Ti szoktatok karbit pucolni DRZ-n? Csak utcán használom a motort, de én még sose szedtem szét. Szerintetek szétszedjem? Hajlamos koszos lenni belülről?
E betűst vegyél!
Mindig bánni fogod azt a "10lóerőt"!
A két motor között sok külömbség van!
Karburátor,Vezérlés,Elektronika,Segédváz,Tank,Műszerek.....
......ja és a kb 10kg.
üdv.
Olvasd át ezt a néhány oldalt. Ha egyszer ennyi pénzt akarsz elverni, szánj rá néhány órát. Nem keresgélem meg, de valaki itt nagyon jól leírta a különbséget.
Ja, meg itt is van ám kereső.
Röviden ha utcán használod, akkor az E nem a legjobb választás. Az SM meg nem egy vadállat a 40 pacijával. Jó motor a DRZ, használni. "Olcsó" (Hehe, most vertem rá szervizre 60 ezret, és még egy 100-at simán benyelne, h a képemre formáljam) Viszont ha azt akarod, h fröcsögjön az adrenalin, akor LC4, vagy egy BERG.
Én a 2 közül biztosan a gyári SM-et venném, nem ér annyit az a + 10 lóerő, amennyi hátránnyal jár. Nincs segédváz, csak tompított fény, nincsen kmóra...
Sziasztok! SM vásárlás előtt állok, és már eldöntöttem, hogy mindenképpen a DRZ-nél maradok, lemondtam a Ktm Lc4-ről... Lenne egy pár kérdésem, remélem itt tudtok rá válaszolni... SM és E (Sm-szettel) között gondolkodom. Az E erősebb és könnyebb, de gondolom emiatt nem is bírja addig mint egy SM?, és nem tudom, hogy a szervízköltsége több-e? Van egy összehasonlító oldal és ott a 2005 utáni Drz-ket jobban lehuzzák, van ebben valami? Előre is köszönöm! Egy 2008-as SM és egy 2006-os E-ről van szó! (Bocs, hogy még1x leírom, de remélem valaki tud segíteni)
Help! Raknám össze a vasat, a blokk már benne, de elakadtam az olajcsőnél.
Van ötletetek, hogy milyen tömítés kell oda ahol a blokkba csatlakozik? Gondolom nem vas a vason tömít!
Sziasztok! SM vásárlás előtt állok, és már eldöntöttem, hogy mindenképpen a DRZ-nél maradok, lemondtam a Ktm Lc4-ről... Lenne egy pár kérdésem, remélem itt tudtok rá válaszolni... SM és E (Sm-szettel) között gondolkodom. Az E erősebb és könnyebb, de gondolom emiatt nem is bírja addig mint egy SM?, és nem tudom, hogy a szervízköltsége több-e? Van egy összehasonlító oldal és ott a 2005 utáni Drz-ket jobban lehuzzák, van ebben valami? Előre is köszönöm! Egy 2008-as SM és egy 2006-os E-ről van szó!
Még annyit nem mindig kell a gyárira vonatkozni! drzénél pl mint a lendkerékben a csavar.. kitud lazulni pedig gyári !nem jól csinálták:)beleragaszthatták volna!
Szia szerintem nem kell várni 3percet!mivel az olaj le folyhat!
járatod 5percig plussz pici gáz fröccs !egyenesben leálít és egy fél perc mulva megnézed!a nívót nem visszatekerve bele nyomod és kihúzod:) megnézed!
Ennyi sztem nekem így jó!
Üdv
Helósztok!Néztem az olajszintet DRZ-n ha gyári előírás szerint csinálom azaz 5-perc alapjárat 3 perc állás és megnézem a nívót csak az aljáig ér az olaj,viszont ha kerülök vele egyet az udvaron és akkor nézem akkor már a nívó felénél van a szint,azt akarom kérdezni hogy nektek feljön rendesen az olaj a gyári előírás szerinti járatás után?Valamint szerintetek lehet nekem ebből problémám?
