Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm!
hello
Db13,5x2 + a fedélhez: Db52x2,5
Meg tudná valaki mondani az olajszűrőhöz való o gyűrű méreteit, nemrég cseréltem olajat, le is mértem,de elkevertem a méreteit valahova:(
köszönöm
gyári a hossz. legtöbbször én sima cipőben vezetek, a csizmának túl merev a boka része azért kell ott teljes lábbal váltanom.
a hossza jó? mert nekem elég nagy lábam van és volt olyan motorom aminek meg kellett hosszabbítani a váltókarját
hiába pakoltam le-fel nem lett jó sehogy aztán kb 2 centit betoldottam és teljesen jó lett
csizmába sajna egész lábbal csak.
ne a tárcsára tedd a zárat hanem a lánckerékre
beszerzel valami keményebb lakatot aztán meg is van oldva
így ha még tologatják is(már csak kibaszásból) akkor sem lesz semmi gond nem kell új munkahengert venni....
ha csak felteszel valami gyújtáskapcsolót kb fél perc kitépni a vezetékeit és összekötni
szerintem
És lábfejjel, vagy az egész lábadat emelve tudsz váltani?
De azért a kulcs is egyfajta biztonság, nem kívánom hogy bárki bármikor elindíthassa a motoromat, mert ha van is rajta tárcsafékzár akkor is szép kárt tud okozni ha fogja és elindul vele.
állítsd feljebb a váltókart. 1 csavar van az alján. nekem is azt kellett, hogy beférjen a csizma.
Üdv!
Én is egy ilyen W2- es csizmához tudnék hozzájutni jutányos áron, supermotoznék vele, de felpróbálva felfelé nem tudok váltani.
Van valami trükkje? Vagy pont ezért kerül ennyibe?
Segítsetek!
gyújtáskapcsoló teljesen felesleges, ha nincs nem tudod elhagyni a kulcsot
km óra helyett meg jó lehet egy biciklis is, kicsi és nem kell ragasztgatni perecelés után
ha jó árat írsz rá akkor biztos kép esetleg?
Igen, de sajnos az a baj, hogy bontott km óra is 35k körül van a gyári a többihez meg nem tudom hogy van meghajtóház stb. Gyújtáskapcsoló meg gondolom nem 8000 Ft. körül van, mint pár fajta interneten. Sajnos kissé leégtem és még át is kell iratni.
nekem van érdekel?
DRZ ALKATRÉSZEK NAGY VÁLASZTÉKBAN!
Infó: nagy.david@kalocsakom.hu
06-20-5-636-213
http://www.kepesmotor.hu/motor...
sziasztok sm drz-hez kellene kiegyenlítő tartály s.o.s köszi ha valaki tud írjon... Köszönöm
Sziasztok,
nem rég vásároltam egy DRZ 400E-t és szeretném kicsit jobb formába hozni, mert eléggé le van butítva. Először is szükségem lenne egy gyújtáskapcsolóra mert most csak egy gomb van rajta. Lehetőleg legjobb ár/érték arány illetve milyen km órát javasoltok rá, mert ugye az sincs rajta gyárilag. Illetve be lehet-e egyáltalán kötni a fordulatszámmérőt, olajnyomásmérőt, vízhőfokjelzőt, meg ezeket az apróságokat?

Előre is köszi a válaszokat
Üdv Tamás
szép!
na csak ezt vetted végül? mennyiért sikerült ha nem titok? a másikat megnézted?
Hali!

Nekem is küld el az e-mail címed, az enyém az adatlapomon van.
nehogymár Suzuki szalonból vegyél 1 db gumigyűrűt! lesz vagy 2000ft ha ottveszed, amúgy meg tömitésboltba bemész 20ft-ért kapsz!
holnap hajtok kecskemétre rákérdezek ezekre a gyűrűre mindenképp szükségem lessz!

Köszönöm Uraim a segítséget!

Jó szerelés mentes motorokat kívánok!
Kecskeméten vagy Cegléden Suzuki-nál biztos kapsz.
értem!
bízok benne h csak a gumigyűrű!
elviszem szerelőhöz majd kiderül remélem!

és olyan műanyag kerekeket lehet kapni ujjonan valahol?
Nálam is hiányzott a tömítés,de ettől függetlenül volt olajszintem.Ott szerintem is olajnyomást kéne mérni.