Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyugodtan takarítsd ki nem lesz annak semmi baja, csak jobb lesz
haver hondáján csak vezérműláncot cseréltek semmi mást bár az őskövület a drz-hez képest
Apropó! Az idei nagyszervíznél vezérműláncot is akarok cseréltetni. Viszont azt mondta a szerelő, hogy a feszítőt is cserélni kell a lánccal együtt. Valóban muszáj azt lánccal együtt cserélni? Még senkit sem hallottam, hogy cserélt volna ilyen miatt. (Tavaly, amikor szétszedte átnézni a motort, akkor azt mondta, hogy a feszítő tökéletes.)
Helló!
Én is most akartam szétszedni az enyémet, hogy bezsírozom, de elbizonytalanodtam.
Keresek Airoh S4 plexis sisakot!
Finster dob+összekötő eladó!
http://www.kepesmotor.hu/offro...
Eladó a képen látható pár dolog.

DR-Z 400 S/SM/E hátsó Féknyereg protektor.: 3000Ft-
Gumibelsők 21", 18" 1500Ft- darabja.
DR-Z 400 gyári tükör.: 2000Ft-
DR-Z 400 gyári index párban.: 2000Ft-

Érd.: kgdrzs@hotmail.com
megmaradt ez a 2 cuccom.

DRZ SM első fékpofa (szinter) Lucas TRW 5.000 Ft
hátsó lámparész, törött szinte csak a búra hasznosítható. 1.000 Ft
én olyan sufniszerelő vagyok, nem is igen értek hozzá, de azt tudom hogy ahogy csináltam úgy mindig jó volt
és tuti hogy kézzel úgy be tudod tekerni a körmösanyát hogy darabosan fog a kormányod mozogni, és kézzel tuti nem 45nm-el tudod meghúzni
és még azt sem lehet mondani hogy a drz más mert olyan típuson is végeztem gyakorlatokat
köszi!
Sziasztok Kellene egy kis segítség valakinek van tapasztalata esetleg egy 2001-es drz s központi teló felújításával kapcsolatban?
Tudja valaki,hogy mennyi olaj kellene a telóba vagy mennyi nitrogén?
Ha igen előre is köszönöm a választ.
Hali!

Hááááát, nem tudom, hogy mit hibázhattam el, bár bármi előfordulhat. Makulátlanul tisztára mostam a csapágyat, és első osztályú grafitos zsírral kente be. De szívesen veszek, minden észrevételt, és jó tanácsot. Végül is az ember holtig tanul.
Helló,
itt egy kis segítség KTM vásárláshoz(bár nemtom mennyire hivatalos):

- 2000-2002, KTM Duke II 640 (Black Engine LC4 - 625cc) w/ dual exhaust, BBS wheels, 11L tank & seat combo, Mikuni BST-40 carb, and WP Street oriented suspension. (they had less suspension travel than the 640 LC4 Supermoto's)

- 2001, KTM 640 LC4 Supermoto (Black Engine LC4 - 625cc)... Mikuni BST-40 carb, 11L tank/seat, and a single exhaust. It basically was a KTM 640 Dualsport dirt bike with 17's & WP Sumo suspension.

- 2003, KTM 640 LC4 Supermoto (Silver Engine LC4 - 625cc) - this year saw some upgrades to the 640.... mainly the same highflow head as the single exhaust 625/660 smc, but still retained the 11L tank/seat & Mikuni BST 40. Of course, Europe also got the larger version...the single exhaust 660 SMC (654cc)

- 2004, KTM 625 SMC (Silver Engine LC4 - 625cc).... this bike had a dirt bike looking tail, a single can exhaust system, and a different rear sub-frame than the newer dual exhaust 625 smc....but included the racier FCR 41MX carb, smaller 9L gas tank, and the KTM highflow head. People like these bikes, because of the single exhaust --- lesser weight....and you can get a full exhaust system for this bike CHEAP ($300-400 for a full system).... Owners of this bike at times have experienced different oil flow problems (like having to replace intake roller bearings). Apparently the newer dual exhaust version was upgraded with 2 separate Eaton oil pumps.

