S es volt a motorom ! ami megvan igazából a 2 Blokk fél a jobb oldalinak van egy kis baja....ugyebár benne a váltó, főtengely, meg ami közte van :D van még kuplungom, jobb oldali blokk fedél kuplung fedél nélkül, meg nem tudom mi van még benne :) És csak úgy halkan megjegyzem erőben az E betűs csak a henger talp vagy fej tömítés vastagságával illetve a vezérműtengellyel valamint a karbi és kipufogóval tér el az S től.
Hali
Most nézem ezen az sm szetten ami van a mociban hátul 45-ö fogaskerék van.
14-45 147km/h szabályoz
15-45 158km/h szabályoz
130 fölött már elég kényelmetlen nekem 150 körül meg már csak hasalva tudok rajta tartózkodni.
Mennyivel lenne lomhább?Van értelme vennem 40-es hátsó kereket?
üdv
"az én karbim sincs a pufóhoz állítva, nem is lesz"
Azért ezzel vigyázz, ha kedves a kupufogó szeleped épsége!
Nekem a leo hangja az etalon a dr-z nél.
Igaz, akrás dr-zt még nem hallottam!
Hali mindenkinek!
Eladóvá vált egy E első sárvédő, javított, de kívülről csak 4 popszegecs látszódik Akit érdekel írjon, képet küldök Vagy ha van valakinek valami okossága csereberélni is lehet (pl.: matrica)
Enyém is durrog, mint a vaddisznó motorféknél a leovincsivel, az én karbim sincs a pufóhoz állítva, nem is lesz. Ha nincs benne a db killer, nagyon sűrűn durrog, ha benne van akkor teljesen szolid. Bár a gyári pufóval meg alig-alig durrog, biztos mert egy nyitott rendszer, meg egy nem teljesen nyitott máshogy segíti a töltéscserét. bazze még jó hogy jártam iskolába, ilyen szakszavakra is emlékszem.
Amúgy meg S/SM-nél teljesen normális a durrogás motorféknél -- PAIR szelep.
Hali
Véletlen valakinek nincs otthon elfekvőben kipufogó vég,csak a kis cső kéne ami általában vissza van peremezve.
Ezért kéne:
-30 erc mucizás után: link link
Sziasztok!
DRZ400S-em van és motorféknél nagyon durrog a kipufogó. Jól hangzik, de szerintem ez már nem egészséges, nagyobb fordulatnál mp-enként 5-öt, 6-ot is durran folyamatosan amíg le nem lassulok 80 alá. Karburátor van tele piszokkal, vagy rosszul van belőve a benzin-levegő keverés? Vagy mi lehet? Meg nem tilt le, ha csutkát húzok, olyan, mintha nem lehetne a végéig húzni, csak 4/5 gáznál megállna és egyenletes hangon pörög (szerelés előtt próbáltam). Ez is karburátor miatt van? Nemrég hoztam el szerelőtől, 800km van benne azóta (összesen 10800), most már járatás vége van, azért húzom oda neki néha, előtte is durrogott, de nem ennyire... Aki tud segítsen légyszi!
1,8 mm-et csiszoltam a láncvédőből és simán elfér, nem is gyengíti meg.
Próbáld meg.
üdv
Most nézem ezen az sm szetten ami van a mociban hátul 45-ö fogaskerék van.
14-45 147km/h szabályoz
15-45 158km/h szabályoz
130 fölött már elég kényelmetlen nekem 150 körül meg már csak hasalva tudok rajta tartózkodni.
Mennyivel lenne lomhább?Van értelme vennem 40-es hátsó kereket?
üdv
Azért ezzel vigyázz, ha kedves a kupufogó szeleped épsége!
Nekem a leo hangja az etalon a dr-z nél.
Igaz, akrás dr-zt még nem hallottam!
Eladóvá vált egy E első sárvédő, javított, de kívülről csak 4 popszegecs látszódik Akit érdekel írjon, képet küldök Vagy ha van valakinek valami okossága csereberélni is lehet (pl.: matrica)
lehet hogy engem is érdekelne a szerviz manual,
eredeti nyomtatott, vagy elektronikus formában van?, esetleg több is van?
A gyorsito hol talalható egy kis segitséget adna valaki Suzuki Dr 650 nél van problémam vele
szerintetek ez megbízható forrás? :S
okosságok, tessék végignézni, sok hasznos cucc van benne ;)
pl szélesebb ülés, stb stb
Amúgy meg S/SM-nél teljesen normális a durrogás motorféknél -- PAIR szelep.
Keveset kap a paripád. Egy picit több anyagot kell neki adni. Ha sportkipufogó van rajt, akkor valószínű, hogy nagyobb főfúvóka is kell.
Véletlen valakinek nincs otthon elfekvőben kipufogó vég,csak a kis cső kéne ami általában vissza van peremezve.
Ezért kéne:
-30 erc mucizás után:
link
link
link
DRZ400S-em van és motorféknél nagyon durrog a kipufogó. Jól hangzik, de szerintem ez már nem egészséges, nagyobb fordulatnál mp-enként 5-öt, 6-ot is durran folyamatosan amíg le nem lassulok 80 alá. Karburátor van tele piszokkal, vagy rosszul van belőve a benzin-levegő keverés? Vagy mi lehet? Meg nem tilt le, ha csutkát húzok, olyan, mintha nem lehetne a végéig húzni, csak 4/5 gáznál megállna és egyenletes hangon pörög (szerelés előtt próbáltam). Ez is karburátor miatt van? Nemrég hoztam el szerelőtől, 800km van benne azóta (összesen 10800), most már járatás vége van, azért húzom oda neki néha, előtte is durrogott, de nem ennyire... Aki tud segítsen légyszi!