fektesd bal oldalára a motort, vedd le a kuplung oldali deklit és akkor okosabb leszel, lehet a kinyomó csapágy szarta össze magát, az is okozhatja meg még más is, ki tudja, ezt nem lehet megmondani pontosan látatlanba.
kiszaladtam gyorsan megnézni és inkább rotyog ahogy húzom be lassan a kart. Hát kicsit hallom bal oldalt a kis karnál is de inkább a kuplung fedél alól jöhet a hang. 3ezer km óta lett kb. cserélbe a lamella benne. Viszont holtjátéka a kis karnak lent bal oldalon nincsen. Tök feszesen áll
kell lenni holtjátéknak valamennyinek, honnan hallod a kattogást? mert ha a kuplung oldalárol (jobb dekni alól) akkor lehet már nagyon beverődött a lamella és recseg mikor húzgálod a kuplungot neki.
Helló. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Valamiért nem működik tökéletesen a kuplungom akadozik, kattog ahogyan húzom be a kart. Ahová a bowden másik felét kell akasztani kis kar a blokk tetején annak a karnak kell lennie holtjátéknak? Az hajlamos ragadni? Előre is köszönöm!
Az S(X)C-kkel nem az a baj hogy nehezek (nem nehezebbek mint egy DRZ, sőt), hanem hogy kiba hosszúak meg szélesek egy "rendes" endurohoz (EXC pl.) képest.
jó pillanataimban már tudom tartani holtponton pár másodpercig csak nem szeretnék hátrabaszódni se, fokozatosan kell gyakorolni, mindig mindig egyre többet maradni holtpont közelbe
Az EXC-én élére állítva is alig fért el a Cirmi, az LC4-én meg akár keresztbe is fekhetett volna