Nekiláttam ma egy olajcserének, és az lenne a kérdésem, hogy az olajleeresztő csavar mellet van egy másik csavar. Kitekertem és ki is hullott belőle egy rugó és egy másik elem, hasonló egy csavarhoz csak nincs rajta menet. Valaki tudja, hogy az mi célt szolgál?
Ha normális kárpitoshoz viszed biztosan nem több! szivacsot vág alá és kész. Az új ülés meg horror árban van. Pl. ha csak megnézed egy új üléshuzatot árulnak 10-15ezrekért, a kárpitos meg 3ad áron megcsinálja, jah és úgy hogy az enyém két színű, ha csak szimpla fekete még olcsóbb.
Szóval, az hogy 170dodo valami a neten az nem jelenti azt, hogy annyiért is csinálják meg. De szerintem hívj fel egy kártpitost és megmondja.
hello.
én most húzattam át az enyémet. 4000 pengő volt. Bár tömetni nem tömettem, mert az előző gazdája már megtette helyettem, de 1-2 ezernél nem lehet több az sem.
holnap lemérem a méreteit.....fontos..... nekem 3 rendelésből 1 szer sem lett jó amit rendeltem..mindig kissebbet hoztak lemérték miliméter pontosan aztán 3 mm vel meg 1 milivel rövidebbet hoztak....szóval most van 3 féle 3 méretű nittelszemem.... mérd le teis h mekkora kell.... aztán elborult az agyam és vettem 1 láncot.....de csak a patentszemem kopott meg mert kidörzsölte a láncvédő alul....hátul....láncot nemkellett volna cserélni de a sok pontos mérés miatt 3 szor küldtek rosszat....
hali szevasztok!olyan kérdésem volna ,hogy valaki csinált már dr 350-ből 385-öset?Muszály szétkapnom a masinám mert nem kicsit eszi az olajat és utánanéztem az anyagi dolgoknak és jobban megéri amerikából rendelnem egy komplett szettet mint itthonról külön külön megvenni a dolgokat.Szóval az volna a konkrét kérdésem ,hogy mennyivel kell nagyobb fúvóka mint a gyári,vagy lehet valahogy állítani még rajta a gyárin?
köszönöm előre is!
Üdv mindenkinek.
Most lettem tulaja egy DR 125 SM-nek, nagyon imádom, igazi élménymotor, most váltottam át 4T re, igazából még tapasztalatlan vagyok ezen a téren. Az lenne a kérdésem, hogy olajcserét hány km-enként végezzem el, illetve milyen márkájú olajat preferáltok? Eddig a szervízben ipone olajat kapott, maradjak ennél a márkánál, vagy váltsak.
több tízezer kilómétert is kibirhat a dugó/gyűrű benne megfelelő szerviz mellett, meg miaz h. könnnyű-e vele endurozni? attól függ mennyire vagy jó erőbe, mert nem a legkönnyebb endurók közé tartozik még az E- drz sem.
Valakinek nincs eladó dupla gázbowdenje markolattal együtt esetleg? Óccójé...
Köszi