Hali!
Valaki megtudná mondani,hogy drz-s olajleeresztő csavar alá milyen alátét kell (méret,tipus,anyag)? néha csepeg onnan az oil.
Válaszokat előre is köszönöm.
Dávid kilóméter spirálod van S-re? Illetve egy gyári csavar is kellene, ami a kilóméterspirál tartódrótját rögzíti a villához.
Ma bementem szegedre, amikor célba értem semmi gyanú. Hazafele jövet indulás után nézem, hogy 0-t mutat az óra. Mondom mi a fasz, félreállok, drótcsilingelés. Hát nézem, csavar nincs meg, a drót a bowdenen lóg. Sajnos szerintem nem jól állt a drót, a szervízelés után rosszul rakták vissza, valami engedett, csavar kilazult és jobb létre szenderült, a drótot meg elkaphatta a küllő, megtörte a bowdent és csókolom lett neki. Abban reménykedem, h a kihatásnak nem lett baja, bár ahogy megforgattuk a kereket mint ha vmi gumigyűrű nyiszorogna benne. Istenit neki hogy ilyen balfaszságoknak kell történnie!
Legközelebbi szerviznél előtte utána képeket fogok csinálni... Nagyon remélem garanciás lesz a javítás.
Más járt már így?
Ja, meg mintha kicsit nehezen járna az első teló. Az új olajtól lehet, vagy az is vmi turpisság lesz?
Kollégák tul vagyok 1 full felújításon !
nem kívánom senkinek!
azon kívül hogy a kopo alkatrészeket cseréltük dugó,hajtókar,csapágyak ,olajpumpa,hengerfej felújítás,tömítés készlet..!
és a nem kopókat is cserélni kellett pl kuplung kosár hiányzott egy fog,kisebb fogaskerekek,lendkerék,karbi tömítés ! ugyhogy sok pénzt kiadtam érte de most pöpec a járgány!
hozzáteszem 450ért vásároltam és 1 rakás sz.r volt:)!
Köszi,h írtál.Tegnap előtt szerviznél beraktam én is.Azt vettem észre h jobban lehet szabályozni a fékerőt,mint a TRW-vel.Remélem ez is elbírja a 4000 km-t.
ha 2nappal ezelőtt kellett volna tudni akkor mértem volna mert kivolt szedve !