Köszi a választ
Pont ma láttam egyet élőben, és nagyobb mint amilyennek képzeltem.
Még az xr650r-en gondolkodtam, de sajna az azért drágább.
Az nagyobb lehet vagy csak a blokk? Ülésmagasság kb. egyezik.
Ktm-et nem vennék bár sosem volt, esetleg újjonan, de az csak ha nyerek a lottón
10 cm van köztünk nem hiszem, hogy e miatt motorozhatatlan lenne. Szerintem nyugodtan vegetsz Drz-t. Terepen még kifejezetten jól is jön néha.
Bár még soha nem voltam 197cm
Egyébként nem régen mentem egy exc 450-el és érzésre olyan volt mint eegy gyerekmotor. Szócal, ha fontos a méret akkor inkább ez. Mondjuk szopósabb helyeken kifejezetten örülnek, ha kisebb lenne a Drz...
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Ha üresbe teszem a mocit emelőn és beindítom ,akkor elkezdi forgatni a hátsó kereket.A kuplunggal lehet valami? Most próbáltam ki ,hogy nehezen is lehet forgatni a kereket még alap helyzetben is ( lánc kenés pl). Köszi a válaszokat.!
Szerintetek az ovál vagy a kör palást kipufogódobok mélyítik jobban a DRZ 400S hangját? Jelenleg a gyári herélt hurkatöltő van rajta, ami borzalmasan fülsértő... Nagyon magas hangtartományú hangok is kilépnek a dobból, ami már zavaró. Minél tompább, mélyebb hangot szeretnék, ami magas hangoktól mentes.
Így elsősorban a palást anyaga, és formája kérdéses. Valamint a dob belső szerkezete. Az alapkoncepció az lenne, hogy a dobon kívül mást ne kelljen átalakítani a motoron, szóval sem dyno jet, se semmi egyéb. A megfelelő fojtása legyen meg az új dobnak, nyomatékos legyen a motor az új dobbal, és így a lehetőségekhez képest legyen mély hangja (tehát nem akarom széttuningolni a gépet, hogy a legmélyebb, legnagyobb hangú motor legyen, hanem éppen egy egészségesen mély, normális hangú, nyomatékos gépet szeretnék).
én zselés akkut raktam bele, annyi csak, hogy a sarukat rá kellett forrasztani, mert lerázódik. 3000 pénz volt és már 1,5 éve tökéletesen indít 2 hónap állás után is , hidegben, melegben, szélben hóban
Soha nem fogok venni 1x ezerét akksit venni ezután.
Köszönöm a segítséget , de megpróbálok venni használtam berúgó szettet hátha van valami bontóban!
Erről nem tudsz valamit véletlenül ,jó lehet ez? link
haver most varta akkut hozatott a drz-be az eddig jól muzsikál
a (hamis)yuasa neki sem bírt egy évet sem
de ha szeretsz egy kicsit faragni érdemesebb a spirálcellást beleműteni
pár hónapja azt is leírták hogy kell meghekkelni az akkutartót
drz400s kick starter set
egy rendes akku olcsóbb
vannak ezek a spirálcellások ki kellene próbálni, 2 centivel mélyebb mint a gyári azt kellene csak megoldani
Pont ma láttam egyet élőben, és nagyobb mint amilyennek képzeltem.
Még az xr650r-en gondolkodtam, de sajna az azért drágább.
Az nagyobb lehet vagy csak a blokk? Ülésmagasság kb. egyezik.
Ktm-et nem vennék bár sosem volt, esetleg újjonan, de az csak ha nyerek a lottón
Bár még soha nem voltam 197cm
Egyébként nem régen mentem egy exc 450-el és érzésre olyan volt mint eegy gyerekmotor. Szócal, ha fontos a méret akkor inkább ez. Mondjuk szopósabb helyeken kifejezetten örülnek, ha kisebb lenne a Drz...
197cm és 97kg vagyok, nem kicsi nekem a gép? Még nem ültem ilyenen.
Nekem is forog lassan( xl1000v Varadero)
Segítséget szeretnék kérni. Ha üresbe teszem a mocit emelőn és beindítom ,akkor elkezdi forgatni a hátsó kereket.A kuplunggal lehet valami? Most próbáltam ki ,hogy nehezen is lehet forgatni a kereket még alap helyzetben is ( lánc kenés pl). Köszi a válaszokat.!
vagánykodni jó lehet, de egy tök egyszerű megoldást miért is cserélni egy tök bonyolultra
bár van aki nem osztja a véleményem
Drz-re van kipufogóm ha valakit érdekel irjon nyugodtan, majd teszek fel róla képeket!
Így elsősorban a palást anyaga, és formája kérdéses. Valamint a dob belső szerkezete. Az alapkoncepció az lenne, hogy a dobon kívül mást ne kelljen átalakítani a motoron, szóval sem dyno jet, se semmi egyéb. A megfelelő fojtása legyen meg az új dobnak, nyomatékos legyen a motor az új dobbal, és így a lehetőségekhez képest legyen mély hangja (tehát nem akarom széttuningolni a gépet, hogy a legmélyebb, legnagyobb hangú motor legyen, hanem éppen egy egészségesen mély, normális hangú, nyomatékos gépet szeretnék).
Soha nem fogok venni 1x ezerét akksit venni ezután.
valakivel fordult már elő h eltört a vezérműlánc feszítő rugója?
nekem valahogy sikerült eltörnie.
Erről nem tudsz valamit véletlenül ,jó lehet ez?
link
a (hamis)yuasa neki sem bírt egy évet sem
de ha szeretsz egy kicsit faragni érdemesebb a spirálcellást beleműteni
pár hónapja azt is leírták hogy kell meghekkelni az akkutartót
Tavaly vettem ezt a toplite nevű Yuasa terméket egy kalap szar!
Használtan nincs valakinek véletlenül?
egy rendes akku olcsóbb
vannak ezek a spirálcellások ki kellene próbálni, 2 centivel mélyebb mint a gyári azt kellene csak megoldani
Nem tudtok véletlenül S-re berúgó szettet?
A tököm kivan az akksival
Egy ilyen drz400e nekem kicsi lenne?
197cm és 97 kiló vagyok, endurozásra szeretném használni.
Találtam karbon cuccot 120$-ért, szóval inkább marad az alu.