1. Suzuki DRZ K1-K8 balos tankidom javított, célnak megfelel 2500 ft
2. Suzuki DRZ javított hűtőrács 2000 ft
3. Suzuki DRZ E-S-SM új első szinter fékbetét Bendix márkájú 6500 ft
4. Suzuki DRZ Iris lánc 112 szemes viszonylag kopott állapot 4000 ft
5. Dunlop D209 Racer GP Medium 120/70-180/55 2007.39.heti 11000-11000 párban 20000 ft
6. GSX-R 1000 K7 első lábtartó pár 5000/db és gyári állapotú 43as lánckerék 5000 ft.
7. Arai Quantum-V L-es 1 éves bukó két apró kavicsfelverődéssel új állapotban 75.000 ft
Hali
Ez a szimering dolog nemigen jön össze!
Tudtok linkelni valami oldalt ahonnan lehet rendelni(30x40x6).
Veszprémben csapágyboltban csak 30x40x7-es van az is a legalja 2-300ft-os elég gyengének néz ki,motoros boltban meg 7000ft-ért van,ami enyhén drága.
köszi
üdv
Hello! Eladnám suzuki drz-met! Hobbi enduroként használtam, angliábol lett behozva, nem papirozhato! Supermoto de enduro kerekek vannak benne! A motor egyben van menet kész de alkatrésznek is viheted! Irányár: 350 Elérhetőség +36309855141 Igény esetén képet küldök!
Sziasztok!
Mint kiderült Zárlatos lett az aksim!
Tudnátok ajánlani valamit,hogy hol milyet érdemes venni?
Olcsó és jó kellene ami lehetőleg zselés és mielőbb itt van
Hali
Elkezdett sírni a dörzi az első lánckeréknél!Milyen szimering kell oda? Pont a szám résznél szakadt ki tehát nem tudom leolvasni! Nem szedem még szét ,csak ha meglesz a szimering,valamit érdemes még ott cserélni?
köszi üdv
A gyárihoz képest nem tudom, mert a motort már a K&N-el, és 155-es főfúvókával vettem, (az alapjárati ekkor még a gyári volt), és egy nyitott slip-on finster volt rajta, de a gyári leömlővel. Úgyhogy a gyárihoz képest semmilyen összehasonlítási alapom nincs.
Csak azt tudom, hogy pár nap erejéig felraktam a gyári dobot, na azzal viszont érezhetően erőtlenebb lett ( de ez megit csak nem a gyári állapot, mivel a fúvóka ugye itt 155-ös volt, plussz a légszűrőház már nyitva volt)
A jelenlegi állapotban kb. ugyanolyan mint a 155-össel és a Finsterrel, viszont a hangerő éppen az ideális még a szűkítővel is (és mindezek mellett szabályos is), ha meg kiveszem a szűkítőt a dobból, akkor talán egy még egy hajszálnyival jobb, a hangja meg még mindig nagyon kellemes, nincs annyi visszadurrogás mint a nyitott Finsterrel, csak minimális.
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e.
Pár hete fejembe vettem, hogy egy Honda XR400R-t fogok venni használtan. Azonban kiszemeltem még egy Suzuki DR350S tipusú motort is. A kérdésem: Melyiket válasszam és miért? Esetleg előnyök-hátrányok?
Az enyém SM, a gyári Mikuni karbival, 3x3 lyukkal a légszűrőházon, K&N, és a standard (38mm-es) leömlővel, olyan dobbal ami E betűs, tehát nem egy nyitott sportdob, ezért 150-es fővúvóka, és 25-ös alapjárati fúvóka van most benne, plussz ez a hosszabított fuel csavar, amit kézzel tudok tekergetni a finomhangolás miatt, amit még jelenleg is tesztelgetek.
Ha mondjuk egy Yoshimura RS-2 es teljes rendszerem lenne (ennek ugye már a leömlője is vastagabb), akkor a 155 fúvókát tettem volna bele , de nem akartam egy nagyon hangos nyitott rendszert, a teljesítménnyel így is elégedett vagyok.
Amit még esetleg egyszer majd megcsinálnék, az a PAIR szelep és a Solenoid leszedése a karbiról, de majd meglátjuk.
Ha az ember ilyen teljes nyitott rendszer-t rak fel, akkor már érdemes beruházni egy Keihin FCR karbira, azt is fúvókázni, plussz Hotcam vezértengelyek, esetleg big bore kit, de itt már több mint fél millánál járunk.
Itt le van írva minden a fúvókázásról, meg minden egyébről, nem is értem, miért nem olvasgatja senki őket idehaza: http://www.thumpertalk.com/top...
