Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 tükröt... nem peoblémáztak, én is meglepődtem.
Köszi a választ
Pont ma láttam egyet élőben, és nagyobb mint amilyennek képzeltem.
Még az xr650r-en gondolkodtam, de sajna az azért drágább.
Az nagyobb lehet vagy csak a blokk? Ülésmagasság kb. egyezik.
Ktm-et nem vennék bár sosem volt, esetleg újjonan, de az csak ha nyerek a lottón
Merre hogy sikerült műszakiztatni?tettél rá valami kiegészítőt? én is előtte álok
10 cm van köztünk nem hiszem, hogy e miatt motorozhatatlan lenne. Szerintem nyugodtan vegetsz Drz-t. Terepen még kifejezetten jól is jön néha.
Bár még soha nem voltam 197cm
Egyébként nem régen mentem egy exc 450-el és érzésre olyan volt mint eegy gyerekmotor. Szócal, ha fontos a méret akkor inkább ez. Mondjuk szopósabb helyeken kifejezetten örülnek, ha kisebb lenne a Drz...
Sikeresen leműszakitott a gép!
Az én kérdésem re is adna valaki választ akinek már vad drz400e motorja,
197cm és 97kg vagyok, nem kicsi nekem a gép? Még nem ültem ilyenen.
de az enyém gyorsan forog nem sétál azért gondoltam,hogy valami bibi van mert régebben nem csinálta.
Ez szerintem normális, legalább is utcai motoroknál is így van.
Nekem is forog lassan( xl1000v Varadero)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Ha üresbe teszem a mocit emelőn és beindítom ,akkor elkezdi forgatni a hátsó kereket.A kuplunggal lehet valami? Most próbáltam ki ,hogy nehezen is lehet forgatni a kereket még alap helyzetben is ( lánc kenés pl). Köszi a válaszokat.!
én nem tenném fel
vagánykodni jó lehet, de egy tök egyszerű megoldást miért is cserélni egy tök bonyolultra
bár van aki nem osztja a véleményem
Valaki nem tudna nekem egy linket hogy honnan tudnék berugo szettet szerezni,rendelni Drz-re?köszönöm
Sziasztok!
Drz-re van kipufogóm ha valakit érdekel irjon nyugodtan, majd teszek fel róla képeket!
Szerintetek az ovál vagy a kör palást kipufogódobok mélyítik jobban a DRZ 400S hangját? Jelenleg a gyári herélt hurkatöltő van rajta, ami borzalmasan fülsértő... Nagyon magas hangtartományú hangok is kilépnek a dobból, ami már zavaró. Minél tompább, mélyebb hangot szeretnék, ami magas hangoktól mentes.
Így elsősorban a palást anyaga, és formája kérdéses. Valamint a dob belső szerkezete. Az alapkoncepció az lenne, hogy a dobon kívül mást ne kelljen átalakítani a motoron, szóval sem dyno jet, se semmi egyéb. A megfelelő fojtása legyen meg az új dobnak, nyomatékos legyen a motor az új dobbal, és így a lehetőségekhez képest legyen mély hangja (tehát nem akarom széttuningolni a gépet, hogy a legmélyebb, legnagyobb hangú motor legyen, hanem éppen egy egészségesen mély, normális hangú, nyomatékos gépet szeretnék).
én zselés akkut raktam bele, annyi csak, hogy a sarukat rá kellett forrasztani, mert lerázódik. 3000 pénz volt és már 1,5 éve tökéletesen indít 2 hónap állás után is , hidegben, melegben, szélben hóban
Soha nem fogok venni 1x ezerét akksit venni ezután.
üdv mindenkinek
valakivel fordult már elő h eltört a vezérműlánc feszítő rugója?
nekem valahogy sikerült eltörnie.
Köszönöm a segítséget , de megpróbálok venni használtam berúgó szettet hátha van valami bontóban!
Erről nem tudsz valamit véletlenül ,jó lehet ez?
link
haver most varta akkut hozatott a drz-be az eddig jól muzsikál
a (hamis)yuasa neki sem bírt egy évet sem
de ha szeretsz egy kicsit faragni érdemesebb a spirálcellást beleműteni
pár hónapja azt is leírták hogy kell meghekkelni az akkutartót
Köszi,ez tényleg jó árban van !
Tavaly vettem ezt a toplite nevű Yuasa terméket egy kalap szar!
Használtan nincs valakinek véletlenül?
drz400s kick starter set
egy rendes akku olcsóbb
vannak ezek a spirálcellások ki kellene próbálni, 2 centivel mélyebb mint a gyári azt kellene csak megoldani
Üdv!
Nem tudtok véletlenül S-re berúgó szettet?
A tököm kivan az akksival
Hááát, sokba lenne az neked! Megfizethetetlen kategória
Üdv

Egy ilyen drz400e nekem kicsi lenne?
197cm és 97 kiló vagyok, endurozásra szeretném használni.
no problem.
Találtam karbon cuccot 120$-ért, szóval inkább marad az alu.