Utálni fogod!
Én 1x motoroztam lc4-el, 60Km-t kellett megtennem aszfalton, de rémálom volt. 20 Km után meg kellett állnom leszállni egy picit, mert annyira szétrázott, hogy nem bírtam tovább. A talpamat mintha szurkálták volna, meg a szemem is rezonált és megfájdult a fejem. Terepen még rosszabb. Ott csak picit mentem vele.(amíg a srác élvezkedett a drz-men) Egy diesel is megírígyelné azt a rezonanciát!
De iszonyat jól gyorsult, gázra emeli az elejét és nem beszélve a presztizséről! Mert egy ktm az csak ktm és nem ocsó sutyuki (mint nekem mondták) Én is lc4-et akartam, de fél órával vitték el előlem. A második helyen volt a drz, amit meg is vettem és azóta sem bántam meg........
de előtte megtisztítani zsírozni majd tesztelni
haver gépe is már szakaszosan mozgott a kormány 1 doboz féktisztító és 2 óra ráfordítással újszerű lett
Sajna lehet,hogy esedékes lesz nekem is de egyelőre még nem jutottam oda ,hogy mi is lehet a probléma vele!"kis ropogás"
Én itt találtam a legolcsóbban ,de valaki tudd ennél olcsóbbat az ne tartsa magába ! http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni karbi belövésben? Mert a nyáron néha elég nehézkesen indult a gép! És szerintem nincs jól beállítva!
Esetleg még kormánycsapágy ügyben is tud segíteni valaki? Mert cserés, csak nem tudom honnan vegyek! (SUZUKI szalonba 14K egy darab és kettő kell!)
Akkor még te is elég jó áron el tudtad adni.Az enyémet 720-ban vitték el december elején.
Csomó extrával,tényleg szép állapotban.
LC4-ről meg csak annyit,volt szerencsém egy 2003-as gyári sm-hez és nem volt egy álom,iszonyatosan ráz a blokkja,drz ahhoz képest soros.
hozzáteszem, hogy egy jó beállítással sokkal erősebb lenne a drz-d mint egy átlagos 440-es.. én imádtam a 400-asokat, mikor eladtam sokat legendázott az új tulaj! én persze sírtam.. :(
Szia! 5-6 századot bátran lehet hónolni, szóval ha új dugóz akarsz bele, ennek megfelelően kiválaszthatod az A,B,C, és prox-nál d méretet.. de csak 90-es furathoz.. a 440-et hüvellyel lehet megcsinálni, ki kell esztergálni a méretet, és a nicasilnak annyi.. a hüvely is kiváló lehet, de azt tudni kell hogy sokminden megváltozik a motorozásnál. Pl mindig be kell melegíteni rendesen, mielőtt téped mint az állat. A nicasilnak az egyik előnye, hogy mivel maga a henger alu, ezért együtt tágul a dugóval.. a vas ugye lassabban. a másik a siklási tényezője, ami állítólag jobb, de én nem vettem észre egetverő különbséget.. jó illesztéssel, bemelegítve egy jó hónolás után a vas is harapós, mint az oroszlán!
Értelme szerintem se sok lesz. Ez csak simán az én agymenésemnek köszönhető. Csak utcán szoktam használni, így terep része számomra nem érdekes. Megpróbálok majd nem elfogult lenni, és őszinte véleményt írni amint lesz értékelhető tapasztalatom.
Nem a sok fényező anyag miatt adtam el. De remélem a következő gépem is ilyen szép állapotban lesz.
Lehet honoltatni, de nem a szokásos mélységben, hanem csak ún. kis mélységű, tisztító honolást lehet. Fúrni, mint egy szimót tuti nem lehet, én úgy tudom viszont, hogy perselyt cseréltetni lehet... De szerintem nem érdemes ilyenekkel foglalkozni...
(Te tudod kinek a ktméről beszélek! De már megszabadult tőle!)
sokkal jobb a mostani gépe
Én 1x motoroztam lc4-el, 60Km-t kellett megtennem aszfalton, de rémálom volt. 20 Km után meg kellett állnom leszállni egy picit, mert annyira szétrázott, hogy nem bírtam tovább. A talpamat mintha szurkálták volna, meg a szemem is rezonált és megfájdult a fejem. Terepen még rosszabb. Ott csak picit mentem vele.(amíg a srác élvezkedett a drz-men) Egy diesel is megírígyelné azt a rezonanciát!
De iszonyat jól gyorsult, gázra emeli az elejét és nem beszélve a presztizséről! Mert egy ktm az csak ktm és nem ocsó sutyuki (mint nekem mondták) Én is lc4-et akartam, de fél órával vitték el előlem. A második helyen volt a drz, amit meg is vettem és azóta sem bántam meg........
Eladó cuccok:
-Polisport Fejidom 6.000Ft
-Ufó fémbetétes kézvédő 7.000Ft
-Kormány 5.000Ft
DRZ 400S Első sárvédő 3.000Ft
A kézvédő alig használt,kb 2 hónapot volt motoron,szinte új!
haver gépe is már szakaszosan mozgott a kormány 1 doboz féktisztító és 2 óra ráfordítással újszerű lett
Én itt találtam a legolcsóbban ,de valaki tudd ennél olcsóbbat az ne tartsa magába !
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Valaki tudna nekem segíteni karbi belövésben? Mert a nyáron néha elég nehézkesen indult a gép! És szerintem nincs jól beállítva!
Esetleg még kormánycsapágy ügyben is tud segíteni valaki? Mert cserés, csak nem tudom honnan vegyek! (SUZUKI szalonba 14K egy darab és kettő kell!)
Csomó extrával,tényleg szép állapotban.
LC4-ről meg csak annyit,volt szerencsém egy 2003-as gyári sm-hez és nem volt egy álom,iszonyatosan ráz a blokkja,drz ahhoz képest soros.
Keresek sürgősen DRZ-hez szerszámos készletet a kis műanyag szatyorral. Esetleg elfekvőben valakinek lenne?
Tudom nem az a mérvadó, de nekem az is számít.
Nem a sok fényező anyag miatt adtam el. De remélem a következő gépem is ilyen szép állapotban lesz.
740-be vitték el.
keX KTM
a hengered is gázos? vagy csak szimplán szeretnél 440est?