szerintem minden igény nem fér bele a drz-be.
bár pontosítani kellene milyen terep, mennyi barátnős tekergés stb stb
a drz ülése kb olyan mint az xr4 ülés azon nemigen fértünk el a gyerekkel, de a dt80 ülésén meg igen
Ha mérés után úgy látod hogy szükséges a szelephézagállítás, hézagoló lapkát addig nem tudsz venni, (hacsak nem egy egész szettet veszel), amíg nem tudod hogy mekkorák vannak benne jelenleg, tehát szét kell szedned, vezérműtengelyek le, mágnessel lehúzod a "bucket"-et, (magyarul nemtudom mi a szakszó), és utána ha kivetted a lapkát, akkor fogod látni hogy mekkora a jelenlegi, mind a 4 eltérő lehet vastagságban (gyárilag), rá lesz írva, ha meg lekopott a szám róla, akkor mikrométerrel le kell mérni. Csak ezután tudod kiszámolni hogy mekkora kell bele.(új) Esetlegesen ha úgy adja ki, akkor fel tudsz használni egy régit, egy másik régi helyére. Szerviz manual nélkül nem érdemes neki kezdeni, azzal viszont, ha 1 hétig is tart, de meg lehet csinálni otthon.
Mindez előtt persze a dugattút felső holtpontra kell állítani, és nem árt ugyelni a vezérműtengelyek leírás szerinti visszarakására, különben viszlát motor, viszlát dugattyú, szelepek. -)
Ez egyébként mindez benne van a szerviz manuálban, nekem se volt fogalmam róla, míg el nem olvasta, és meg nem csináltam. Kapkodni nem érdemes vele, ha először csinálod.
Ellenőrzéshez elég csak bütyök alá tenni a hézagolót. Állítani viszont csak hézagoló lapka cserével tudsz ami a szelepszár és a persely közt van, amit a bütyök nyom le. Azt hogy cserélni tudd ahhoz kell a vezérmű tengely megbontani. Szelep hézagoló lapka
Szerintem jobb szakemberre bízni!
Szezonkezdés előtt motort szeretnék vásárolni, és gondolkozok a Suzuki DRZ- típusában és nem sok véleménnyel rendelkezek mert ezelőtt egy DT 125 öm volt tehát nem lehet összehasonlítani.
Amilyen motort én választani szeretnék az egy olyan 4T rendszámos legyen aminek nem okoz akadályt a terep, iskolába, munkába járáshoz tökéletes legyen, hosszabb távokon is megállja a helyét akár barátnőmmel is kényelmesen el tudjunk menni kirándulni és ami a legfőbb legyen hogy ne kelljen sok gondot fordítani a generálozásra fúrás javítás stb..... Ezért esett a választás a DRZ 400-ra.
Tehát ennek a modellnek a tulajdonságairól szeretnék segítséget kérni hogy milyen tulajdonságokkal rendelkezik, mi a különbség az S és az E változat között, számomra melyik a kedvezőbb választás illetve hogy melyik a megbízhatóbb kevesebbet igényli a generálozást javításokat stb....
Nem tudom a DRZ láncfeszítőjében mi megy tönkre pontosan(mintha valami ricniről hallottam volna),de nekem az XR feszítőjében egy spirális rugó van,aminek a végéből mindig letört egy darab......és persze jó messzire az otthontól. Szerencsére meg tudtam műteni ideiglenesen. Ekkor határoztam el hogy kicserélem ilyenre,ezzel soha többet nem lesz gond.
a service manuál 2 mappában van egy másik féle, abban az E is benne van. sajnos nem tudok segiteni ez ügyben, mert eddig mindig szerelőre bizztam a szelephézag állitást
Szia
Leszedtem,na most ugyebár ez az -S drz, az E-nek ugyanaz a szelephézaga? in 0.10-0.20, ex 0.20-0.30
Illetve ha állítanom kell ahhoz gondolom le kell szedni azt a két kütyüt amire van írva (ex,in) ha azt leszedem akkor a vezérműtengely nem hullik ki onnan? Erre gondolok:link
Az igazság az hogy 2012 áprilisban volt szerelőnél ő be is állította de szeretném megtanulni hogy ne csak hajtsam a kicsikét.
köszi
üdv
bár pontosítani kellene milyen terep, mennyi barátnős tekergés stb stb
a drz ülése kb olyan mint az xr4 ülés azon nemigen fértünk el a gyerekkel, de a dt80 ülésén meg igen
Mindez előtt persze a dugattút felső holtpontra kell állítani, és nem árt ugyelni a vezérműtengelyek leírás szerinti visszarakására, különben viszlát motor, viszlát dugattyú, szelepek. -)
Ez egyébként mindez benne van a szerviz manuálban, nekem se volt fogalmam róla, míg el nem olvasta, és meg nem csináltam. Kapkodni nem érdemes vele, ha először csinálod.
Igazad lesz!
Leellenőrzöm és ha nem jó elviszem szerelőhöz.
Üdv
Szelep hézagoló lapka
Szerintem jobb szakemberre bízni!
Szívó (IN):01-02 mm
Kipufogó (EX): 02-03 mm.
Szezonkezdés előtt motort szeretnék vásárolni, és gondolkozok a Suzuki DRZ- típusában és nem sok véleménnyel rendelkezek mert ezelőtt egy DT 125 öm volt tehát nem lehet összehasonlítani.
Amilyen motort én választani szeretnék az egy olyan 4T rendszámos legyen aminek nem okoz akadályt a terep, iskolába, munkába járáshoz tökéletes legyen, hosszabb távokon is megállja a helyét akár barátnőmmel is kényelmesen el tudjunk menni kirándulni és ami a legfőbb legyen hogy ne kelljen sok gondot fordítani a generálozásra fúrás javítás stb..... Ezért esett a választás a DRZ 400-ra.
Tehát ennek a modellnek a tulajdonságairól szeretnék segítséget kérni hogy milyen tulajdonságokkal rendelkezik, mi a különbség az S és az E változat között, számomra melyik a kedvezőbb választás illetve hogy melyik a megbízhatóbb kevesebbet igényli a generálozást javításokat stb....
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.: Dávid
Gumibelsők 21", 18" 1500Ft- darabja.
VEE RUBBER
3.25/3.50/4.10-18"
2.75/3.00-21"
Bontatlan csomagolásban!
A kettő együtt 2500Ft-
Érd.: kgdrzs@hotmail.com
Neked volt már ilyen problémád?Mik a jelei
Annyival jobb,hogy soha nem romlik el! Szar ügy amikor motorozás közben tönkre megy,és 50-50% hogy átugrik a lánc vagy nem.
Mivel jobb ez a manuális
Leszedtem,na most ugyebár ez az -S drz, az E-nek ugyanaz a szelephézaga? in 0.10-0.20, ex 0.20-0.30
Illetve ha állítanom kell ahhoz gondolom le kell szedni azt a két kütyüt amire van írva (ex,in) ha azt leszedem akkor a vezérműtengely nem hullik ki onnan? Erre gondolok:link
Az igazság az hogy 2012 áprilisban volt szerelőnél ő be is állította de szeretném megtanulni hogy ne csak hajtsam a kicsikét.
köszi
üdv
Nekem ezt a leírást adtak hozzá: