Szia,
prox dugattyút honnan lehet rendelni, nem tudod véletlenül? Nem találtam a neten magyar lehetőséget.. Egyébként úgy néz ki nem a főtengelyem zajos, hanem vm más csapágy(vízpumpa, generátor) vagy vezérműláncnál valami...
ezzel a motorral szemezgetek,csak nem tudom eldönteni,hogy valóban e verziójú lehet e,mert van a segédvázon felfogatás a lábtartónak,ráadásul 2 lyukú,amilyet még nem láttam csak minden vázon egy lyuk látszik.
szerintem rákell mennie,
én sokat endurozok mostanába azért kéne műanyag, egy az h. könyebb; 2. a fémtank már 3 helyen lyukadt ki a rezonanciától meg a sok motor hajigálástól.... toldozgatom foltozgatom, de a megoldás egy műanyag lenne számomra
és rá megy szerinted minden átalakítás nélkül?endurózni jobb a müanyag tank,csak ha sm szettel mész ide oda akkor jobb a zárható tanksapi meg szebb ha nem hójogos a matrica :)
nekem jó, csak nyomjuk lájtosan, mert elpuhultam és megdagadtam
majd janit mindig előreküldjük felderíteni hogy kellőképp ki tudjon fáradni
ténérével meg nem vadulok, még a végén lejön a festék róla
Nagyon úgy tűnik, hogy a jövő héten DRZ tulaj leszek. Segítsetek egy picit:
- 2007-es évjáratú mennyiben különbözik a többitől?
- Mire figyeljek, ha supermoto szettet akarok beszerezni?
- Mindenképpen kell rá a hűtővédő? (Mert elöl van műanyag, az oldalára meg ott a burkolat, szinte alig látszik ki alóla!)
- Vajon ez milyen változat lehet? S/E/SM? SM nem nagyon, mert az gyárilag sm-kerekekkel jön, ha jól tudom?! Önindító van rajta... kék színű (nem , mintha számítana), de semmi felirat nem árulkodik (azon kívül, hogy DR-Z), hátul van rajta egy táska gyárilag szerszámmal, kötszerrel és izzókészlettel.
prox dugattyút honnan lehet rendelni, nem tudod véletlenül? Nem találtam a neten magyar lehetőséget.. Egyébként úgy néz ki nem a főtengelyem zajos, hanem vm más csapágy(vízpumpa, generátor) vagy vezérműláncnál valami...