hali
Nekem 15-45 van 6000fordulat 100m/h max 160.ÉS így van benne erő is.Nem sok értelmét látom nagyobb sebességnek mivel k. kényelmetlen 140 felett.Max egy 15-41. Meg amit írtak pár oldallal előbb hogy azon a bizonyos fél fordulaton se a legjobb neki,jobb ha kicsit pörgősebb.
üdv
Hali. Tudna nekem valaki segíteni. Most jutottam hozzá egy uj vashoz.
Suzuki Dr 600. És veri a hengerfejnél az olajat keményen . Nem tudja valaki hogy honnan tudnék hozzá rendelni tömítést? Vagy nincs valami olyan hőálló paszta amivel meg lehetne oldani ezt a hibát?
Hűha..... A 17-esnek nagyobb az átmérője 2 foggal, szerintem az maradhat, mivel nagyobb a kerülete, átmérője. Vagy nem? A hátsó fogaskerék fogait kellene csökkenteni szerintem. Így nagyobb lesz a fordulat...... szerintem legalábbis. Hát fingom nincs mit csináljak vele, meghogy egyátalán az E változat szereti-e huzamosabb ideig 5.-ben a félgázt......
6t6!
Ha hátul 41-es lánckerék van, akkor előre rakj egy 15-öst és tuti lesz.
Nekem 15-41 van, kb 95-100-nál rakom 5.be, hamarabb nem kívánja, ezzel az áttéttel lehet haladni.
Sziasztok!
Egy 2005-ös E-ből öltöztettem át SM-be egy dörzir. Na a keérdésem az lenne, hogy a 37 fogas lánckerék belemegy? Mármint a láncvezetőt nem koptatja szét? Most 41 fogas van benne, de kicsit haladni is akarok Kinek mi a tapasztalata? Illetve mi a láckerék típusa, pontosabban hogy keresgéljek? Lényeg, hogy sebesség legyen, nyomaték nem muszály
van pár db eladó enduró és aszfaltra való gumim ha érdekel felnivel együtt olcsón!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
email: czegledizsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi(aprilia sr kint a képen!)
Nem, ha rátöltesz nem fog kevésbé összeülni. Akkor az előfeszítést kell módosítani, vagy rugót cserélni. Szerintem a levegős dolog nem az igazi megoldás. Ha nem vagy elégedett vele, akkor keresd Csika nevű felhasználót, vagy Havasi futómű szervízt...
Segítségeteket szeretném kérni! Tavalyi szerzeményem egy 2002-es évjáratú nagyon jó állapotú DRZ 400-S. 2 hete azt vettem észre mintha a hátsó teló puhább lenne és jobban összeülne alattam a motor (nem híztam ), elkezdtem figyelni, olajfolyás nincsen. Van még ugye a nitrogén tartály, lehet azt kellene tölteni, néhányan azt javasolták nyugodtan levegővel?!
Remélem hogy eléggé jó a kép minősége
sosem foglalkoztam még ezzel a pumpa résszel hogy milyennek kellene lennie de nekem ez ilyen panaszom sosem volt az olajzásra, de majd eldöntöd
Akinek van jelezze!köszönöm.
Megszületett az ujj gépezetem!
Örülnék ha elmondanátok a véleményetek!
Köszi
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kuplungkosarat keresek '92-es 650-eshez, mert az enyém technikai okok miatt megzsibbadt...
Na!? Ki lesz az első? :-)
Nekem 15-45 van 6000fordulat 100m/h max 160.ÉS így van benne erő is.Nem sok értelmét látom nagyobb sebességnek mivel k. kényelmetlen 140 felett.Max egy 15-41. Meg amit írtak pár oldallal előbb hogy azon a bizonyos fél fordulaton se a legjobb neki,jobb ha kicsit pörgősebb.
üdv
Nincs nyélgáz, óvatosba kell tolni! Szeretnék hazaérni is vele!
Na megyek szunyálni, mert reggel meló ünnepi lóvéért
Suzuki Dr 600. És veri a hengerfejnél az olajat keményen . Nem tudja valaki hogy honnan tudnék hozzá rendelni tömítést? Vagy nincs valami olyan hőálló paszta amivel meg lehetne oldani ezt a hibát?
Ha hátul 41-es lánckerék van, akkor előre rakj egy 15-öst és tuti lesz.
Nekem 15-41 van, kb 95-100-nál rakom 5.be, hamarabb nem kívánja, ezzel az áttéttel lehet haladni.
Egy 2005-ös E-ből öltöztettem át SM-be egy dörzir. Na a keérdésem az lenne, hogy a 37 fogas lánckerék belemegy? Mármint a láncvezetőt nem koptatja szét? Most 41 fogas van benne, de kicsit haladni is akarok Kinek mi a tapasztalata? Illetve mi a láckerék típusa, pontosabban hogy keresgéljek? Lényeg, hogy sebesség legyen, nyomaték nem muszály
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
email: czegledizsolt@freemail.hu
face: zsolti czeglédi(aprilia sr kint a képen!)
Van 1 oil pumpám jó állapotú minimális karcal,körömmel nem érezhető!
Dobj 1 e.mailt.
nagy.david@kalocsakom.hu
Segítségeteket szeretném kérni! Tavalyi szerzeményem egy 2002-es évjáratú nagyon jó állapotú DRZ 400-S. 2 hete azt vettem észre mintha a hátsó teló puhább lenne és jobban összeülne alattam a motor (nem híztam ), elkezdtem figyelni, olajfolyás nincsen. Van még ugye a nitrogén tartály, lehet azt kellene tölteni, néhányan azt javasolták nyugodtan levegővel?!
Persze nem estem neki, tudnátok ebben segíteni?!
sosem foglalkoztam még ezzel a pumpa résszel hogy milyennek kellene lennie de nekem ez ilyen panaszom sosem volt az olajzásra, de majd eldöntöd
itt meg a képek a kütyüröl...