Hali!
Nem rossz olajat forgalmaznak! Attól a multitól veszik 10 vagon számra az olajat, aki olcsóbban adja. Hol a shelltől az Agiptól, vagy akitől jobb áron kapják.
Pont ma vettem meg az újabb adag repsolt a vasba, (ami most esett át a tavaszi nagyszervizen)
Szerintem ha megfelelően hozzálőtték a karbit meg a kipufogót akkor erősebb lesz. Ha ezeken nem változtattak vagy nem megfelelően akkor viszont a teljesítmény rovására megy a dolog, mert megváltozik a szívó oldali ellenállás.
Egyébként Repsolt én is használtam huzamosabb ideig, és jó választásnak tartom. Ha minden igaz főleg a Hondának fejlesztik a különféle motorolajaikat, de más márkák is szívesen használják. Ráadásul rosszat gyakorlatilag még sosem hallottam róla. Meg voltam vele elégedve én is, bár most Motul 5100 10W40-et használok, amivel még szintén elégedett vagyok. Egyedül a Castrollal voltak minőségi problémám (a márkaszervizes véleménye alapján is, aki nem is ajánlja már a Castrolt, bár korábban Castrol párti volt..., csak jelentős minőségbeli romlást tapasztalt az elmúlt években, amit vissza is jelzett a szállítónak).
sziasztok!
tudna valaki képet küldeni a gyári légszűrő házról ? mert az enyémen az ülés alatt az elektronikánál szét van faragva amin látszik hogy nem gyári. változik ettől valami?
köszi! (DRZ 400 S 2004)
A tökéletesen azonos szabványba tartozó olajtípusoknál elképzelhető, hogy csak a csomagolás más, mert több válalat veszi meg ugyanazt a licenciát, de csak úgy nem lehet megcsinálni hogy össze-vissza öntözgetnek ezt-azt mindenféle kannába a változó mennyiségű megrendelések alapján, csak azért mert az egyik tartály még nem ürült ki. A különféle ellenőrzési lépcsőkön ez azonnal kibukna, ráadásul a VPOP-t is magukra szabadítanák, plusz még a megrendelő cégek is nem kevés kártérítést kérnének, ha kiderülne, hogy egy drágább típust rendelt meg néhány tízezer kannára, és helyette becsomagoltak neki valami szart. Ráadásul a kisebb/nagyobb végfelhasználók tömegesen mennének kártérítési perekre ha
Sziasztok! Elég sokat járok dokival suliba, eddig nem volt gondom vele, de szeretném megelőzni a bajt. Műanyag tankra lehet valahogy zárat varázsolni? Félek, hogy megviccelnek. Másik kérdésem az lenne, hogy sm szettel tényleg öli a motort, vagy más okozza a szezononkénti teljes generált? E típuson, sm szettel melyik az az áttétel, ami ugyanolan teljesítményt ad, mint a gyári kerékszettel? Drz400E 2004 szerelő se mondott konkrét okot a hibára. Főtengely centirozva, csapszegek, görgők,hajtókar cserélve. A görgőkosár mindíg darabokban jön ki. Hálás köszönet előre is a válaszért.
Helló mindenkinek! Olyan kéréssel fordulok hozzátok, hogyha valaki tud eladó drz-t (lehetőleg E-s), VAS megye és környékén, akkor hlk745@gmail.com-ra egy emailt legyetek szívesek dobjatok! Már kezdem azt hinni, hogy ezeket a motorokat csak szeged és pesten használják! üdv!
Hali!
Az olajos témához: tök mindegy, hogy milyen olajat használtok, mert szerintem egy kutya! Pl. itt nálunk a r....dnál csomagolják a mol, a mobil1, a castrol, a valvoline, a shell, agip, bp, és a saját márkás olajukat, meg még fene tudja miket. (személyautóhoz főleg) Az a poén, hogy nem cserélnek vagont, amíg az ki nem ürül! Tehát ugyan azt kapod, csak más csomagolásban! A prémium olajakhoz tesznek csak plusz adalékot! Haver ott melózott és ő mesélte. Töltenek 10000 kanna shellt, majd átállnak castrolra és csak a kanna változik, a tartályvagon marad!
Gondolom máshol sincs másképp.
Én repsol 10-50-et használok, mert azt nem hallottam, hogy itt töltötték volna. Olajcsere 20 óránként! (terepen használva a motort) (cég nevet szándékosan nem írtam)
iijjj, megjött az idomszett, de tényleg nincs rajta az a fólia, azt honan lehet venni? ilyen mezei hővédő fólia nem lenne vajon jó amit a tetőszigeteléshez használnak?
üdv