a hossza jó? mert nekem elég nagy lábam van és volt olyan motorom aminek meg kellett hosszabbítani a váltókarját
hiába pakoltam le-fel nem lett jó sehogy aztán kb 2 centit betoldottam és teljesen jó lett
ne a tárcsára tedd a zárat hanem a lánckerékre
beszerzel valami keményebb lakatot aztán meg is van oldva
így ha még tologatják is(már csak kibaszásból) akkor sem lesz semmi gond nem kell új munkahengert venni....
ha csak felteszel valami gyújtáskapcsolót kb fél perc kitépni a vezetékeit és összekötni
szerintem
De azért a kulcs is egyfajta biztonság, nem kívánom hogy bárki bármikor elindíthassa a motoromat, mert ha van is rajta tárcsafékzár akkor is szép kárt tud okozni ha fogja és elindul vele.
Üdv!
Én is egy ilyen W2- es csizmához tudnék hozzájutni jutányos áron, supermotoznék vele, de felpróbálva felfelé nem tudok váltani.
Van valami trükkje? Vagy pont ezért kerül ennyibe?
Segítsetek!
gyújtáskapcsoló teljesen felesleges, ha nincs nem tudod elhagyni a kulcsot
km óra helyett meg jó lehet egy biciklis is, kicsi és nem kell ragasztgatni perecelés után
Igen, de sajnos az a baj, hogy bontott km óra is 35k körül van a gyári a többihez meg nem tudom hogy van meghajtóház stb. Gyújtáskapcsoló meg gondolom nem 8000 Ft. körül van, mint pár fajta interneten. Sajnos kissé leégtem és még át is kell iratni.
Sziasztok,
nem rég vásároltam egy DRZ 400E-t és szeretném kicsit jobb formába hozni, mert eléggé le van butítva. Először is szükségem lenne egy gyújtáskapcsolóra mert most csak egy gomb van rajta. Lehetőleg legjobb ár/érték arány illetve milyen km órát javasoltok rá, mert ugye az sincs rajta gyárilag. Illetve be lehet-e egyáltalán kötni a fordulatszámmérőt, olajnyomásmérőt, vízhőfokjelzőt, meg ezeket az apróságokat?
Db13,5x2 + a fedélhez: Db52x2,5
köszönöm
hiába pakoltam le-fel nem lett jó sehogy aztán kb 2 centit betoldottam és teljesen jó lett
beszerzel valami keményebb lakatot aztán meg is van oldva
így ha még tologatják is(már csak kibaszásból) akkor sem lesz semmi gond nem kell új munkahengert venni....
ha csak felteszel valami gyújtáskapcsolót kb fél perc kitépni a vezetékeit és összekötni
szerintem
Én is egy ilyen W2- es csizmához tudnék hozzájutni jutányos áron, supermotoznék vele, de felpróbálva felfelé nem tudok váltani.
Van valami trükkje? Vagy pont ezért kerül ennyibe?
Segítsetek!
km óra helyett meg jó lehet egy biciklis is, kicsi és nem kell ragasztgatni perecelés után
Infó: nagy.david@kalocsakom.hu
06-20-5-636-213
http://www.kepesmotor.hu/motor...
nem rég vásároltam egy DRZ 400E-t és szeretném kicsit jobb formába hozni, mert eléggé le van butítva. Először is szükségem lenne egy gyújtáskapcsolóra mert most csak egy gomb van rajta. Lehetőleg legjobb ár/érték arány illetve milyen km órát javasoltok rá, mert ugye az sincs rajta gyárilag. Illetve be lehet-e egyáltalán kötni a fordulatszámmérőt, olajnyomásmérőt, vízhőfokjelzőt, meg ezeket az apróságokat?
Előre is köszi a válaszokat
Üdv Tamás
na csak ezt vetted végül? mennyiért sikerült ha nem titok? a másikat megnézted?
Nekem is küld el az e-mail címed, az enyém az adatlapomon van.
Köszönöm Uraim a segítséget!
Jó szerelés mentes motorokat kívánok!
bízok benne h csak a gumigyűrű!
elviszem szerelőhöz majd kiderül remélem!
és olyan műanyag kerekeket lehet kapni ujjonan valahol?