Én a Martin kipufogót ajánlom neked, nekem is az van és meg vagyok elégedve vele. Zalaegerszegen lakik, és ott is csinálja a kipufogókat.
Ha rámész az oldalára www.martindob.hu akkor a fotógalériában a Suzuki oldalon van egy DRZ meg egy KTM az egyik képen, az az én motorom.
A részleteket beszéld meg vele telefonon.
Hát igen tisztában vagyok vele .én azzal nem tudnék dolgozni mivel más a szakma:)!
probáltam helyettesíteni a kulcsot ésszel
Naggyábol tudom esztergályos vagyok tudom h nem csővel meg még arra is csőt és ugy kell meghuzni 1 6os csavart !
de nem nagyon nyulok én hozzá szerelőre bízom csak most hoztam haza 2hete full felujításrol.. még jóhogy a blokk közepénél nem ereszt
Sajnos a nyomaték kulcs nem kis beruházás. Pláne, hogy tól-ig tartományban működnek, szóval nem is elég 1 belőle. Ami viszont elektronikus és elég lenne belőle egy is, az milliós nagyságrend...
Szóval vagy melózni kell vele, h kitermelje az árát, vagy kell egy szerelő ismerős. akitől kölcsön lehet kérni.
Krossz felni + gumi + féktárcsa + fogaskerék eladó:
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Mindig bánni fogod azt a "10lóerőt"!
A két motor között sok külömbség van!
Karburátor,Vezérlés,Elektronika,Segédváz,Tank,Műszerek.....
......ja és a kb 10kg.
üdv.
Ja, meg itt is van ám kereső.
Röviden ha utcán használod, akkor az E nem a legjobb választás. Az SM meg nem egy vadállat a 40 pacijával. Jó motor a DRZ, használni. "Olcsó" (Hehe, most vertem rá szervizre 60 ezret, és még egy 100-at simán benyelne, h a képemre formáljam) Viszont ha azt akarod, h fröcsögjön az adrenalin, akor LC4, vagy egy BERG.
Én a 2 közül biztosan a gyári SM-et venném, nem ér annyit az a + 10 lóerő, amennyi hátránnyal jár. Nincs segédváz, csak tompított fény, nincsen kmóra...
hátul 0,8-0,9 homokon
Terepen milyen guminyomást használtok?
Nálunk eléggé homokos a talaj.
Előre is köszi.
Attila
Van ötletetek, hogy milyen tömítés kell oda ahol a blokkba csatlakozik? Gondolom nem vas a vason tömít!
tudsz ám válogatni
én nem kedvelem a ktm típusú motorokat, de az lc4 sokkal jobb mint a gyári drz sm
járatod 5percig plussz pici gáz fröccs !egyenesben leálít és egy fél perc mulva megnézed!a nívót nem visszatekerve bele nyomod és kihúzod:) megnézed!
Ennyi sztem nekem így jó!
Üdv
Használt vagy új kiegyenlítő tartályt keresek jó áron a DR-Z 400 SM motoromhoz. Ha valaki tud várom a visszajelzését.
Köszi!
Én a Martin kipufogót ajánlom neked, nekem is az van és meg vagyok elégedve vele. Zalaegerszegen lakik, és ott is csinálja a kipufogókat.
Ha rámész az oldalára www.martindob.hu akkor a fotógalériában a Suzuki oldalon van egy DRZ meg egy KTM az egyik képen, az az én motorom.
A részleteket beszéld meg vele telefonon.
Üdv.
probáltam helyettesíteni a kulcsot ésszel
Naggyábol tudom esztergályos vagyok tudom h nem csővel meg még arra is csőt és ugy kell meghuzni 1 6os csavart !
de nem nagyon nyulok én hozzá szerelőre bízom csak most hoztam haza 2hete full felujításrol.. még jóhogy a blokk közepénél nem ereszt
Szóval vagy melózni kell vele, h kitermelje az árát, vagy kell egy szerelő ismerős. akitől kölcsön lehet kérni.