Az előszűrő az a sátoranyag-szerű cucc lenne amit a K&N szűrőre kell rátenni? Mert azt használom, plussz 500 kilométerenként mosás, és újraolajozás. De mondasz valami, mert már máshol is hallottam hogy ezek a szűrők hajlamosak nagyobb szemcséket is átengedni, viszont inkább a terepesekre vonatkozik, ha terepeznék vele, valószínűleg én is inkább visszatenném rá a gyári szivacsot.
csinálj hátra egy csomagtartót
lassan én is nekikezdek, eddig 6os köracélból volt egy teszt, most akarok 10esből
bár ha kurta segédvázad van nehéz lesz, lehet érdemes lenne beszerezni egy hosszabbat
hátizsákban nagyon szar sok cuccot cipelni
Sokan mondják hogy nem jó...mert hogy átengedi a "port" de kérdem én ?! ha megfelelően van tisztítva és megfelelő olajjal van lefújva akkor csak nem rosz az ! a K*N nem hiszem hogy hülyeségből csinál rá ilyen szűrőt.
hat igen, nem olcso, en mondjuk eleg jo arban vettem (45 e), a k*n levegoszurot viszont hanyagolnam a helyedben, ha nem hasznalsz hozza eloszurot nem lesz hosszueletu a motorod. Egy ismerosomnek amiatt kell most hengert cserelni.
Hát igen, az FCR karbi, az jó lehet. Ahogy hallottam, azzal már nem csak 1-2 lóerő nyerhető, nem úgy mint a Mikuni átfúvókázásával, 3x3- K&N, és egy teljes nyitott kipufogó rendszerrel, DRZ-E átmérőjű könyökkel. Csak hát költséges dolgok ezek, mint minden egy motorral kapcsolatban :)
a pair szelep eltavolitasa magaban nem oldja meg a durrogast, nekem fcr karbi van rajta, 158 fofuvoka, 45 alapjarati, 3x3 levegoszurohaz modifikacioval. Igy nem durrog, 165 os fofuvoka is jo, viszont annyival tobbet evett a motor hogy visszaraktam inkabb kisebbet, teljesitmenyben nem erzem gyengebnek ezzel sem.
Ez a kipufogó durrogás téma érdekes. Az biztos hogy nyitott rendszerhez érdemes a 3x3 colos lyuk az airboxra, K&N légszűrő, és a karbi fúvókát is cserélni kell, (főfúvóka+jó esetben az alapjáratit is, SM-en gyári Mikunival 150-es, vagy 155-ös főfúvóka, és 25-ös alapjárati.) Ez le van írva sok helyen a neten.
Viszont a PAIR szelep és a Solenoid (nem tudom hogy hívják magyarul) eltávolítása a karbiról, -na viszont erről azt olvastam hogy a durrogást nem szünteti meg.
Személy szerint nekem nincs tapasztalatom, az enyémen rajta vannak, és a Finster nyitott dobbal durrogot is rendesen, 155-ös főfúvóka, és a 3x3 airbox lyukkal, nameg a K&N sportlégszűrővel. Gyári dobbal egyátalán nem. Egyéb tapasztalat?
Azt a buznyák kütyüt le kell szedni onnan ! felesleges és gyengíti a motort is. a durrogás nagyon káros a motornak ! a szelepek nagyon nagy pofont kapnak minden durranásnál ! orvosolni könnyen lehet, ha nyitott kiput teszel bele akkor szépen kicseréled a főfúvókát hogy több benyát kapjon :) a motorod érdeke hogy meglegyen csinálva és a pénztárcádé !
lassan én is nekikezdek, eddig 6os köracélból volt egy teszt, most akarok 10esből
bár ha kurta segédvázad van nehéz lesz, lehet érdemes lenne beszerezni egy hosszabbat
hátizsákban nagyon szar sok cuccot cipelni
Mint irtam: eredeti gyári nyomtatott szervizkönyv. (lucifer0820@freemail.hu)
a lucifer0820@freemail.hu e-mail címre írj egy árat, ami neked elfogadható...:-)
Hosszabb túrához hova szoktatok pakolni a motoron és hogy?
Viszont a PAIR szelep és a Solenoid (nem tudom hogy hívják magyarul) eltávolítása a karbiról, -na viszont erről azt olvastam hogy a durrogást nem szünteti meg.
Személy szerint nekem nincs tapasztalatom, az enyémen rajta vannak, és a Finster nyitott dobbal durrogot is rendesen, 155-ös főfúvóka, és a 3x3 airbox lyukkal, nameg a K&N sportlégszűrővel. Gyári dobbal egyátalán nem. Egyéb tapasztalat?
kiváncsi vagyok mennyiben tér el ez a Clymer-es DRZ service manual-tól, lesz mit tanulmányoznom :)
http://pdftown.com/Suzuki-DR-Z...
Budapesten, vagy a környéken tud ajánlani valaki egy jó szerelőt?
egyébként a motorodnak tuti hogy üzemanyag ellátásban van proglémája....vagy koszos a légszűrő de nagyon vagy pedig valami kosz van a karbiban !