hátsó sárvédőt lecserélném valami esztétikusabbra
meg ha már úgysem jön le a kályhaezüst átfújnám mattfeketére a blokkot
ettől már csak jobban nézhet ki
aztán ha mégse jönne be ismét átfújhatod ezüstre
Szia
Nekem is hasonló gondolataim vannak mostanában, nézd meg a lenti két linket ezek jó cuccok nagyon. Az egyik fordulatot, hőfokot is tud a másik csak sima sebesség és km mérésre van, de ezek DRZ specifikusak. Gondolkodtam bicikli órában is, de a vezetékestől tartok, hogy elszakad a wirelessek meg nem jók mert túl nagy a távolság...
Ráadásul ezek elküldik ingyenesen. http://www.trailtech.net/75-30... http://www.trailtech.ne
t/202-3...
Üdv L.
hali, tudom sokan nem támogatják, de szeretnék információs kijelződ DRZ-E-re valaki tud mondani/linkelni valami nem túl drágát, de mégse vacakot? AZ a baj a gyárri az 40e az meg sok. Előre köszi
Üdv DRZ szakik!
Meg tudnátok mondani, hogy az első lánckerék anya egy sima hagyományos- e vagy van rajta valami spec. kiképzés?
Én ugyanis elhagytam és esztergáltatnék másikat csak nem tudom sima anya kell- e.
Ja a drz nem kifejezetten túrára való, de azért nem kell azt pihentetni fél órát 60km után. ha van kenés, hűtés meg benya, akkor mehet folyamatosan.
A legnagyobb táv szinte zsinórba nekem 550km, tankolás meg cigiszünet volt csak közte.
Az viszont nem kérdés, hogy a gyári ülés az nem igazán seggkímélő100-200km után.
Hosszú hétvégén 1000km-t mentem 2 részletbe kb 500-500 és rá 3 napra újra ráülve igencsak éreztem még a seggem.
Na de edzeni muszáj, hogy kibírjam majd nyáron a görögországi laza kb 3500km-t, persze nem zsinórba, bár lesz benne két 850km-es zsinór (Szerbia, Macedónia). De valami szivacsféleséget lökök az ülésre az biztos, mert csak az az egy dolog, ami miatt nem bírnám fizikailag, mással nincs gond.
Hali!
Az volna a kérdésem hogy a mocim most esett át egy nagyobb felújításon(dugó,vez lánc csere...) figyelgetem az olaj szintet ami hidegen és melegen egyaránt maxi szinten van eddig mentem kb10km-ert, kérdeztem a szerelőt hogy ez így stimmt aszonta,hogy az a jó ha addig van? A Javítás előtt melegen érte a nívót az olaj hidegen nem ahogy lenni kellene,vagy túl sok olaj került bele?
Elhoztam a kerekeket. Meghúzták a küllőket, a hátsóban volt egy pici kopp, azt kinyomták és egy köszönömöt kértek a javításért!
Viszont itthon vettem észre, hogy a hátsó felnin van egy pici repedés. Azt mondta a szaki, hogy felesleges meghegesztetni, mert úgyis elreped. Azt mondta, hogy ne ugrassak 20-30 métereseket és nem lesz gond. De azért reggel csak húzatok rá egy varratot.
DR 250-est keresek a 90'-es évekből.
Csak hibátlan állapotú érdekel.
bmw.x3.lm@gmail.com