A lámpa test szerintem nem lesz jó, a kipuff nem gond, az indexeknek mivel rajta van, működnie kell, crossgumival akkor mehet, ha E betűs. De sok minden függ attól hogy milyen helyre viszed. Sok helyen lehet kérni a műszaki előtt egy szemlét ahol megmondják, hogy ok. vagy min kell még változtatni.
Sziasztok! Pár napja lettem DRZ tulajdonos, és az lenne a kérdésem hogy az s-es drz-met hogyan készítsem fel műszakira? Megvan a gyári dob hozzá most egy tuning van rajta amin semmilyen írást nem találok. Kockás(cross) gumival átmegy a vizsgán? Az index működését leeht azzal magyarázni hogy én kézzel szoktam jelezni? A biciklis km órát elfogadják műszeregység helyett? Remélem nem veszitek el nagyon a kedvem, elörre is kössz a válaszokat!
Lehet csak rosszul van beállítva a kuplung holtjátékod és mondjuk nem emel ki rendesen. Én ezt nézném meg elsőként, mert elképzelhető hogy ezért találod nehezen az ürest járó motornál.
szia nekem ingyen csinálták....ismerős ......de az az ismi már nemlétezik:( nemtudok benne segítteni.....max annyit hogy KERESS RÁ NETEN mosoncink kftRE ott csinálnak iyleneket....ha nem vagy óvári esetleg postai dolgokban tudok neked segítteni...
szia Dávid!
váltókart beszéltük hétvégén. azóta nem tudtam netezni.
sikerült elpostáznod?
szombat hajnalba megyek vissza angliába, tehát jövő héten már késő.
na megkérdeztem és 7-8 ezerért csinálja meg. Ez azt jelenti, hogy magasít az ülésen plussz szivaccsal és újrahúzza, de át nem alakítja az ülést, tehát csak magasabb lesz. Ő is üléshez való szivaccsal dolgozik, de talán valami olcsóbbal mint a motorkárpit.hu-sok, de nekem ez van a motoromon és teljesen jó.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha keresel egy mezei kárpitost biztosan olcsóbban megcsinálja. szerintem.
A műtét sikerült, a beteg jól van!
A váltó darabokra hullott 3. sebességi fogaskereke miatt komplett hajtótengely csere fogaskerék sorral - köszönet Nagy Dávidnak , rossz töltés miatt generátor tekercseltetés - köszönet Dóka Sándornak valamint dekni és lánckerékvédő installáció, hűtővédő folyamatban, és SM- re faragtam az első sárvédőmet is.
Sziasztok! Van egy 2004-es DRZ 400-asom 20.000 km-el, és tegnap óta a váltója elkezdett olyan dolgot csinálni, hogyha a motort beindítom és kicsit bemelegszik és berakom egyesbe utána kettesbe és amikor megállok és ki akarom venni üresbe egyszerűen lehetetlen betenni.. Átugrik folyamatosan az üresen.. Ilyenkor üresbe csak úgy lehet berakni hogyha leállítom.. Ha leállítom akkor gond nélkül veszi. De ha beindítom akkor már másabb a helyzet.
mennnnnyiii?
de ez csak egy sima magasítás, nem? tehát az ülés nem kell átalakítani csak kicsit kitömni?
na most már megkérdezem én is, hogy mennyiért csinálja meg az én mesterem. majd szólok.
Kell még utaskapaszkodó, hátsó prizma, láncvédő, tükör is.
Üdv,
2N