- 2004, KTM 640 LC4 Supermoto - 'Prestige Racing Edition'. (Euro, Silver Engine LC4 - 625cc, highflow head, single exhaust, BST-40 carb, 11L tank/seat)

- 2004, KTM 450 & 525 SMC - Still looking for better pictures and more information on this one. (In my opinion, they look identical to the SMR) KTM released a version of the 450 & 525 EXC's with 17" supermoto wheels..... they were labeled SMC's. These bikes had the RFS (racing 4 stoke) engine and a 6 speed transmission. They also had a deal where you would also get a FREE set of SMC dirt wheels after buying the bike from the dealer. What I don't know is.... if this SMC was before the SMR and then just simply relabeled or if the 2 existed together. I have a feeling that this bike was actually the first year SMR released in the EURO markets, but simply labeled SMC in the USA. (because most of the info I find says --- USA only) None-the-less this limited edition bike carried the SMC name.

- 2003 to 2006, KTM Duke II 640 (Silver Engine LC4 - 625cc, US and Euro). The bike came out with the dual exhaust design, had the Mikuni BST-40 carb, Marchesini wheels, 11L tank & seat combo, Brembo brakes, WP street oriented suspension, and steel braided lines as standard equipment. Many parts from the Duke II can be interchanged with the 625 SMC.

- 2005 to 2006, KTM decided to have (3) bikes..... (they redesigned the 640 for europe) the KTM 640 LC4 Supermoto (625cc, highflow head, Mikuni bst-40, 11L tank/seat, dual exhaust), the KTM 625 SMC (625cc, highflow head, 9l tank, FCR41MX carb, dual exhaust), and the larger version --- the KTM 660 SMC. (basically an identical looking bike to the 625 SMC, w/ 654cc's and no electric start) KTM decided to only import the 625 SMC and the Duke II 640 to the US. In Europe, the dual exhaust 640 LC4 Supermoto came in several different color combinations. (Blue, White, Orange, Black/Orange, and the all Black/Grey Prestige)

- 2007-2009, KTM 690 SM, at this time production of the KTM 625/640/660 stopped. (US & Europe) The new 690's had 654cc's....biggest changes being - fuel injection, a new counterbalanced crank, a slipper type APTC 'anti-hopping' clutch, 6-speed transmission, Brembo radial mount brakes, steel lines, and an ECU with an integrated idle/cold start system......The standard 690 SM was available in 3 color combinations.....Orange, Black, and Prestige Grey.

- 2008-2009, KTM 690 SM-R, the R version included an orange frame & black Marchesini wheels.

- 2008-2009, 690 SMC (654cc's). Same great stuff as the 2007 690 SM, different look, 3.17 gallon tank capacity, spoke wheels, lighter weight. (307 pounds dry vs. 335.1 pounds dry on the 690 SM)

- 2008-2009, KTM DUKE 690. (654cc's) Different styling, a little heavier than the 690 SMC at 327.4 dry, more road oriented suspension w/ less suspension travel (7.9"-8.3" verses the 10.8"-10.4" travel of the SMC), black Marchesini wheels, and a 3.57 gallon tank. (verses the 3.1 capacity of the SMC)

- 2010 690 Duke R, (690cc, achieved by using a longer stroke) Keihin fuel injection, 12.5/1 compression ratio, 13.5 Litre tank, 327 lbs race weight (includes oil/coolant) w/o fuel, and the R version orange frame/rear shock/carbon bits. (KTM is claiming around 70 HP at the crank)


http://www.supermotojunkie.com...
remélhetőleg a kúpossága is ugyanaz!
fene tudja, nem szoktak ezek annyira kompatibilisek lenni
bár a kúpos tud igazodni egy kicsit
de tuti jó minden görgő? mert ha a csésze sérül akkor a görgő is általában hibás itt-ott
szerintem inkább egy komplett szettet vegyél aztán zsírozd át sűrűbben akkor sok évet kibír
szerintem félreértelmezted! 45Nm-el húzzuk le a hengerfejet! (majdnem) Egy kúpos csapágyat annyira megszorítasz, tönkre is megy. A kúpot érzésre beállítod enyhén feszesre, de nem szorosra, és a rögzítő anyát húzod le nyomatékra.. Szerintem ott a hiba..
Sziasztok !
Először is üdvözlök mindenkit, mert új tag vagyok :)

Hétvégén megyek megnézni egy 2002-es DRZ 400 S-t, és ebben kérném segítségeteket.
Mi az, amit az alap dolgokon kívül feltétlen meg kell néznem?
Vannak-e típushibák amikre oda kell figyelnem vásárláskor?

