Szia
Nekem igaz E-s van de 15-40 szoktam használni ha megyek túrázni. Mondjuk azt nem értem hogy mért a hátsó lánckereket cserélgeted,az elsőt érdemesebb az legalább számít is valamit. Nekem van 13-14-15 előre hátulra 40-43,de a 40-est használom és a láncot úgy "vágtam" hogy mind a 3 elsőhöz jó legyen.
Üdv
S-es DRZ-hez kifejezetten közúti használathoz a 15/41-es áttétel szerintetek túl sok, ha a normál 21" ill. 18"-as kerekekkel van szerelve? Természetesen 1 személlyel használom, és minimális pakkot viszek magammal, max 5-6 kg-t a hosszabb (5-600 km-s) túrákhoz.
Szóval nyáron inkább közúton kirándulgatok és csak néha ballagok pár tíz km-t finomabb földutakon a rövidítés kedvéért, és a 15/43-as áttétel annyira nem győzött meg. A 15/41-est nem mertem bevállalni eddig, mert attól féltem, az új láncot ha 15/41-esre szabatom, és nem lesz jó a mutatvány, akkor a 15/43-as áttéthez új láncot kell vennem.
Hát főnök ha nem szív sehol farsot a karbi akkor csak a benzinnel együtt tud bele menni ! a tankon keresztül. neked rajta van ez a kipuff gáz vissza vezető ? azon esetleg ?
Igen olajozva van persze minden motrozáskor gyönyörű!
plussz teljesen leszedtem a légszűrő házat és azt is kitakarítottam stb!
Valahol kifejezettem az uszóházba tud belemenni mert nem kevés homokrol van szó!
Szóval ez a csavar kirázódott a helyéről, és ráadásul szét is verte a menetet (az anyag meg olyan vékony, hogy újat nem lehet bele vágni). Tudántok ajánlani bármilyen praktikus ötletet arra, hogyan tudnék emelni mégis ~1fokot a gázkaron? (bovdennel tudok annyit trükközni?) Jelenleg csak szívatóval van alapjáratom
Nekem igaz E-s van de 15-40 szoktam használni ha megyek túrázni. Mondjuk azt nem értem hogy mért a hátsó lánckereket cserélgeted,az elsőt érdemesebb az legalább számít is valamit. Nekem van 13-14-15 előre hátulra 40-43,de a 40-est használom és a láncot úgy "vágtam" hogy mind a 3 elsőhöz jó legyen.
Üdv
Szóval nyáron inkább közúton kirándulgatok és csak néha ballagok pár tíz km-t finomabb földutakon a rövidítés kedvéért, és a 15/43-as áttétel annyira nem győzött meg. A 15/41-est nem mertem bevállalni eddig, mert attól féltem, az új láncot ha 15/41-esre szabatom, és nem lesz jó a mutatvány, akkor a 15/43-as áttéthez új láncot kell vennem.
Megkérdezem mégegyszer hogy DRZ-be elfér az 5,5 col széles felni?Valaki tudna ebben segiteni? S.O.S!Köszi.
Zsír új, bontatlan, ahogy a képen is látszik.
13000Ft- (Bolti ára: 15.500Ft-)
Érd.: kgdrzs@hotmail.com
0670/2339584
Hátsó Féknyereg Protektor. (Műanyag)
4000Ft-
Zír új!
Érd.: kgdrzs@hotmail.com
0670/2339584
jegyezd meg mennyit lógjon ki
ha elfér fent is egy anya akkor utána kis szenvedéssel még állítani is bírod
Eladó a képeken látható Leo Vince X3 Dob + összekötő cső + tartozékai.
1 éve vásárolt, számlája is meg van.
Tartozékok.:
-Dob
-Összekötő cső
-Felfogató cuccok
-4 féle szűkítő
-Szikrafogó
-Rugóbeakasztó
-Engedély, Engedélymatrica
-Leo Vince X3 pót matrica
-Használati utasítás
Ára.: 53.000Ft- Postázni tudom.
Érd.: kgdrzs@hotmail.com
06702339584
Kellene egy kis segitség.DRZ-be be elfér az 5,5 col széles felni?Nem túl széles az neki?Esetleg 150-es gumival?
plussz teljesen leszedtem a légszűrő házat és azt is kitakarítottam stb!
Valahol kifejezettem az uszóházba tud belemenni mert nem kevés homokrol van szó!
Szóval ez a csavar kirázódott a helyéről, és ráadásul szét is verte a menetet (az anyag meg olyan vékony, hogy újat nem lehet bele vágni). Tudántok ajánlani bármilyen praktikus ötletet arra, hogyan tudnék emelni mégis ~1fokot a gázkaron? (bovdennel tudok annyit trükközni?) Jelenleg csak szívatóval van alapjáratom
Köszi a segítséget,
Üdv,
Gyé.
drz-e karbival kapcsolatban van egy idegesítő problémám, hátha valakinek volt már hasonlója! 30-as csavar
Jó! Mehetünk! Jöttök erre? Akkor találkozzunk ahol multkor is!