Köszönöm a segítséget a helyzet az hogy simán kitekertem a 2imbuszt és lazítottam a nagy csavart! kihúztam kicseréltem a tömítést vékonyan bekentem pasztával.. és visszatettem visszahuztam sima imbusszal és utánna a nagy csavart és jó lett!remélem jó is lessz!mentem vele pár kört és nem könnyezik már az olaj!
Nem használtam nyomaték kulcsot mivel nincs:)
de tudom mindent azzal kellene még a kerék anyát is
heló,ez nem léptetővilla gond. egy nézd meg a váltókarodnál a tengelyt,hogy a zégergyűrű rajt van-e nemjött-e ki a horonyból,ha ez jó akkor,lekell szedni a jobboldali deknit és ott a váltó mechanikánál megkell nézni,hogy a váltórud végében megvan-e a fémpersej,ha nincs akkor ez 2000ft-os dolog,mikor leengeded az olajat nézd meg ha benne van akkor szerencséd van,ha nincs az olajba akor nézd meg az olajszivattyú szűrője alatt ha ott sincs vedd ki a blokkot és rázd meg hátha kieseik,ha ezsem jár sikerrel akkor sajna szétkell huzni a blokkot !
sziasztok!
Ma azzal tréfált meg a motorom,hogy lámpánál állva üres fokozatba tettem, majd ezután sem lefelé sem pedig felfelé nem tudtam kapcsolni.Nagy nehezen betuszkoltam kettőbe , aztán tökéletesen működött. Kb. 2 óra múlva ugyanezt megismételte. Valakinek hasonló probléma? Esetleg léptetővilla adhatta meg magát?
Két fajta automatikus vezérláncfeszítő van, 2003 előtti, és az utáni, ha jól tudom. Az ujabb fajtánál mikor kivetted, és kicserélted az alátétet (a 10-es számút), akkor a kiugró részt, tehát azt ami a láncfeszítőt hozzátolja a lánchoz teljesen vissza kell tolni a házába, majd a két kisebb csavarral visszaszerelni,a csavarokat úgy emlékszem 10 NM-re meghúzod, és csak ezek után húzod meg a középső nagy csavart, 2003 utáni-nál talán 30 NM-vel. De szerintem ilyen munkák előtt érdemes átnézni egy szerviz manual-t. Clymer, például. Ja, és a manual szerint nem árt mindezek előtt a motort felső holtpontra állítani.
igen, ki tudod így szedni, de ilyenkor maxra kiugrik a rugós feszítő ezért visszarakás előtt ki kell tekerned a középső csavart, visszatolni a feszítőt.
Tud valaki esetleg egy elsimert és KITŰNŐ kipufogó szerelőt Balatonfüred - Siófok vagy Veszprém környékén? Nagyon fontos hogy értse is hogy mit csinál és ne csak kisérletezzen a pénzemen mert azt nem szeretném finanszírozni főleg. (Nem szeretnék messziről rendelni/csináltatni, mert ott szeretnék lenni amikor készül.)
Köszi az értékes dokumentációt! ;)
Felvettem a kapcsolatot több kipufogószerelővel. Összességében ami a palástot illeti DRZ-re inkább az ovál dob a jobb állítólag a mélyebb, szebb hangzás érdekében. Ami a belsőt illeti még tárgyalás alatt van (nekem még elég új a téma).
Nekem ez kerül fel rá hamarosan (és végre): http://www.laserexhausts.com/b...
Ha gondolod, megírom majd mi a tapasztalat, hang és nyomaték terén. Előtte szintén a gyári dob volt fenn, azelőtt meg egy finster nyitott dob.
Én meg 197 cm vagyok mezítláb, és 117 kg. Először XR400-ast akartam nagyon sokáig mert nagyon tetszett (most is tetszik), csak képről visszanézve kicsinek tűnik alattam sajnos. De a megfelelő energia és dinamizmus megvan benne. Nagyon frankesz gépezet. Sőt, mivel ráadásul könnyebb mint az S-es DRZ nekem sokkal dinamikusabbnak és izgalmasabbnak tűnik az XR.
1x kimentem a Varaderommal egy könnyebb terepre (egyenetlen földes út víz átfolyásokkal), ami kb 280kg.
Na az nehéz
500 méter után már rossz ötletnek találtam és imádkoztam, hogy valahol majd meg is tudjak fordulni. De sikerült esés nélkül átvészelnem, akkor biztos ott marad ha eldől ,pedig volt pár olyan hely ahol egy személyautó nem biztos hogy elment volna. :)
ha könnyebb kell meg egyszerű akkor xr4
avval nem kell ám szarolni az akkuval mert nincs benne
sőt a gyújtáskulcsot sem hagyja el az ember mert az sincs
vigyázni kell mert lehet az is drága!mint a karbi uszóház tömítés=5900Ft