Akkor azért az sm igen csak le van butítva! Arra gondoltam hogy ha drzre esik a vállasztás hogy azért karbiba bele lehet piszkálni ha idővel kevésnek tűnik majd a teljesítmény, elektronikát is meg lehet piszkálni nem hinném hogy nehéz rá iratni egy kit-et ami nyit rá még! Esetleg E-s elektronika rá mehet-e?
Tehát ha kicsit rá kuplungozol felkapja mint a disznó. Nem tudjátok ti véletlenül hogy mi a különbség az E és az S verzió között? azt észrevettem hogy 10 ló de úgy mégis... Vezérlés? Karbi méret? Hengerben, esetleg blokkban valami különbség? Mennyit forognak ezek a gépek? Bocsi a sok kérdés miatt csak érdekelne ha már ilyen motorra pályázok :)
Én 120 körül járok vele. Áttétel 12-39. Végsebességet nem néztem, csak egyszer régen, gyári áttétellel, légszűrőház kinyitása előtt, akkor 150 körül volt. Most érzésre jobban megy, de szerintem tök mindegy, 120 felett szeles nagyon.
feljött gyári állapotban is, csak 1ben,
most 14-39el nyomom, 2ben gázra veszem fel, rántással 3ban is fel lehet gázra, kuplunggal nem szeretem felvenni.
Sziasztok!
Drz 400 sm-et szemeltem ki a következő gépnek, tudna valaki írni róla aki ilyet hajt? utazósebesség, végsebesség érdekelne, jó lenne ha 100-120körül el lehetne poroszkálnivele
Sziasztok olajcsere előtt állok és az a kérdésem, hogy hány csavaron át kel leengedni? Mert van egy a váznál van egy a blokk váltó felöli részén és egy a az olajszűrőháznál. Mind3-at ki kell csavarni? Illetve érdemes valamire odafigyelni rejtett alátét stb.
Kész...
most 14-39el nyomom, 2ben gázra veszem fel, rántással 3ban is fel lehet gázra, kuplunggal nem szeretem felvenni.
Drz 400 sm-et szemeltem ki a következő gépnek, tudna valaki írni róla aki ilyet hajt? utazósebesség, végsebesség érdekelne, jó lenne ha 100-120körül el lehetne poroszkálnivele
engem is megtaníthatnál
az olajszűrőn van egy gumi alátét azt ne feledd átrakni a másik szűrőre
Így :http://www.keptelenseg.hu/kozl...
http://www.sportmotor.hu/motor...