Van benne már jópár motorozás,de még nem kellett feszíteni.
Olyan 3-4 motorozásonként ránézek,aztán annyi.
Azt nem tudom hogy tudod-e,de csak kézzel tekerj rajta,kulccsal nem illik,mert könnyen túlhúzod.
Sziasztok
Lenne két kérdésem.
1. Lehet azt állítani valahogy hogy ha ráhúzom a szívatót ne pörögjön annyira a gép? Alapjárata olyan 1800 körül van, szívatóval meg 4000 körül, hidegen nem szeretném ekkora fordulaton járatni. Amíg jó idő volt nemvolt ezzel gond mert simán ment szívató nélkül,de most a hideg időben kell neki.De mivel 2800-on nagyon szépen jár, tartani szoktam kézzel a szívatót hogy ne legyen teljesen kihúzva.
2.Drz-E mekkorának kell lennie a szelephézagnak?
köszi
üdv
Üdv!
Jogos amit mondasz,nem használtam ki a dokit,őszintén nem láttam rá lehetőséget itt nálunk,mert miután fegyvert fogtak rám inkább úgy döntöttem nem éri meg,ráadásul úgy hogy a saját területünkön volt na mind1,nagyon hosszú a történet,ezért csak kisebb motorozások voltak,meg volt helyette más amivel csöttögtem ide oda :D nagyobb túrák nekem is voltak nyáron cseréltem olajat elöte utánna aztán gyerünk vissza a bakra :D Próbálok vigyázni arra amim van a lehető legjobban mert én még holnap és azután is rá szeretnék ülni.
Olyan 3-4 motorozásonként ránézek,aztán annyi.
Azt nem tudom hogy tudod-e,de csak kézzel tekerj rajta,kulccsal nem illik,mert könnyen túlhúzod.