Azt olvastam lehet hónoltatni a nicasilt is, sőt fel is hívtam egy műhelyt,
és 4-5 ezerért megcsinálják. Bár azt nem kérdeztem,hogy 434 hez elég vastag-e az anyag, gondolom ha látják megmondják.
Hengerfejet nem fúrunk!
Hengert szokás, de a DRZ hengere nem fúrható tudtommal, mert nikocilos (gondolom nem helyesen írtam le de nem volt időm kikeresni hogy kell )
Tudom senki nem kérdezte a véleményem de azért elmondom
Szerintem nem sok értelme van ennek a váltásnak, nyilván erősebb a ktm de bizonyos helyeken meg hátránya van a gépnek,terepen könnyebb kiseb dörzivel jobban lehet lavírozni. Illetve műúton annyival nem nyújt nagyobb élményt de persze mindenki maga tudja. Azért majd kíváncsi leszek a véleményedre remélem megírod a hogy mit veszel észre a két gép között.
Nyílván a ktm-et fogod dicsérni hogy igazold magad hogy megérte a csere,de ha ettől eltekintünk kíváncsi vagyok.
Nagyon gondolkodok hogy én is eladjam a drz-t kategória váltás miatt,majd márciusra kitalálom hogy mi legyen.
Mindenesetre akármit veszel leled benne örömöd! Gumifákat meg a többi szokásos jókívánságot........
Üdv
B.U.É.K Mindenkinek!
Egy ilyen kép volt a gépemen, mert nekem sem volt régen féklámpám, és akkor keresgéltem a neten. De végül egy nyomáskapcsolóval csináltam meg.
Szasztok
Először is B.U.É.K !
Kérdésem hogy az S,SM dörziken a hátsó féknél van féklámpa kapcsoló? Ha igen milyen kapcsoló van? Linket ha kérhetném.
Köszi
üdv
Bocsi a gonoszkodásért :)
és 4-5 ezerért megcsinálják. Bár azt nem kérdeztem,hogy 434 hez elég vastag-e az anyag, gondolom ha látják megmondják.
Hengert szokás, de a DRZ hengere nem fúrható tudtommal, mert nikocilos (gondolom nem helyesen írtam le de nem volt időm kikeresni hogy kell )
Szerintem nem sok értelme van ennek a váltásnak, nyilván erősebb a ktm de bizonyos helyeken meg hátránya van a gépnek,terepen könnyebb kiseb dörzivel jobban lehet lavírozni. Illetve műúton annyival nem nyújt nagyobb élményt de persze mindenki maga tudja. Azért majd kíváncsi leszek a véleményedre remélem megírod a hogy mit veszel észre a két gép között.
Nyílván a ktm-et fogod dicsérni hogy igazold magad hogy megérte a csere,de ha ettől eltekintünk kíváncsi vagyok.
Nagyon gondolkodok hogy én is eladjam a drz-t kategória váltás miatt,majd márciusra kitalálom hogy mi legyen.
Mindenesetre akármit veszel leled benne örömöd! Gumifákat meg a többi szokásos jókívánságot........
Üdv
640 lc4 a terv
DRZ-E- ben a gyári hengerfejet fel lehet fúratni 434ccm-re? 91,96mm.
Köszi!
Progrip orrvédős cross szemüveg, arany, illetve ezüst tükrös lencsével, ÚJ! 7000Ft-
Acerbis térdvédő: 5000Ft-
Érd.: kgdrzs@hotmail.com
Mi lesz az utód?
Garmin Zumo 660-at használok, gyári Garmin motoros tartóval. Terepen még sosem esett le
Jók a képek,szép a gép!
Milyen gps-ed van? Terepen nem esik ki a tartólyából?
Üdv
van valakinek tapasztalata, rendelt már tőle?
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ezt dobta be google:link
Mellesleg köszi mindenkinek!
http://www.mofaker.hu/termek/F...
plusz egy rugó hozzá 200ft
Egy ilyen kép volt a gépemen, mert nekem sem volt régen féklámpám, és akkor keresgéltem a neten. De végül egy nyomáskapcsolóval csináltam meg.
Köszi véletlen nem tudsz róla képet hogyan van megoldva vagy netán kapcsolóról egy képet?
köszi
üdv
Rugó köti össze a kart a kapcsival..
Először is B.U.É.K !
Kérdésem hogy az S,SM dörziken a hátsó féknél van féklámpa kapcsoló? Ha igen milyen kapcsoló van? Linket ha kérhetném.
Köszi
üdv
DR-Z 400 S/SM/E hátsó Féknyereg protektor.: 3000Ft-
Gumibelsők 21", 18" 1500Ft- darabja.
DR-Z 400 gyári tükör.: 2000Ft-
DR-Z 400 gyári index párban.: 2000Ft-
Érd.: kgdrzs@hotmail.com