Srácok! gyári vezérműtengelyek érdekelnének a drz-hez. Állítólag 2 féle van, az erősebb, és a gyengébb! vásárolnék mind a 2-ből. ha valakinek van eladó.. Ja, és az a yoshimura is érdekelne, ha van valakinek! összehasonlítás végett gyűjtöm őket! köszi!
Szia!
Értelek, azért másoltam be a leírást is, hogy megértsd. A csapágyat csak kézzel húzzuk meg, és utána 5x, 6x jobbra balra megforgatod a kormányt, hogy visszalazuljon a csapágy , ne rágjon. Ez a lényeg.. 45 Nm-el csak ezt az állapotot rögzíted. Hogy ne tekeredjen szét.. nem a csapágyat húzod ennyire le..
Segítséget szeretnék kérni Suzuki DR 350 SHC vásárlás terén, mert eddig én nekem Yamaha DT 125-öm volt és átszeretnék nyergelni nagyobb 4T-felé.
Hogy mit kell tudni erről a típusról hogy vannak hozzá és milyen áron alkatrészek, milyen ereje van egy ilyennek, hol lehet jobban kihasználni használatosságáról stb...
Bocsi, de nem értelek! Én nem egy nyeles körmös kulcsot csináltam, hanem egy dugó formájú körmös kulcsot, épp olyat amilyet a szereléshez kér a leírás. Pont azért hogy a leírást követve tudjam csinálni a javítást, és a megadott értékre lehúzni a csapágyat. Azt pedig a leírás szerint 45 Nm. És ha megnézed még egyszer a leírást és az ábrákat, akkor pont úgy megy a folyamat ahogy én anno csináltam, és leírtam.
A Martin dobot 32 ezerért vettem az összekötő csővel együtt.Előtte szintén DRZ 400S-en volt.Egyébként tényleg jól szól!
Tapasztalat van róla? Előre is köszi!
Megkérdezhetem, mennyi volt a martin kipu?
Brutál hangja van!
Még meg se terveztem.Nem tudom.6-7 ezer min.
egy kis segítségre lenne szükségem! valaki ismeri ennek a motornak az előéletét?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Meg van még.
nagy.david@kalocsakom.hu
06-20-5-636-213
Értelek, azért másoltam be a leírást is, hogy megértsd. A csapágyat csak kézzel húzzuk meg, és utána 5x, 6x jobbra balra megforgatod a kormányt, hogy visszalazuljon a csapágy , ne rágjon. Ez a lényeg.. 45 Nm-el csak ezt az állapotot rögzíted. Hogy ne tekeredjen szét.. nem a csapágyat húzod ennyire le..
Segítséget szeretnék kérni Suzuki DR 350 SHC vásárlás terén, mert eddig én nekem Yamaha DT 125-öm volt és átszeretnék nyergelni nagyobb 4T-felé.
Hogy mit kell tudni erről a típusról hogy vannak hozzá és milyen áron alkatrészek, milyen ereje van egy ilyennek, hol lehet jobban kihasználni használatosságáról stb...
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.: Egy szezon előtt gondolkodó fiatal. :)
Összekevertelek Phoenix-el azt hittem ő csinál ilyeneket !
Hát ha valami nagyon jó áron adod
Mennyiért csinálnál egyet?
hány gyapotozáshoz elég?
Majd festés után már majdnem összerakva! (Megy ez! )
Teló felújítva + 2cm-vel megtoldva!
Bocsi, de nem értelek! Én nem egy nyeles körmös kulcsot csináltam, hanem egy dugó formájú körmös kulcsot, épp olyat amilyet a szereléshez kér a leírás. Pont azért hogy a leírást követve tudjam csinálni a javítást, és a megadott értékre lehúzni a csapágyat. Azt pedig a leírás szerint 45 Nm. És ha megnézed még egyszer a leírást és az ábrákat, akkor pont úgy megy a folyamat ahogy én anno csináltam, és leírtam.