkül magától visszaáll az alacsonyabb fordulatra. A szívatókaron én csak egy állást érzékelek, ezért úgy gondolom, hogy valami más végett csinál ilyeneket. Egyébként 40-45 fokig szoktam járatni, utána indulok el vele szívatóval kb. 100 méterig akkor szoktam visszanyomni. Ha szívatót visszanyomom és úgy indulok, gyakran nekem is befullad.
Megkaptad az e.mailt?
üdv.
Tudnál nekem is képeket küldeni? meg egy pár szót írnál róla, meg árat is persze. Köszi
roekjozsi@freemail.hu
Nemsokára mennék vele vizsgát tenni(nem műszakit),de így nem fogadják el a vizsga biztosok.
mailbe ird meg az árakat légyszi
tokaracing@gmail.com
06-20-5-636-213
06-20-5-636-213
8000 km van benne,és 2008 április 30.-ai
2 gyerek mellett ritkán jut idő rá.....
A DR / DRZ fórumot elhagyom, de nem megyek messzire csak egy másikba.
Üdv minden DR/DR-Z tulajnak
2004-es Drz e karburátorra a következő számok és betűk vannak írva.
29F3SA12 ez milyen nevű (típusú) karbit takar?
Bocs a tudatlanságomért.
Üdv
Nekem az a tapasztalatom, hogy nekem (FCR) hidegen szívatóval 2800-2900 pörög (Vaporom van ezért látom) általában 5-10 mp után egy kis gázfröccsre visszaáll 2200-2300-ra ekkor a szívató tökig ki van húzva. Szívató nélkül 1800-1900 pörög. De viszont tapasztaltam olyat is, hogy kihúzott szívatónál indítás után egyből 2200-2300-at pörgött, gázfröccs és felpörgött 2800-2900-re.
És van a harmadik jelenség amikor gázfröccs nélkül magától visszaáll az alacsonyabb fordulatra. A szívatókaron én csak egy állást érzékelek, ezért úgy gondolom, hogy valami más végett csinál ilyeneket. Egyébként 40-45 fokig szoktam járatni, utána indulok el vele szívatóval kb. 100 méterig akkor szoktam visszanyomni. Ha szívatót visszanyomom és úgy indulok, gyakran nekem is befullad.
Az a furat lehet az?