újnál mondom
az a lényeg hogy kitalálod mi a jó hátul mert azon nemigen tudsz változtatni a lánc hossz miatt
az elején meg az hogy 14es vagy 16os van nem sokat változtat a lánchosszon
annyit tudsz trükközni hogy a legnagyobb első lánckerékkel aszfalton közlekedsz a legkisebbel terepen
így kb 3000ft plusz beruházás mellett lesz 2 féle áttételed
Sziasztok!
Most készülök láncszettet venni, mert elkopott. Most gyári van rajt, de ez nem igazán tetszik. S-es drz enduró kerekekkel.
Milyen áttételt tudnátok ajánlani amivel terepen is erősebb lessz, úton is azért lehet menni majd kb 120-at vele, és az egykereket is könnyebben vegye.
Még semmivel, gondolkozok hogy mitévő legyek. Ma megpróbáltam kiszedni,de nemigen akar kijönni xD, jobban lekel bontanom a vasat.
Ha kijön akkor lehet azt csinálom hogy megragasztom jó vastagon síkba csiszolom és rakok rá karbonfóliát,az oldalát meg hagyom szabadon és ott akkor látszik hogy hol a víz. Hozzáteszem nekem még sose ment fel bent a lötyi. De összegezve valószínű ezt csinálom.
UI: Üvegszállal fogom megragasztani aztán lehet térdelgetni az biztos tart.
Üdv
Hali
Csak azt nem értem hogy minek csinálni ilyen kuglit oda! Egyrészt bután néz ki másrészt ha egy izmosabb darázs nekirepül leszakad onnan a picsába főleg még ha meg is fekszel a géppel. Ha elrepedt meglehet ragasztani és utána odatenni valami normális takarót fémből,műanyagból és nem is látszik illetve nem sérül olyan könnyen. Vagy csinálni fémből egyet de bentre a helyére és esztétikusan ha lehet,de persze ez nem mindenkinek számít.
Valahol én most ott tartok hogy kéne csinálni mert nekem is eltört és megragasztottam.
Jujj ez az, köszönöm!
Mit tudsz róla ez a tied vagy csinál valaki ilyet?
Mert ez a műanyag semmire való tegnap arrébb akartam rakni a hátulját és a térdemmel megnyomtam be is repedt !
Sokkot kaptam rögtön
az a lényeg hogy kitalálod mi a jó hátul mert azon nemigen tudsz változtatni a lánc hossz miatt
az elején meg az hogy 14es vagy 16os van nem sokat változtat a lánchosszon