értem, köszönöm! azt nemtudod véletlenül, hogy teljesen másak a vezérműtengelyek vagy csak el vannak fokolva?
bontók mennyire vannak ellátva E-s alkatrészekkel? könnyen be lehetne szerezni a gyújtást ? képed esetleg van az E és S gyújtásáról, gondolom csak a lendkerék más rajtuk
Lehet alut hegeszteni,de jó rábeszélőkével kell legyél megáldva,mire a Mester megcsinálja.Gumisműhelyben szokott lenni aluhegesztő beeeerendezés,ott ahol javítanak alufelnit is.
De ha a barkács-megoldást választod,akkor tudsz venni olyan gyurmát,ami 2 komponensű,vizes kézzel kell összegyúrnod,és kb 5 perc alatt megköt.
Én ezt használom az olajtekenők meggyógyítására.
NEKEM BEVÁLT !
Én teljesen meg vagyok elégedve a ContiRoad Attack-kal, de Sport is jó. Még pályán is megállta a helyét! Persze nem verseny szinten, csak hobbi szinten, mielőtt valaki leolt
Vékonyabb hengertalp tömítés, nagyobb kompressziós dugattyú, más vezérműtengelyek, sokkal komolyabb karburátor, más gyújtáselektronika, nyitott kipufogó vastagabb leömlővel.
hali, drz 400 e és s között mi a különbség? blokkügyileg értem, hogyan hoztak ki az e-böl több lovat? más vezérműtengelyek, főtengely gyújtás? mi a különbség a két blokk között ?
Hello...Van valakinek bontott DR350-hez két oldalsó idom a színe mindeggy mert fújva lesz de törött ne legyen...Ha valakinek van vagy esetleg tud akkor az írjon legyen olyan rendes...KÖSZI
Üdv!
Van egy '96-os DR 650-em, kb 80-nál ledobta a láncot és az első lánckerék előtt a motorblokkból kitört egy kb 5ft-os nagyságú darabot!
Lehet a blokkot hegeszteni vagy mást kell alkalmaznom?
bontók mennyire vannak ellátva E-s alkatrészekkel? könnyen be lehetne szerezni a gyújtást ? képed esetleg van az E és S gyújtásáról, gondolom csak a lendkerék más rajtuk