A motorban 46 ezer km van, ami nem kevés egy egyhengeresnek, de szerintem, ha odafigyeltek rá, még lehet jó állapotban. A tulaj azt mondta, hogy háromezrenként olajat cserélt. Vezérműlánc is volt már cserélve.

Előre is köszönöm a választ, és elnézést ha már volt a téma.

Üdv: Imi
Éppen lehet kapni, mert tegnap voltam csapágyboltban, és ugye a kormánycsapágy 30X52X16mm de olyan nincs mert az egyedi!
28X52X16mm olyan viszont van, és annak a csészéje megegyezik szerintem a kormánycsapágyéval!
szerintem te valamit elhibáztál
az enyémet minden évben kitakarítom(bár 2 évente is ráérne, keveset megyek) de pár ismerősnek is takarítottam már és sosem volt rosszabb, mindig jobb lett
aki sokat megy könyékig érő vízben vagy sűrűn mossa magasnyomásúval annak mindenképp ajánlott a takarítás
aki csak az aszfalton szöszmötöl és nem mossa magasnyomásúval szerintem akár 5-6 évente is elég lehet
na de mindenki úgy karbantart ahogy akar
Üdv Mindenkinek.

Érdekelne pár információ a Dr 350-es ről:
- menettulajdonságok, kezelhetőség, súlyelosztás
- fogyasztás, utazó sebesség, végsebesség
- gyári hibák, hátrányok, alkatrész ellátás
- mennyire állná meg a helyét supermotorként
- stb

Előre is köszönöm a válaszokat.
Hali!
Nekem is az a tapasztalatom, hogy a kormánycsapágyat nem érdemes pucolgatás végett szétszedni, és visszarakni, mert utána nagy valószínűséggel akadozni fog. (egyébként a gépkönyv sem ír róla karbantartást) Én tavaly szétszedtem az enyémet, nem volt semmi baja, csak gondoltam egy kis friss zsír nem árthat neki. Miután összeraktam meghúztam (amihez külön csináltam egy körmös dugókulcsot, hogy meg tudjam húzni a gyári 45 N.m a csapágyat) és baromi szoros lett, és eléggé akadt. Rángattam, mozgattam, jobbra-balra vagy 100 x, nem lett jobb. Visszalazítottam és próbálgattam, egész addig, míg 5 N.m értem és még mindig érezhető volt, hogy nem megy simán a kormány. Akkor fogtam meghúztam kézzel pont úgy hogy ne kottyanjon a nyak, és úgy hagytam.

Most is úgy van, de nem tökéletes. Már bánom, hogy szétszedtem. Legközelebb ha unatkozom, veszek bele új csapágyakat és kicserélem újra.
Ezért írtam ezt most le, hogy ha valaki hasonlón töri a fejét, így tél derekán, ne tegye. Ne szedje szét, inkább utána húzni egy picit, ha lóg egy kissé a nyak, és akkor még lehet egy kis időt nyerni a csapágy cseréig.

Azt még leírom, hogy új csapágy esetén (a gépkönyv szerint) ha meghúztuk a csapágyat 45 N.m 5-6 x el kell forgatni a kormányt jobbra-balra és utána vissza kell lazítani rajta 1/4 fordulatot, és úgy lehúzni a kontraanyát 90 N.m erővel.
csak a csészét? annak nincs értelme mert külön nem kapni
de meg lehet próbálni hátha van olyan méretű kúpos csapágy a csapágyboltban
az alsó anyát meg nemigen kell meghúzni csak a felsőt
összerakás után könnyen mozogjon, de ne lötyögjön(ha a teló benne van érezni mikor/meddig kotyog)
elsőre úgy is szoros lesz
remélem nem lesz igazad! majd megírom később, hogy mit tapasztaltam
Hali, én már túl vagyok rajta! De teszteltem és szakaszos még mindig... Már be van ütődve a görgő a külső házba! Az menthetetlen sztem! De ha csak azt cserélném ki? Ami a vázba van? Meg mennyire kell meghúzni az anyát? Muszáj nyomatékkulcs?
Nem probléma..., csak qva szar volt vele menni. Mindennek van előnye és hátránya, jó és rossz oldala, blablabla....
értem értem... csak vicces hogy ez másoknál ekkora probléma most komolyan, az enyém szerintem nem is ráz annyira persze kinek mi