attól függ hogy milyen kell....postával együtt.600 ft a drágábbik az postával 1000 amugy án 1200 ért vettem csaak nemjó méretre szóval pontosan megkéne mérni h neked mekkora kellene..szélesség magasság hosszúság stb... amugy 520 asok vannak nekem..did...3 db...
akkor benéztem, a himbába 4 db ilyen csapágy kell TA2015Z néven keresd.
sajnos nem emlékszem pontosan az árakra, talán otthon megvan valahol. én a himbát és a lengőkart egyben újítottam fel és mindennel együtt esztergálás és a csapágyak volt 26ezer.
1500-2000 között volt valahogy az ára, de nekem szerencsém volt, mert volt raktáron, amit most rendelnek már drágább...
bekocogsz a suzukihoz aztán rendelsz
de ha honda van a közeledben ott is rendelhetsz mert tökegyforma a fék az xr400al
meg vagy 30 típusnak ilyen
és a gyári sem sokkal drágább, én nemrég cseréltem olyan 5ezer felé volt az elsőhöz a hátsóhoz meg fele(azok is tök egyformák)
még valami, ha jól emlékszem tőlük rendeltem meg a csapágyakat, mert lényegesen olcsóbb volt mint máshol, igaz én egyben vettem meg az összeset, de azt nem tudom, hogy konkrétan ennek az egynek mennyi az ára. Mellesleg sok helyen nem is tudtak ilyen méretű csapágyat hozni.
Ha közelebb nem találsz kérdezd meg őket is.
Gyöngyös, Országút utca 25
0637/300683, 37/500651
Sziasztok!
Több motor iránt érdeklődöm, köztük a DRZ400E is érdekelne.
Nem igazán ismerem a típust, valaki felvilágosítana róla?
Endurozni szeretném használni legnagyobb %-ban, meg néha közúton.
Szervizintervallum, mennyit bír ki átlagosan egy gyűrű, dugattyú, mennyire könnyű vele endurózni?
Sziasztok
Tudja valaki, hogy hol lehet DRZ E-re fék felújító szettet venni?
Nem találtam eddig csak a biker-worldnél találtam, de onnan meg tapasztalatból nem rendelek.
Köszi
L.
Szia
Nálam az ilyen leállásokat hibás karbi beállítás okozott. Próbáld meg a gyári értékkel, ami a karbi alján a levegőcsavar teljes betekerésétől számított 1,5 fordulat kifelé. Hátha segít.
Nálam mondjuk volt alapjárat, csak menetközben kezdett leállni, pedig előtte teljesen jó volt és nem tekergettem rajta semmit...
Jah és utána tudsz az alapjáraton is állítani.
SEGÍTSÉGET KÉRNÉK.... motorommal mentem egy karikát.....mármint elhoztam szerelőtől semmi baj nemvolt vele .....másnap indíttani akaroma mocit nem indul.....karbis tiszta...gyertya belevaló és tiszta.... benzin teljesen frisss.....indíttáskor párat pöffen vagy 3 másodpercre beindul..de utánna leáll..alapjáraton is és szivatóval is.....hiába tisztíttom ki a gyertyát..lefullad....mi baj lehet még?
ha nyernék egy jelentősebb összeget akkor szívesen beneveznék ilyesmi túrára.
bár én ragaszkodnék 1-2 uaznyi háttércuccra
ha igen érdekelne róla pár infó
köszi!
apriliarx125@gmail.com
sajnos nem emlékszem pontosan az árakra, talán otthon megvan valahol. én a himbát és a lengőkart egyben újítottam fel és mindennel együtt esztergálás és a csapágyak volt 26ezer.
1500-2000 között volt valahogy az ára, de nekem szerencsém volt, mert volt raktáron, amit most rendelnek már drágább...
Ez a 20x27x15-ös.
Köszönöm szépen a segítséget,nagyon rendes vagy!
Ja azt még elárulod hogy mennyibe került az összes?
köszi
L.
de ha honda van a közeledben ott is rendelhetsz mert tökegyforma a fék az xr400al
meg vagy 30 típusnak ilyen
és a gyári sem sokkal drágább, én nemrég cseréltem olyan 5ezer felé volt az elsőhöz a hátsóhoz meg fele(azok is tök egyformák)
Ha közelebb nem találsz kérdezd meg őket is.
Gyöngyös, Országút utca 25
0637/300683, 37/500651
16*22*12 ebből az az egy db kell.
Ez lenne az,ez az legalsóban volt.
én a télen újitottam fel, melyik kellene?
Több motor iránt érdeklődöm, köztük a DRZ400E is érdekelne.
Nem igazán ismerem a típust, valaki felvilágosítana róla?
Endurozni szeretném használni legnagyobb %-ban, meg néha közúton.
Szervizintervallum, mennyit bír ki átlagosan egy gyűrű, dugattyú, mennyire könnyű vele endurózni?
Tudja valaki hogy mi a mérete a himbában lévő tűgörgő csapágynak.
Szétszedtem és törött volt az egyik!
És hogy hol lehet venni a neten?
Tudja valaki, hogy hol lehet DRZ E-re fék felújító szettet venni?
Nem találtam eddig csak a biker-worldnél találtam, de onnan meg tapasztalatból nem rendelek.
Köszi
L.
Nálam az ilyen leállásokat hibás karbi beállítás okozott. Próbáld meg a gyári értékkel, ami a karbi alján a levegőcsavar teljes betekerésétől számított 1,5 fordulat kifelé. Hátha segít.
Nálam mondjuk volt alapjárat, csak menetközben kezdett leállni, pedig előtte teljesen jó volt és nem tekergettem rajta semmit...
Jah és utána tudsz az alapjáraton is állítani.