ha elmondom fizetned kell egy sört
az azért van hogy a gyertyától kifolyjon a víz
ha eldugul és kicsit ócska a gyertyapipád simán le is tud állni egy patakátkelés után
Galvanizálásnak hívják és elektrolízis útján fémet hordanak fel az anyagra mely szilárd felületet alkot. A színe attól függ,hogy milyen a galvanizáló fém, horany- ezüst, réz-sárga, stb...
Holt szezonban én is megcsináltatom!
szia.....igen volt iylen probléma minden drz nél..én úgy orvosoltattam hogy fám és zsiormentesre letisztítottam és egy gyárban bevonták valami vékon yfémréteggel de nem krómmal....nemtudom mia neve....és a lényeg hogy lilás szivárványszinüre égett ki mikor mentem vele fasza lett ...ktm es haver dicsérte is hogy eddig az én könyököm volt a legszebb drz-n amit valaha látott és hogy titánium e?
Igen ezek a csavarok azok a szabadonfutót fogja fel!rázkódástol kitekeredhet!és beleakad a tekercsbe!szörnyű dolgokra képes!az én drzmbe is valamikor leszakadt és a lendkerék is sokat kapott!vagyis cserés lett!
Ezek a tippjeim:
- Légszűrő tiszta?
- A szolenoid csövecskéje (és egyéb vákuumcsövek) a helyén van(nak)?
- Alapjárati keverék beállítva? (Ez a beállítás a fordulatszám aljára van hatással, kb. 1/4-ig.)
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Mostanában elkezdte azt a DRZ, hogy ha húzok neki egy gázfröccsöt néha befullad, betorpanik kicsit. Alapjárat tökéletes, menet közben sincs változás. Mitől lehet? Valakinek van ötlete? Előre is köszi!
nagy.david@kalocsakom.hu
üdv.