Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem LED-es....gyári.Annyira nem zavar,csak megyek vizsgázni,és a tan pályán csak jó műszaki állapotút lehet használni..
ha gyorsan villog akkor gondolom neked ledes indexed van, tehát nem jó a gyári relé, neked elektromos indexrelé kell, ami terhelés független amúgy nekem is ledes van a gyári indexrelével, kicsit gyorsabb, de nem foglalkozok vele
Tehát nekem nem a kapcsoló kell hanem a relé,ez fontos! A kormány kapcsoló jól működik.
Van DRZ-re egy teljesen gyári első Bridgestone gumim eladó..
Kicsit kopottas, de még simán jó aszfaltra.. Terepen meg még többet elmegy:)

Árát nem igazán gondoltam ki.. akit érdekel az mondjon rá egyet, aztán megbeszéljük..

Írjatok itt vagy a nagygergo98@freemail.hu-ra.
Köszi szépen! :)
Racetech ledes sárvédő toldat, Universalmotor.hu, nekem az van
Sziasztok! Tudnátok valami jó kis univerzális sárvédőtoldatot küldeni nekem DRZ-hez? Persze olyat amire indexeket is föl lehet tenni.. Fontos lenne.. Esetleg ha valakinek van egy E típusú sárvédőtoldatja akkor az is érdekelne..

Köszi!
Az a baj, hogy 500e alatt nem találsz elfogadhatót. Én is nézegettem sokáig, meg is néztem néhányat de a szemembe mind hulladék volt. Inkább várj még.
Köszönöm a választ.
Én is néztem és nem igazán lehet jót találni , de ha esetleg valaki tud valami jót ajánlatot vagy eladó motort azt megköszönöm.
300 alatt nem fogsz találni rendszámost és még ebben az árban is egy romhalmazok
egy faja xr400 meg 500 felé van, és sokkal jobb a dr350-től

nyáron néztünk egy dr350-est 320 ért árulták, de a hangja sem volt az igazi, szórta is az olajat mindenfelé, tisztára romos/napszítta idom mindenhol
ráadásul km óra, gyújtáskapcsoló meg ilyesmi "extrák" is hiányoztak/tákoltak voltak
szóval szerintem inkább tolj le még egy idényt a dt-vel aztán vegyél jobb motort
A DRZ-csak álom én csóró főiskolás vagyok akinek még nincs se munkahelye csak az van amit a nyári munkák alatt megszerez pénzt és nem apuci veszi meg.
Miért nem veszel drz-t? Inkább veszel egy ritka öreg 350-est?
Üdv.

Küldj egy emailt a tonyy87@gmail.com-ra. Lehet tudok segíteni.
Üdv!

Egy kis segítségre lenne szükségem motor vásárlás terén,
Amit én kinéztem az a Suzuki DR 350 lenne rendszámos ilyet szeretnék venni, csak nagyon keveset találni papírost és gondoltam írok ide a forumba hátha van valakinek ELADÓ.
Vagy ha még sincs akkor motor hirdetéses oldalakat tudtok mondani ahol tudok böngészni?
Hali.
Nekem van mindkettő.
06-20-5-636-213
Mielőtt beleélnéd magad, hívd fel az eladót, és kérdezd meg, hogy megvannak-e a motor külföldi papírjai. (nem lesznek meg) Én már beszéltem vele egy másik motorról annak sem voltak meg. Így meg nem tudod forgalomba helyezni. Azt mondta ha ezek a motorok papírosak lennének nem ez lenne az áruk. Azért sok szerencsét.
Sziasztok!

Keresek: 400S-re Index relét(túl gyorsan villog),és lánc védőt,(műszaki miatt).
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt vagyok, és egy DR 600-ra gondoltam, mégpedig: http://aprod.hu/hirdetes/suzuk...
Rendszámozni szeretném és ingázásra használni 130km-es távon.
Szerintetek kényelmes, kibírható útitárs egy ilyen egyhengeres?
Mennyire érdemes ilyen 20 éves dolgokkal foglalkozni?
Válaszaitokat köszönöm valamint ha van valami tippetek ez helyett, azt is szívesen meghallgatnám!
üdv. tud e valaki DR 600 henger meg dugatyút. köszönöm
Köszi,mar ezzel is előrébb vagyok, most készülök beletenni,eddig S minden cumó a motorban,néhany hete van FCR karbim,azóta ég és föld a motorom előző és mostani teljesítménye, most meg vettem hengerfejet,yoshi tengelyekkel ócsó'ba... A vez lancom oktoberben lett cserélve, most belemegy az E hengerfej ezzel a yoshival... Remélem kemény lesz...De akkor csak egy darabig? :/
Okés,már várjuk!
Majd hétvégén teszek fel még egy videót és ott is megnézheted milyen hangja van.
Ha valakit érdekelne van egy jó állapotú DRZ400-ra való hátsó féknyergem. Új alkatrészekkel, porvédő gumik, gumigyűrűk, fékbetét rögzítő csavar.
most újra gyűjtöm őket össze, hogy egymás mellet próbálható legyen.. Én anno azt tapasztaltam, hogy nagyon korrekt teljesítményt ad, szerintem ezzel lehet igazán 50le-t elérni, csak egy bibije van, csak pontos és új vezérműlánccal a fasza... ha kicsit nyúlik, akkor ezonnal el kezd gyengülni. Szóval mindenképp abból is újat kell feltenni, és csak ideig óráig okés.. Aztán lánccsere. a hotcams annyiból jobb, hogy utána tudsz picit állítani, viszont a stage 1-nek elég ratyi a kipuff bütyke.. a stage 2 már elég jó a kipuff oldalon is, de gyengébb mint a yoshi... csak talán lineárisabb