miért nem szerzel be egy "e" kipuffot?
aztán a gyári megmarad, ha mégsem kell a zenebona
ha meg lesz zsetonod egy úri kidörrentőre akkor meg eladod, vagy épp fel tudod használni az összekötőcső fabrikálásához
Bontatlan DRZ 400SM gyári kipufogót szeretném kicsit átalakítani, hogy némileg öblösebb, jobb hangja legyen. Ezt az úgynevezett "herélést" hogy javasoljátok Ti? A végben található 20-as csövet (ami benyúlik a kipufogóba) milyen sugarú körben érdemes kivágni hogy valami szép hangot csiholjunk ki?
Sajnos komolyabb kipufogóra (ha vennék akkor Akrapovic) idén nincs keret, így ebből kell főznöm ami van...
1. Suzuki DRZ K1-K8 balos tankidom javított, célnak megfelel 2500 ft
2. Suzuki DRZ javított hűtőrács 2000 ft
3. Suzuki DRZ E-S-SM új első szinter fékbetét Bendix márkájú 6500 ft
4. Suzuki DRZ Iris lánc 112 szemes viszonylag kopott állapot 4000 ft
5. Dunlop D207 2004.38. 150/60-17 heti mindenhol 4 mm bordával, nincs repedezve vagy elöregedve 9000 ft
6. Dunlop D209 Racer GP Medium 120/70-180/55 2007.39.heti 11000-11000 párban 20000 ft
7. GSX-R 1000 K7 első lábtartó pár 5000/db és gyári állapotú 43as lánckerék 5000 ft.
8. Arai Quantum-V L-es 1 éves bukó két apró kavicsfelverődéssel új állapotban 75.000 ft
azt nem szereltem még szét a drz-n viszont egy aprilián egyszerűen csak ki lehetett húzni felfele, a szimering tartja a helyén. Próbáld meg húzni felfele hátha kijön, de előbb húzd ki a kinyomótengelyt (18-as), mert az is a helyén tarthatja úgy nézem.
Hali
Teleszkópban cserélek olajat és az a gondom hogy rendeltem 2 litert de csak 1 litert hozott a futár.Nah most olyat itt Veszprémben nem tudok venni, mi van akkor ha egyik szárba öntöm a Valvolint a másikba meg amit tudok venni mindegyik 10-es?Nem annyira sürgős tehát kivárhatom a kövi rendelést....
üdv
Eladó a képen látható ONE INDUSTRIES HART AND HUNTINGTON sisak.
Méret: M, 57-58 cm
Amerikából rendeltem tavaly.
A sisak nagyon jó állapotban van mint a képeken is látható!
3F Vision szemüveggel.
a 9.-es az, de nem kell hozzá levenni az egész delit csak a deklifedelet, azután ki tudod venne a 6 csavart ami fogja a rugókat és le emelheted a kinyomólapot és a lamellákat, akkor kell jobban megbontani ha a kuplungkosarat is ki kell venni.
aztán a gyári megmarad, ha mégsem kell a zenebona
ha meg lesz zsetonod egy úri kidörrentőre akkor meg eladod, vagy épp fel tudod használni az összekötőcső fabrikálásához