Illetve te (A-deeDRZ ) 13-39-es átétet írtál sm-re, a kolléga (Sanya152l) 14-39 est.Gyári sm 15-41 vagy 44. Én 14-39 ill 15-39el használom. Nekem még régen szerelő csak annyit mondott hogy ne álljak rá semmilyen sebesére hosszú ideig, inkább játsszak 90-13 között....
Nagyon kíváncsi lennék mi a megoldás erre.
A-deeDRZ neked azóta jó?
Jah persze értem,csak 80 km-et tétel meg vele és ez lett az igen fura.Arra gondolna az ember hogy valami elfáradt benne de az fáradt lenne az enduró cuccal is xD
Ez érdekes.
Nekem 120-130 körül 6000 körüli a fordulat,165 a vége 8párszázas fordulaton.Különben ezt a folyamatos egy fordulaton hajtást én is hallottam már más 1 hengeres mocinál,ott a szerelő azt mondta hogy mindegy milyen fordulaton megy ha folyamatosan pl 3200-on nem tesz neki jót.Mondjuk érdekesnek találom ezt az egészet,főleg mivel ezekből van gyári sm és nem nagyon lehet ezt hallani. Kíváncsi lennék azok emberek vezetési stílusára akinél ez előfordul.
ui:Ne vegyétek kötekedésnek,meg persze tudom hogy ha van motor megy az ember vele,de:"(szerelő monta) hogy sm szettel amikor hosszú az áttétel és megyek oylan 120as tempóval,akkor a motor kb fél fordulaton üzemel,ami nem etzs jót neki,mert akkor van egy olyan rezonancia,ami szétküldi a főtengelyben lévő csapágyat! magyarul ha küldöm neki akor még mindig nem lett volna szétszedve :D"
Ha 120-al megy fél fordulaton és küdni kell neki hogy ne legyen baja ,akkor 90-el is olyan fordulaton megy ami "jó" neki és akkor még a kreszt is betartjuk.
De ezt érdekesnek találom hogy endurózva faja sm-el meg behal. Főleg hogy ilyen hamar és 3szor is.Más áttétellel nem próbáltad?
Nekem is ez az áttételem van,most majd dobok előre egy 15-ös f.kereket. Ilyet lehet 15 -öst kapni? KÉP
Nem tudom. Csak az áttétel változik, miután megadja magát a motor. De járt így más is: "a hiba az volt, (szerelő monta) hogy sm szettel amikor hosszú az áttétel és megyek oylan 120as tempóval,akkor a motor kb fél fordulaton üzemel,ami nem etzs jót neki,mert akkor van egy olyan rezonancia,ami szétküldi a főtengelyben lévő csapágyat!" http://www.sportmotor.hu/teszt...
2004 400 e, 3. szezont kezdem vele, eddig minden szezon motorgenerállal kezdődött. Tavasszal sm szett, 17 coll, fogaskerék elől 14, hátul 39. Ősszel 21, 19coll, 14fog, 41 fog. Legutóbb wössner hajtókar, emeltkompressziós dugó ment bele, a többi gyári cucc volt, új, szalonból rendelve (csapszegek, vez.mű lánc, gyűrű, stb stb). Minden generál előtt került fel az sm szett, pár száz km után blokk szétment. De most magyon csúnyán. KERESEK KOMPLETT BLOKKOT! Mi okozhatja ezt?
Hát én nem vagyok vétkes, a baktert elrángatják, én csak natúrba 3 tengellyel földönfutóvává váltam Na mindegy, megyek zuhanyozni, majd holnap jövövk Jóéjt
akkor szerintem csak szelepeket állított
jól néz ki se én tennék rá kevésbé használt idomokat
váltófelvágás jó dolog, utána lehet egy jó darabig vakarózni
ki is esett? mert úgy ér valamit a dolog
tőlünk egyszer húztak úgy hogy a hídon esett ki a kocsi aztán a bakteron túl állt meg még lámpaoszlopot is vitt de nem vette észre senki
Nemtom, már nem csilingel, 5 pénz, amúgy jól néz ki?
Kap új matricákat a vas De most megyek lassan hunyni, ígyis mennem kell a VBO elé, mert éjjel kisiklottam a mozdonnyal.........
Szerencsére minden oké volt Kicsit fura volt, felbasztuk az angolt.........
Hali inibácsi! Na itt a vas, elkészült, még egy-két apró szerelgetnivaló van rajta, a leo kéményemet meg ne fikázd, odab@szott a lovaknak, majd ha kipróbálod akkor nyikorogj
Nagyon kíváncsi lennék mi a megoldás erre.
A-deeDRZ neked azóta jó?
De te a tesztbe írtad hogy sokat használtad azon a bizonyos fordulaton nem 80 km után hullot szét,nemde?
Egyre érdekesebb 80 km alatt mitől lesz ilyen enduróval meg megy vígan?
Nekem 120-130 körül 6000 körüli a fordulat,165 a vége 8párszázas fordulaton.Különben ezt a folyamatos egy fordulaton hajtást én is hallottam már más 1 hengeres mocinál,ott a szerelő azt mondta hogy mindegy milyen fordulaton megy ha folyamatosan pl 3200-on nem tesz neki jót.Mondjuk érdekesnek találom ezt az egészet,főleg mivel ezekből van gyári sm és nem nagyon lehet ezt hallani. Kíváncsi lennék azok emberek vezetési stílusára akinél ez előfordul.
ui:Ne vegyétek kötekedésnek,meg persze tudom hogy ha van motor megy az ember vele,de:"(szerelő monta) hogy sm szettel amikor hosszú az áttétel és megyek oylan 120as tempóval,akkor a motor kb fél fordulaton üzemel,ami nem etzs jót neki,mert akkor van egy olyan rezonancia,ami szétküldi a főtengelyben lévő csapágyat! magyarul ha küldöm neki akor még mindig nem lett volna szétszedve :D"
Ha 120-al megy fél fordulaton és küdni kell neki hogy ne legyen baja ,akkor 90-el is olyan fordulaton megy ami "jó" neki és akkor még a kreszt is betartjuk.
De ezt érdekesnek találom hogy endurózva faja sm-el meg behal. Főleg hogy ilyen hamar és 3szor is.Más áttétellel nem próbáltad?
Nekem is ez az áttételem van,most majd dobok előre egy 15-ös f.kereket. Ilyet lehet 15 -öst kapni? KÉP
üdv
http://www.sportmotor.hu/teszt...
asszem
Erre nagyon kíváncsi vagyok mit fognak írni!
http://www.jofogas.hu/bacs_kis...
WTF?
jól néz ki se én tennék rá kevésbé használt idomokat
váltófelvágás jó dolog, utána lehet egy jó darabig vakarózni
ki is esett? mert úgy ér valamit a dolog
tőlünk egyszer húztak úgy hogy a hídon esett ki a kocsi aztán a bakteron túl állt meg még lámpaoszlopot is vitt de nem vette észre senki
Kap új matricákat a vas De most megyek lassan hunyni, ígyis mennem kell a VBO elé, mert éjjel kisiklottam a mozdonnyal.........
Szerencsére minden oké volt Kicsit fura volt, felbasztuk az angolt.........
mostanában dugni is fáradt vagyok este nem motorozni.......
Nem tudom mekkora emberre való az 54es méret. Én 185cm és cca 90kg vagyok.. Ha ez segítség.