Helló! Na csak ideérek már. Néhány kép és kérdés. A válaszokat a képek alá legyetek szívesek!
Motoremelő gyártás alatt, talált anyagból nem is kicsit túlméretezve, de legalább jó nehéz lesz. Bár ez már a második amit csinálok, remélem jobb lesz a súlypontja, mint a előzőnek, amit a DT-hez csináltam.
engem a hűtők elhelyezkedése zavart
eléggé sérülékenyek, és a hűtőidom is beakad mindenbe
és nem mondjátok hogy nem mert múltkor a 6t kollégával verettünk a bozótban és fenn is akadt
attól hogy vízhűtéses a motor nem azt jelenti hogy terepen meg fogod ölni ha S van akkor azon van vízhűtés is...ha meg E betűs az is jól bírja venti nélkül is...gondolom nem fogod a sárban pörgetni 10 percig egy helyben magas fordulaton 40 fokban
egyedül a vízhűtés miatt nincs drz-m
valami nagyon egyszerű gépet akartam, amit lehet ütni-verni
ez az xr4 meg nem sokkal bonyolultabb felépítésű mint a bicikli
hosszabb utakra meg őgy is beszerzek egy ténérét az xr4 meg jü lesz játszósmotornak, tigrisbukfencelni a csatornaparton
azóta annyit mentem vele hogy elvittem műszakira.....
Tényleg! Neked miért nem drz-d van? Először én is xr400-at akartam, aztán egy tt-t elmentem megnézni, mert egy lc4-et elvittek az orrom elől, de végül drz-t vettem, mert ez egy régi vágyam volt. Vágod?! Eddig nem bántam meg! Ja elvitték szombaton a tt-met!
egy s segédváz szerintem párezer pénz, mert nemigen veszi a nép
nektek szerencsézek van van a drz-hez minden bontva, az xr4 hez alig van cucc és az is drága
jah, asszem az a ráhúzhatós az. Én vegyesen használom terep/aszfalt/sm pálya + ráad az utcánk is poros, nincs aszfalt... tehát nálam kizárt a használata.
majd lemérem a WR em kíváncsi vagyok hány kg :D
Néhány kép és kérdés. A válaszokat a képek alá legyetek szívesek!
Motoremelő gyártás alatt, talált anyagból nem is kicsit túlméretezve, de legalább jó nehéz lesz. Bár ez már a második amit csinálok, remélem jobb lesz a súlypontja, mint a előzőnek, amit a DT-hez csináltam.
A súlyával mi baj? Most mértem meg 124,7Kg tele tankkal. Nem egy crf, de sztem pont jó!
eléggé sérülékenyek, és a hűtőidom is beakad mindenbe
és nem mondjátok hogy nem mert múltkor a 6t kollégával verettünk a bozótban és fenn is akadt
valami nagyon egyszerű gépet akartam, amit lehet ütni-verni
ez az xr4 meg nem sokkal bonyolultabb felépítésű mint a bicikli
hosszabb utakra meg őgy is beszerzek egy ténérét az xr4 meg jü lesz játszósmotornak, tigrisbukfencelni a csatornaparton
azóta annyit mentem vele hogy elvittem műszakira.....
Helló DRZ_74!
Kp mennyi lenne?
nektek szerencsézek van van a drz-hez minden bontva, az xr4 hez alig van cucc és az is drága