Szia
Ez csak azon múlik hogy menyi lóvém lesz,ha összejön amit akarok akkor nem adom el és veszek egy gsr-t mellé.Nem szivesen adnám el szeretem a kis dögöt csak hát ezzel menni 1000-2000km-es túrára igen húzós. Ha nem jön össze akkor március körül gondoltam. De az enyém nem volt felújítva ,ha minden igaz még bontva se,max annyira ugyebár hogy beragasztottam a gyújtás csavarokat illetve szelephézag lett rajta állítva.Ami még van hozzá szettenként lánc lánckerék,az enduroé már használt,sm láncszett kb 400km ment.13,14,15 lánckerék előre 40,43 sm-hez illetve 47 endurón. Hátsó féktárcsa és pofa cserélve sm-en 100km-et ment,illetve sm szetten csapágycsere, gyári lámpa meg az ami most rajta van(ezzel szerintem jobban néz ki) olajat enduró1000km csere, sm 2500km. Gumik nem túl Nagy vonalakban ennyi.
15-47 sm áttétel 175 a vége és letiltott( mondjuk éppen hogy) de szerintem ez elárulja hogy van benne erő.
üdv
hogy lehet az hogy minden eladó drz fél éve vagy épp most volt felújitva 300ezerért,akárhányat kérdeztem mind igy van hirdetve,erre már nem lehet alapozni sajnos,egyszerűen nem találni normálisat,motorjánál mire érdemes odafigyelni vásárlásnál ?
Még annyit hogy közel hasonló áron szeretném majd eladni a dörzit ha minden úgy megy ahogy gondolom. Csak a + 50 paci,index rendes lámpa,vapor műszerfal és 2 személyre vizsgáztatva.
Nekem csak 1 kérdésem van ha minden eredeti rajta és 1500km van benne akkor az ülésen a "Suzuki" felirat "ki" része miért van így megkopva? az enyémben nem tudom hogy mennyi van de én belehajtottam 6000-et és nem kopott meg semmit.
ui.: ki a f... vesz egy supermotot azért hogy az udvarban tologassa.
Ja az az 1500km csak egy hasra ütés szerű szám lehet, mivel E-s drz.
Bár a vázon nem igazán látszik kopásnyom a lábtartók felett, meg a deknik is elég szépek és az első villák alján lévő matrica is hibátlan. és a tankon is a gyári matrica van, ami műanyag tanknál nagy szó egy pár év használat után. Az idomok is szépek, ha gyáriak szerintem kevés km-es mindenféleképpen és terepen sem volt használva keményen úgy látszik.
De van olyan azért, hogy a látszat néha csal.
Sántít itt néhány dolog..A matricázás és az ülés 2005-ös(bár ha valóban 2004 decemberi,talán lehet,hogy már az újabb külsővel jött).A teljesítmény alapján S-es,de inkább tűnik E-nek. A tank műanyag,nincs műszerfala.Így meg az az 1500 km vajon mit takar a bicikliórában?!"Persze a felét még a nagyapám hajtotta bele,mert az Ő kerójáról dobtam át."
Ja a kuplung kar megér egy misét,mint az öt hetes nicaraguai banán.
Pesti nepper az üllői végén,nem egy bombabiztos párosítás.
Sajna olyan robbantott ábrát nem találtam amin lehet látni a furatot,de ott van ahova a nyíl mutat,pont a tolattyú felett van.
Még egyszer mondom,ez egy Mikuni TM 36,és csak gondolom hogy az FCR-en is hasonlóképpen lehet megoldva.
haver 2000km alatt vette(talán 1300 volt) de az olyan újszerű volt mint amit a szalonba állítanak ki
a gyári gumin még kopásnyom se igen látszódott
az oldalidomok totál karcmentesek voltak, az ülésen a felirat is makulátlan volt
Nincs műszerfal, nincs tükör, bicikli óra, nincs index, faragott sárvédő, módosított hátsólámpa, nem eredeti kormány/fékkar/kuplungkar, nincs meg a gyári kapaszkodó sem, nem gyári az ülés táska, láncvédő hiányzik, első sárvédő gyári matrica nincs már rajta... most 3 perc alatt ennyi jutott. Ebbe a motorba nem ennyi, vagy felújított és úgy van benne 1500, vagy törve volt, de nem gyári áru.
Majd keresek valami ábrát és bejelölöm,de azt tudni kell hogy én nem az FCR-ről írtam,hanem egy Mikuni TM36-ról,csak gondolom az FCR-en is valami hasonló módon lehet megoldva.
Nekem az S típusú motorom van ezért nem tudom, hogy a többi mennyivel különbözik...
Az én tapasztalatom és amit utána olvastam a következő:
-mikor hideg van és beindítom a motort akkor mindig a második állásba teszem és utána rögtön vissza kell nyomni az első állásba (itt 1-2 másodpercig kicsit tartom), majd ezt követően 30 másodpercig hagyom melegedni ebben az állásban aztán leveszem a szívatót. Az második állásba elég magasan pörög pár másodpercig az elsőbe már jóval alacsonyabb fordulaton.
Szerintem ez nem olyan vészes hogy emiatt bármi baja legyen és ha a motor beállításai megfelelőek akkor nem szabad leállnia és felesleges is hosszabb ideig szívatni!
Ez csak azon múlik hogy menyi lóvém lesz,ha összejön amit akarok akkor nem adom el és veszek egy gsr-t mellé.Nem szivesen adnám el szeretem a kis dögöt csak hát ezzel menni 1000-2000km-es túrára igen húzós. Ha nem jön össze akkor március körül gondoltam. De az enyém nem volt felújítva ,ha minden igaz még bontva se,max annyira ugyebár hogy beragasztottam a gyújtás csavarokat illetve szelephézag lett rajta állítva.Ami még van hozzá szettenként lánc lánckerék,az enduroé már használt,sm láncszett kb 400km ment.13,14,15 lánckerék előre 40,43 sm-hez illetve 47 endurón. Hátsó féktárcsa és pofa cserélve sm-en 100km-et ment,illetve sm szetten csapágycsere, gyári lámpa meg az ami most rajta van(ezzel szerintem jobban néz ki) olajat enduró1000km csere, sm 2500km. Gumik nem túl Nagy vonalakban ennyi.
15-47 sm áttétel 175 a vége és letiltott( mondjuk éppen hogy) de szerintem ez elárulja hogy van benne erő.
üdv