Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik az a kinyomó csapágy amire gondoltál?
fektesd bal oldalára a motort, vedd le a kuplung oldali deklit és akkor okosabb leszel, lehet a kinyomó csapágy szarta össze magát, az is okozhatja meg még más is, ki tudja, ezt nem lehet megmondani pontosan látatlanba.
hát igen, az exc még a drzhez képest is keskeny motor
kiszaladtam gyorsan megnézni és inkább rotyog ahogy húzom be lassan a kart. Hát kicsit hallom bal oldalt a kis karnál is de inkább a kuplung fedél alól jöhet a hang. 3ezer km óta lett kb. cserélbe a lamella benne. Viszont holtjátéka a kis karnak lent bal oldalon nincsen. Tök feszesen áll
Nem is kicsit!
Az EXC-én élére állítva is alig fért el a Cirmi, az LC4-én meg akár keresztbe is fekhetett volna
kell lenni holtjátéknak valamennyinek, honnan hallod a kattogást? mert ha a kuplung oldalárol (jobb dekni alól) akkor lehet már nagyon beverődött a lamella és recseg mikor húzgálod a kuplungot neki.
Helló. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Valamiért nem működik tökéletesen a kuplungom akadozik, kattog ahogyan húzom be a kart. Ahová a bowden másik felét kell akasztani kis kar a blokk tetején annak a karnak kell lennie holtjátéknak? Az hajlamos ragadni? Előre is köszönöm!
na igen.. ha megtripláznám ennek az árát akkor lehetne róla szó
jaja, szélesebbb az űlés is tán
Az S(X)C-kkel nem az a baj hogy nehezek (nem nehezebbek mint egy DRZ, sőt), hanem hogy kiba hosszúak meg szélesek egy "rendes" endurohoz (EXC pl.) képest.
úú a 690smc az nekem is jöhet állat szép, csak hát
az smc 130 kis pille a löcöhöz képest(150)
nekem volt a seggén ien lakatos, csak levágtam, még megvan a fiókba
Megamúgyis! Kollégám megmondta,hogy csak az a jó motor, amiben van sisaktartó...
passz, sose mértem, de álllitólag 140
háány kiló?
az a baj a 600 felettiekkel hogy nehezek, nekem terephasználatra is kell
Há'! én is arra használom néha még a tejfölt is elbírja
Kosarat rá aztán lehet menni a friss kifliér meg tejér..
Akkor már nekem is SMC kellene sasszézni a sorok közt
ha sikerül összeszedni annyit hogy 690smc-re váltsak eladó lesz!
Akkor kell egy KTM boltbajárósnak a jó fogyasztás miatt! :D
jó pillanataimban már tudom tartani holtponton pár másodpercig csak nem szeretnék hátrabaszódni se, fokozatosan kell gyakorolni, mindig mindig egyre többet maradni holtpont közelbe
nekem még csak a fele megy majd ha a lábam jó lesz meg kész a gép én is folytatom a gyakorlást aztán ügyesen!
tanulok kerózni maradjunk annyiban majd ha megy a holtpont kilóméteren keresztül akkor már mondhatjuk h. tudok, most kb olyan 400 métert tok menni