A két kerék szereléssel, centírozással, görgőzéssel került ennyibe, sztem nem olyan vészes. Vagy ha Te tudsz olcsóbbat Pesten, akkor ne tartsd titokban a címet.
Sziasztok
Eladó a képen látható Polisport supermoto sárvédő kis karcolással az elején!
Továbbá No Fear L-es motoros mez
És gyári Dr-z Renthal Fatbar kormány, eldőlés végett minimálisan hajlott, kb 2-3 mm hajlás van benne!
Akit érdekel v.mi írjon az árba megegyezünk, illetve még képet küldhetek!
ezért mondom én hogy fel kell fújni rendesen
2,5 bar körül már nincs felütés
amúgy az első kerekemben nekem is van némi hiba.. vagy1 centis horpasz, de az nem én voltam
Akkor hajrá! Majd csörögj, ha véletlen látsz rá esélyt! Én délután felapplikáltam a Pirelliket és mentem is egy laza terepes kört! Engem meggyőzött! Mostantól aszfaltbetyárkodás off! Csak nyugodtan...
Hali Jafi!
Lehet, hogy kimarad a hétvégi motorozás, ugyanis el kell vinnem a kerekeket kihúzatni ill centírozni. Nem biztos, hogy kész lesz. Plusz defektes lett az első kerék. Majd ütöm a szakit, hogy igyekezzen!
nekem van egy ilyen gyári kis hátsó táskám, teljesen épp, minden benne van, alján a fehér műanyag keret, belsejében a lefogató a szerszámoknak, én nem használom, nincs rajta a motoromon.
5000-ért oda tudom adni+posta, ha érdekel, vagy pesten személyesen.
ha van dinojet fúvókaszetted a karbiba akkor ki kell vágni a szűrőház tetejét hogy kapjon elég levegőt a karbi. több benyához több levegő kell!
Nekem is ki van vágva.
És nekem is lenne egy kérdésem: néhány DRZ-n látni a nyereg mögött egy kis szütyőt, táskát. Tudja valaki hol lehet ilyet kapni, és hogy van a rögzítés megoldva? Van egy 10 kilós láncom, és ennek a felrögzítését szeretném valahogy megoldani.
Gyertyát ellenőrizted? Ha nem, akkor ne is állj neki(nem sértésből írom, csak a visszatekerésnél elba*hatod a menetet), hívj el egy ismerőst, aki már csinált ilyet, és kérd meg...
Eladó a képen látható Polisport supermoto sárvédő kis karcolással az elején!
Továbbá No Fear L-es motoros mez
És gyári Dr-z Renthal Fatbar kormány, eldőlés végett minimálisan hajlott, kb 2-3 mm hajlás van benne!
Akit érdekel v.mi írjon az árba megegyezünk, illetve még képet küldhetek!
2,5 bar körül már nincs felütés
amúgy az első kerekemben nekem is van némi hiba.. vagy1 centis horpasz, de az nem én voltam
érdekelne, a Pesti átvét is jó lenne! De holnap gyakorolni megyek, (hétfőn meg forgalmni vizsga, szurkoljatok:). Még egyeztessünk.
http://hardverapro.hu/apro/fin...
továbbá egy használt, de szép állapotú 2007-es gyári SM hátsó sárvédő, és egy vadonatúj Acerbis DRZ400E sárvédő.
DRZ kiegyenlítőtartály:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Lehet, hogy kimarad a hétvégi motorozás, ugyanis el kell vinnem a kerekeket kihúzatni ill centírozni. Nem biztos, hogy kész lesz. Plusz defektes lett az első kerék. Majd ütöm a szakit, hogy igyekezzen!
nekem van egy ilyen gyári kis hátsó táskám, teljesen épp, minden benne van, alján a fehér műanyag keret, belsejében a lefogató a szerszámoknak, én nem használom, nincs rajta a motoromon.
5000-ért oda tudom adni+posta, ha érdekel, vagy pesten személyesen.
Nekem is ki van vágva.
azt nem tudod véletlenül hogy van felfogatva?
http://xtm.hu/webshop/ufo-task...