Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Dr-z 400s keresek!Sérült,motorhibás papír nélküli érdekel!Esetleg még lehet hiányos is lehet!
Szép napot és jó mocizást mindenkinek!
Kábé ennyi!
Lehúzót csináltatok sógorral a lendkerékhez és jöhet szét a blokk, aztán majd meglátjuk.
Rendben mindenképp megvárom a képeket! sarditamas08@gmail.com az e-mail címem erre küld légy szíves
Hy
Nekem enduró ahogy írtam 14,15-47
Sm 14,15-45.
15-45-el 600 0fordulat 105 kb.160-nál szabályoz,de 135nél 8500-nál van.
Fogyasztásom túrákon 3,8.Ide-oda járkálva max 4,5 de akkor az padló.
Kipróbálnám a 40,41-et hátra de láncot nem akarok ujjat venni,valami használt beszerzése a cél.
üdv
Kialakításban és árban van különbség. Ha megnézed a képen, a sárvédő alsó fele, továbbá a kis függőleges résznél is teljesen más, (az E-nek ugye nincs hátsó segédváza). Viszont a birkatürelemmel rendelkező, vállalkozó kedvű faragóművészek rá tudják passzintani az E-s sárvédőt az S-re, SM-re is. Míg az E-sből van olcsó utángyártott, a másik fajtával én még nem nagyon találkoztam.
Hali!
15-41-el kb. 110-es utazó simán tartható hosszú távon is, viszont egykerekezni kettesben így már nemigen lehet vele...
Olcsón van 10e ft ért.
Nincs kilukadva de meg van karcolva.
Fotót 7 végén tudok róla küldeni.
üdv.
Hali
Innen rendelt már valaki?link
Mivel nincs fent kép nemvok biztos a dologban,jártam már meg így.
De a száma alapján az amit akarok.
üdv
Miben különbözik az E és Sm sárvédő?
Sziasztok!
Keresek DRZ-hez SM szettet, csak fekete és fűzött küllős érdekel!
Akinek van eladó v tud eladót légyszi írjon!
Köszi!
tegyetek fel egy xr4 váltókart
én már egy csomószor lapra tettem aztán nem bántotta még a deknit
összehasonlítottam a drz váltókarral az sokkal masszívabb mint a hondáé, nekem már a menetszél behajlítja félig 90 felett
na hogy áll a váltó gondod?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget! A régi tömítéssel vissza tudtad tenni a dekniket? Nem folyt utána?
Nemrég én is két vállra fektettem, nekem be is ütötte.
Ki csiszoltam a repedéseket, kapott kétkomponensű epoxy ragasztót, belülről bele hajtogattam alu lemezt foltnak, majd a dekni védő amit mezei színtelen Siloplast- tal ragasztottam fel (180 fokig ez is hőálló!).
Oszt, Gooo!
Szia
Privátban megbeszélhetnénk hogy mennyi lenne.
üdv
Ez az átprogramozás dolog engem is érdekel:D
ugyanolyan
Szia!
Más a kihajtása az s-es és sm-es spirálnak?
Szia!
Hogyan és hol lehet átprogramoztatni a műszeregységet?
Bazseeee9877 a 15-41 es átétel milyen drz-n mert nekem terepre van most 14/15-47 városra meg akarok sm szettel 15-44et.
Hello!

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy az RMZ 250(2003-as körüli) első teleszkóp milyen? levegős/olajos cross pályát mennyire bírja ilyesmi kérdéseim lennének és persze, hogy mekkora a 250-es rmz-be az első tengely átmérője?

A DRZ(2005)-mbe ki akarom cserélni az első teleszkópot fordítottra egy RMZ 250(2003) esére.

Esetleg tapasztalatok, hogy DRZ-be milyen első telót szokta rakni ha kicsit crossosítják.

Köszi a válaszokat.
szerintem ennyiért nem kell cserélni egyből a deknit.....kell rá venni egy alu védőt ! ha ez megvan akkor annak a feltételéhez kell venni 1 tubus FBS-t vagy más tömítő és hőálló anyagot jó vastagon tenni rá és azzal fel kell ragasztani ! tutkó hogy nem fog fojni az olajad és védő is kerül rá ha netán még kívánkozod eldobni a motort :)

célszerű ha tudod belülről még fémragasztóval is bekenni de nem feltétlenül szükséges ! megfogja a kintu védő és az FBS is.
egyébként ilyen 15 20 ért szokták vesztegetni ezeket.
Van ilyen kicsi műanyag csőben kétkomponensű gyurma. Addig kell masszírozni ameddig meleg nem lesz, és azzal belülről kitömíteni Tök faCCa anyag, nekem a fékpedál ért bele egyszer esésnél és ezzel csináltam meg. Az ára is tűrhető jó cucc......
Vagy kicseréled lent a kerékben a kihajtást SM-re