Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy jó kis nyitott rendszer, DynoJet ..aztán lehet gyalázni a kátéjemeket
dynojet kit-et a karbiba rakják, az egy fúvókaszett végülis
Na ezt örömmel hallom :) Olvasgattam hogy valami dyno jet et raknak rá... Ez nem azt jelenti hogy az elektronikát berhelik meg?
igazából már ha kivágood a levegpőszűrőházat meg teszel rá egy FCR-t befúvókázva már akkor is hatalmas lesz a különbség :)
Akkor azért az sm igen csak le van butítva! Arra gondoltam hogy ha drzre esik a vállasztás hogy azért karbiba bele lehet piszkálni ha idővel kevésnek tűnik majd a teljesítmény, elektronikát is meg lehet piszkálni nem hinném hogy nehéz rá iratni egy kit-et ami nyit rá még! Esetleg E-s elektronika rá mehet-e?
Amivel többet Tud az E: FCR karbi, más elektronika, más vezérlés, vagy 2e-el magasabb max fordulat. könnyebb 10-15 kilóval
én is azzal jártam múlthétig, de az nagyon hosszú, főleg hogy pályázok is vele... mondjuk azzal is kiállt 2ben kerékre
Én a 15-42 vel 140ig néztem meg ,hogy hogy csavarja le a fejem a menetszél, crossbukóstól
Most meg a smiley-t nyomtam mellé...
Kész...
Tehát ha kicsit rá kuplungozol felkapja mint a disznó. Nem tudjátok ti véletlenül hogy mi a különbség az E és az S verzió között? azt észrevettem hogy 10 ló de úgy mégis... Vezérlés? Karbi méret? Hengerben, esetleg blokkban valami különbség? Mennyit forognak ezek a gépek? Bocsi a sok kérdés miatt csak érdekelne ha már ilyen motorra pályázok :)
15-39 az áttétel, csak melléütöttem.
Én 120 körül járok vele. Áttétel 12-39. Végsebességet nem néztem, csak egyszer régen, gyári áttétellel, légszűrőház kinyitása előtt, akkor 150 körül volt. Most érzésre jobban megy, de szerintem tök mindegy, 120 felett szeles nagyon.
feljött gyári állapotban is, csak 1ben,
most 14-39el nyomom, 2ben gázra veszem fel, rántással 3ban is fel lehet gázra, kuplunggal nem szeretem felvenni.
Láttam a videódat, nagyon komolyan nyomod! Amúgy a gyári mennyire harapós? kuplungal jön csak fel az eleje vagy gázzal is lehet játszani?
hát 120al sztem hosszu áttétellel se érdemes, 100-110 ami jo neki, végsebesség 165 15-39-el (SM)
Sziasztok!
Drz 400 sm-et szemeltem ki a következő gépnek, tudna valaki írni róla aki ilyet hajt? utazósebesség, végsebesség érdekelne, jó lenne ha 100-120körül el lehetne poroszkálnivele
jah, már látom, elég messze.... neten meg nem lehet megtanulni
hol laksz?
jól nyomod!
engem is megtaníthatnál
a váltó felöli csavart finoman húzd meg, mert nem nehéz megszakítani
az olajszűrőn van egy gumi alátét azt ne feledd átrakni a másik szűrőre
Sziasztok olajcsere előtt állok és az a kérdésem, hogy hány csavaron át kel leengedni? Mert van egy a váznál van egy a blokk váltó felöli részén és egy a az olajszűrőháznál. Mind3-at ki kell csavarni? Illetve érdemes valamire odafigyelni rejtett alátét stb.
Nincsmit
Én nem szeretnék így járni.....
http://www.sportmotor.hu/motor...