Hy
Nekem enduró ahogy írtam 14,15-47
Sm 14,15-45.
15-45-el 600 0fordulat 105 kb.160-nál szabályoz,de 135nél 8500-nál van.
Fogyasztásom túrákon 3,8.Ide-oda járkálva max 4,5 de akkor az padló.
Kipróbálnám a 40,41-et hátra de láncot nem akarok ujjat venni,valami használt beszerzése a cél.
üdv
Kialakításban és árban van különbség. Ha megnézed a képen, a sárvédő alsó fele, továbbá a kis függőleges résznél is teljesen más, (az E-nek ugye nincs hátsó segédváza). Viszont a birkatürelemmel rendelkező, vállalkozó kedvű faragóművészek rá tudják passzintani az E-s sárvédőt az S-re, SM-re is. Míg az E-sből van olcsó utángyártott, a másik fajtával én még nem nagyon találkoztam.
tegyetek fel egy xr4 váltókart
én már egy csomószor lapra tettem aztán nem bántotta még a deknit
összehasonlítottam a drz váltókarral az sokkal masszívabb mint a hondáé, nekem már a menetszél behajlítja félig 90 felett
Nemrég én is két vállra fektettem, nekem be is ütötte.
Ki csiszoltam a repedéseket, kapott kétkomponensű epoxy ragasztót, belülről bele hajtogattam alu lemezt foltnak, majd a dekni védő amit mezei színtelen Siloplast- tal ragasztottam fel (180 fokig ez is hőálló!).
Oszt, Gooo!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy az RMZ 250(2003-as körüli) első teleszkóp milyen? levegős/olajos cross pályát mennyire bírja ilyesmi kérdéseim lennének és persze, hogy mekkora a 250-es rmz-be az első tengely átmérője?
A DRZ(2005)-mbe ki akarom cserélni az első teleszkópot fordítottra egy RMZ 250(2003) esére.
Esetleg tapasztalatok, hogy DRZ-be milyen első telót szokta rakni ha kicsit crossosítják.
szerintem ennyiért nem kell cserélni egyből a deknit.....kell rá venni egy alu védőt ! ha ez megvan akkor annak a feltételéhez kell venni 1 tubus FBS-t vagy más tömítő és hőálló anyagot jó vastagon tenni rá és azzal fel kell ragasztani ! tutkó hogy nem fog fojni az olajad és védő is kerül rá ha netán még kívánkozod eldobni a motort :)
célszerű ha tudod belülről még fémragasztóval is bekenni de nem feltétlenül szükséges ! megfogja a kintu védő és az FBS is.
egyébként ilyen 15 20 ért szokták vesztegetni ezeket.
Van ilyen kicsi műanyag csőben kétkomponensű gyurma. Addig kell masszírozni ameddig meleg nem lesz, és azzal belülről kitömíteni Tök faCCa anyag, nekem a fékpedál ért bele egyszer esésnél és ezzel csináltam meg. Az ára is tűrhető jó cucc......
Dr-z 400s keresek!Sérült,motorhibás papír nélküli érdekel!Esetleg még lehet hiányos is lehet!
Szép napot és jó mocizást mindenkinek!