Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló Nekem is ugyan ez a problémám volt kb 1 hónapja ugyan ott nyomta ki az olajat szerintem mint neked,nekem az volt a baj hogy az előző gazdája rosszul rakta össze a motort,nálam a kartergáz fekete olajtartályának, ami a képeken is van,a tetején van egy cső amin pöfög kifelé a kartergáz,az volt beszorítva a váz és a karburátor közé és így nem tudott kimenni rendesen a gáz,túlnyomás keletkezett és az nyomta ki a csövek mellett az olajat.Kiszabadítottam a csövet a rendes helyére azóta jó .Ha rá jössz a hibára írd már meg kíváncsi lennék rá
Olyan bukót kell venni ami aránylag zárt....és szerintem kinézetre is jobb a cross, és nemtudom ti hogy vagytok de engem még 1 szer sem kapott el kő mert egyszerüen védve van az arc az ilyesmiktől....jah és pl egy cross versenyen szerintem több esélye van a kőnek mint közúton mégis cross bukó van..
Láttam R1-en is cross bukót használó vezetőt.
Kinek mi a szimpatikus!
én pl a földutakra is zárt bukót veszek, utálom ha retkes a pofám a sok portól........
max ha nagyon nagy a hőség akkor veszem a cross bukót fel de szigorúan csak napszemüveggel
Nem tudom kérdezd meg attól akinek sm van miért hordja?!
Pl egy cross,enduro stb versenyen ahol egy kör alatt rengeteg kő talál el az előző motorok hátsó kerekeiből, ott ez nem szempont...:)
Nekem nagyon bezártság érzetem van egy zárt bukoban,esőben jó, de amugy pl egy piros lámpánál megállva felnézek a lámpára és hiányzik a napellenző...
Izlések és pofonok, valaki pl sm-re gyorsasági csizmát vesz fel...
Egy hülye kérdés: SM-hez miért használnak többnyirre cross bukót? divatból?
Ha 120 nál arcontalál egy kavics van ám sírás :)
Nem tudod leengedni 100% az olajat róla, mert valamennyi marad a fogaskerekek között, rajta és a tengelyeken. Beindíthatod nyugodtan. Ha jól emlékszem a szervizkönyv 3perc járatást ír hideg motor esetén. Próbáld ki és utána nézz olaj szintet és, hogy alul folyik-e ha kitekered a csavart!
Igen! De mivel lent nincs olaj bese mertem indítani.
köszi a választ meg fogom nézni, de úgy rémlik, hogy nekem nem éri el.

Te kérdésedre: hideg volt a motor amikor nézted?
Nekem tegnap kb így nézett ki az a fekete tartály ami gondolom én a kartergáz csapódik le,meglazult a csavarja és nekiért a kipufnak ,elég rendesen kiégett.


HELP:
Haver drz-jén (S) cseréltem reggel olajat,eltelt 2-3 óra megnéztem hogy alul ha kitekerem a "6-os" csavart folyik e az oil de semmi,most ilyenkor mi van?Fent megnézem a nívót ott fullon van.
a bergből szándékosan szokták kivenni azt a balansztengelyt...mert ott van amikor a csapágya megadja magát és szétszokott peregni....
Sziasztok!
Keresek DRZ-hez SM szettet, csak fekete és fűzött küllős érdekel!
Akinek van eladó v tud eladót légyszi írjon!
Köszi!
Helló.

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tiszta olaj a blokk teteje. Nézegettem, de fogalmam sincs, hogy onnan jöhet. Nincs valami ötletetek? Előre is, köszi
Sziasztok!

DRZ E-re keresek Akra rendszert, fejidom helyett rajtszám táblát, fordított telót és valami menő matricázást
Keresek komplett DR 350 - 650 blokkot és karbit.
csongr@yahoo.com
Lehet érdemes lenne megnézni,hogy a balansztengely jól van-e benne? Cimborának a berg 501-ből pl kimaradt...
Ha szétkaptam feltétlenül teszek fel képeket.
igazából olyan dolgokat nem értek hogy minek nektek hengerfej ?! főtengely !? az oké hogy a dugó gyűrű henger hajtókar cserés....de a többi?
nem tudok neked képet küldeni sajnos. A szerelőnél a motor. Sajna az olajnélküli hajtás megtette a hatását, így akkor nem fog rámenni a gatyánk, ha sikerül rendes árba alkatrészeket szerezni hozzá. Azért köszönöm, hogy segíteni próbáltál.
nekem van komplett váltóm Drz-be...de neked is mondom hogy csinálj képet a fogaskerékről ! és küld el email-be nekem aztán leírok majd 1-2 apró praktikát
ööö megpróbálok neked segíteni....itt a mail címem küldj képet hogy mi is történt vele pontosan, én meg leírom hogy mit hogyan tudnál okosban megoldani hogy ne mennyen rá a gatyád

apriliarx125@gmail.com
Levettem az jobb oldalt, a darabok amiket találtam valószínű hogy a 3- as számú fogaskerék körmei lehettek ami az ötödik sebesség fogaskerékbe kapcsolódott. A többi majd kiderül a széthúzás után.
Valakinek ilyen fogaskerék jóárasítva?
Szervusztok DR(Z)-sek !

Keresnék DRZ 400 komplett blokkot, esetleg főtengely, hajtókar, dugó, hengerfej kombót. Adatlapomon ott a mail címem, ha tudtok benne segíteni nagyon megköszönném.
Úgy néz ki valami okoska olaj nélkül járatta a gépest, így most unokaöcsémnek kinéz egy kulturált zsebbenyúlós szezon.
nem tudok már mire gondolni ! valamennyi rezgése úgyis lesz mert pl a kipu is rezegteti ! sőt talán még az a legjobban...
Hali
Minden csavar megvan húzva,de igencsak rezeg sztem,blokknak jó a hangja megy rendesen,nem csörög nem zörög.Mit tehetnék még?
üdv