Egyébként meg az SM-re jó az a K&N, ha nem terepezel. Kell rá az előszűrő, aztán kész. Nekem is az van, 500 km-ént kitisztítod, beolajozod, és nem lesz semmi gond. -) (Bár az enyémben még nincs 18.000 km sem)
Van pár eladó cuccom:
1. Suzuki DRZ K1-K8 balos tankidom javított, célnak megfelel 2500 ft
2. Suzuki DRZ javított hűtőrács 2000 ft
3. Suzuki DRZ E-S-SM új első szinter fékbetét Bendix márkájú 6500 ft
4. Suzuki DRZ Iris lánc 112 szemes viszonylag kopott állapot 4000 ft
5. Dunlop D209 Racer GP Medium 120/70-180/55 2007.39.heti 11000-11000 párban 20000 ft
6. GSX-R 1000 K7 első lábtartó pár 5000/db és gyári állapotú 43as lánckerék 5000 ft.
7. Arai Quantum-V L-es 1 éves bukó két apró kavicsfelverődéssel új állapotban 75.000 ft
Postázom is a cuccokat!
Üdv: Edem
Nem találok mást.....
Ez a szimering dolog nemigen jön össze!
Tudtok linkelni valami oldalt ahonnan lehet rendelni(30x40x6).
Veszprémben csapágyboltban csak 30x40x7-es van az is a legalja 2-300ft-os elég gyengének néz ki,motoros boltban meg 7000ft-ért van,ami enyhén drága.
köszi
üdv
Igen én is ezt a méretet találtam!
köszönöm
üdv
Elvileg 30x40x6.
Küldenél nekem infót és képeket a gépről? Helyileg hol lenne?
Mail cím az adatlapomon!
köszi
akksi
Nekem eddig jól szuperál. Üdv
Mint kiderült Zárlatos lett az aksim!
Tudnátok ajánlani valamit,hogy hol milyet érdemes venni?
Olcsó és jó kellene ami lehetőleg zselés és mielőbb itt van
Elkezdett sírni a dörzi az első lánckeréknél!Milyen szimering kell oda? Pont a szám résznél szakadt ki tehát nem tudom leolvasni! Nem szedem még szét ,csak ha meglesz a szimering,valamit érdemes még ott cserélni?
köszi üdv
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Csak azt tudom, hogy pár nap erejéig felraktam a gyári dobot, na azzal viszont érezhetően erőtlenebb lett ( de ez megit csak nem a gyári állapot, mivel a fúvóka ugye itt 155-ös volt, plussz a légszűrőház már nyitva volt)
A jelenlegi állapotban kb. ugyanolyan mint a 155-össel és a Finsterrel, viszont a hangerő éppen az ideális még a szűkítővel is (és mindezek mellett szabályos is), ha meg kiveszem a szűkítőt a dobból, akkor talán egy még egy hajszálnyival jobb, a hangja meg még mindig nagyon kellemes, nincs annyi visszadurrogás mint a nyitott Finsterrel, csak minimális.
Pár hete fejembe vettem, hogy egy Honda XR400R-t fogok venni használtan. Azonban kiszemeltem még egy Suzuki DR350S tipusú motort is. A kérdésem: Melyiket válasszam és miért? Esetleg előnyök-hátrányok?
Ha mondjuk egy Yoshimura RS-2 es teljes rendszerem lenne (ennek ugye már a leömlője is vastagabb), akkor a 155 fúvókát tettem volna bele , de nem akartam egy nagyon hangos nyitott rendszert, a teljesítménnyel így is elégedett vagyok.
Amit még esetleg egyszer majd megcsinálnék, az a PAIR szelep és a Solenoid leszedése a karbiról, de majd meglátjuk.
Ha az ember ilyen teljes nyitott rendszer-t rak fel, akkor már érdemes beruházni egy Keihin FCR karbira, azt is fúvókázni, plussz Hotcam vezértengelyek, esetleg big bore kit, de itt már több mint fél millánál járunk.
Megnézetem valami hozzáértővel az lesz a legbiztosabb!
Am te ehhez a szűrőhöz hanyas főfuvit használsz?
http://www.thumpertalk.com/top...
Egyébként meg az SM-re jó az a K&N, ha nem terepezel. Kell rá az előszűrő, aztán kész. Nekem is az van, 500 km-ént kitisztítod, beolajozod, és nem lesz semmi gond. -) (Bár az enyémben még nincs 18.000 km sem)
Mi is vizsgáztatunk,és tiltott !
Szerintem nem vették észre...
Azonnal szóljon az akinek van eladó használt berúgó szettje
vagy ha esetleg tud valakinek eladót
Köszönöm!