hát pedig tényleg megy vele mint egy eszement kanyarokba karistol a lábtartó, egyenesbe van hogy nem is látom úgy lehagy (mert az enyém 175nél már nem akaródzik nagyon menni tovább) meg városba is pörgeti nem tötymörög
Helló. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Valamiért nem működik tökéletesen a kuplungom akadozik, kattog ahogyan húzom be a kart. Ahová a bowden másik felét kell akasztani kis kar a blokk tetején annak a karnak kell lennie holtjátéknak? Az hajlamos ragadni? Előre is köszönöm!
én elismerem hogy jó gépek, nem is értem mit barmolja a sok hülye egymást amúgy haver most mérette be az LC4-esét.. 68 paci Akra rendszer, FCR karbi, meg isten tudja mi finomság na.. ilyen nekem sose lesz
Egyre biztosabb ez a drz :) ha kevés lenne csak egy kicsit meg kell piszkálni... Átfuvókázva nyitott légszűrővel esetleg egy nyitott kiput még rá aztán máris dobott rá pár lovat :)
az darabonként 3 lovat jelent
Nekem nincs bajom a KTM-ekkel nyugi, csak nem szeretem ha lesajnálják a Dörziket. /neked nem szokásod/