Én a napokban csináltam meg levegősre:-) utasnak púppal:-)
Alacsonyabb és kényelmesebb űlés kellett nekem is.
extrém 5let, de egy 26os bringabelsőt hajtogattam bele, polifoam, szivacsréteg, műbőr, kapocsbelövő....kb 3papírból megvan, és működik...az eredeti szivacsot és kárpitot elraktam, kb fél óra visszaalakítani. Ja, és pumpával állítható a keménysége
A Corbin gyárt alacsony gél űlést, de húzós az ára...
érzékeny segg alá nagyon baba a birkabőr szőrrel lefelé
a ténérémen volt ilyen nagyon kényelmes és nem ég az ember segge
csak télire a sufniban hagytam és megrágták az egerek
1985.ös DR600-hoz keresnék karbit Ti itt jobban otthon vagytok a témában merre érdemes keresni? tudom gugli a barátom de sok értelmeset nem találtam. Bontók közül hol érdemes nézelődni?
Előre is köszi a segítséget
Jól dolgoznak biztos a motorkárpitnál, csak kib...ott drágán szerintem.
Régebben felvettem velük a kapcsolatot, nekem is egy kényelmesebb ülés kellett volna, valami 35-40 ezerért alakították volna át.
Ennyiért inkább megveszek egy raklapnyi babapopsipúdert.
Dr-z 400 S kényelmesebbé tételén gondolkodom. Ebay-en találtam ülést ami alacsonyabb profilú illetve szélesebb az ülőfelülete. Valakinek van hasonlóval tapasztalata, hogy melyiket éri megvenni. Érdemes ilyet venni vagy inkább ne is nézegessem.
Illetve a szélvédelmen lehetne valamivel javítani? Pont rávaló windshield-et nem találtam. Melyiket lehetne ráeszkábálni?
Ha nagyon drága, az nem jó. Pont a lenne a lényege, hogy egy olyan forrásra gondoltam ami nem dolgozik akkora árréssel mint egy mint egy márkakereskedés. Külföld tele van ilyennel csak ott a postaköltség végett, már nem annyira kifizetődő. Azt azért durvának tartom, hogy egy fostos tömszelencéért 7000 egy dupla gázbovdenért meg 17 000 Forintot elkérnek. (Full Gas)
Jó estét mindenkinek!
lenne még egy dolog ami kellene a motorhoz..(DR600)
A dekompresszor tengelyen lévő kicsi szimering okádja az olajat:s
kérdés hogy honnan a fenéből lehet rendelni:S
Még a számát sem tudom:S
A gyári akku az Yuasa YT7B-BS. Ez a jelölés a méreteket is magában foglalja.
Nekem a gyári több, mint 3 évig volt jó.(Csak azért szart be, mert szartam a szakszerű téli tárolására.)
Most Varta van benne 7Ah-ás, 120A indítóáram, ettől jobb nem kell, de szarabb se.
Kell csinálni egy alu lemezt, az egyik oldalát rácsavarozni a mostani kereszt tartóra, arra ami az egyiknek az oldalán átmegy a csavar, a másik oldala meg két patenttal csatlakozik a hátsó kerék felöli akku tartóba.
A patentos csatlakozó részt ki kell alakítani az alu lemezen és kész, így bármikor eltávolítható és eredeti méretű akkuval is használható.
múlt év előtt ősszel vette kb 5x volt indítva
utána téli pihenő
múlt évben ment a géppel kb 15x ősszel mér tölteni kellett
úgy lett eltéve hogy feltöltve
idén meg semmi a tekercs kattog csak
spirálcellás is olyan 10ezer köröli zseton aztán az sokkal jobb technika
csak ott van az a 2 centi plusz
szóval csak át kellene alakítani azt a tartót
Ne viccelj nekem még a gyári van benne 2006-os unibat.
Lehet az akkut még korábban is gyártották mint a motort...
Amikor két éve megvetem a drz-t (nem használták kb 1 évig) az akku teljesen kuka volt, azóta megjavult:)
Télire kivetted és feltöltve raktad el?
+ berakás előtt is feltöltötted?
Nekem így sokat bírnak az akkuk.
Sok sikert üdv Apo
Esetleg még itt érdemes érdeklődni.Csak tájékoztató jelleggel:ők 16ért tudták azt a gyűrűszettet ,amit a motorrad 24K-ért.
Ez egy kuplungrásegítő bowdenes kuplunghoz.
Alacsonyabb és kényelmesebb űlés kellett nekem is.
extrém 5let, de egy 26os bringabelsőt hajtogattam bele, polifoam, szivacsréteg, műbőr, kapocsbelövő....kb 3papírból megvan, és működik...az eredeti szivacsot és kárpitot elraktam, kb fél óra visszaalakítani. Ja, és pumpával állítható a keménysége
A Corbin gyárt alacsony gél űlést, de húzós az ára...
a ténérémen volt ilyen nagyon kényelmes és nem ég az ember segge
csak télire a sufniban hagytam és megrágták az egerek
1985.ös DR600-hoz keresnék karbit Ti itt jobban otthon vagytok a témában merre érdemes keresni? tudom gugli a barátom de sok értelmeset nem találtam. Bontók közül hol érdemes nézelődni?
Előre is köszi a segítséget
Vagy veszek egy farmer gatyát és televarrom mosogatószivaccsal...
Lehet...
Régebben felvettem velük a kapcsolatot, nekem is egy kényelmesebb ülés kellett volna, valami 35-40 ezerért alakították volna át.
Ennyiért inkább megveszek egy raklapnyi babapopsipúdert.
kgktm@citromail.hu
http://www.motorkarpit.hu/moto...
Dr-z 400 S kényelmesebbé tételén gondolkodom. Ebay-en találtam ülést ami alacsonyabb profilú illetve szélesebb az ülőfelülete. Valakinek van hasonlóval tapasztalata, hogy melyiket éri megvenni. Érdemes ilyet venni vagy inkább ne is nézegessem.
Illetve a szélvédelmen lehetne valamivel javítani? Pont rávaló windshield-et nem találtam. Melyiket lehetne ráeszkábálni?
Ha nagyon drága, az nem jó. Pont a lenne a lényege, hogy egy olyan forrásra gondoltam ami nem dolgozik akkora árréssel mint egy mint egy márkakereskedés. Külföld tele van ilyennel csak ott a postaköltség végett, már nem annyira kifizetődő. Azt azért durvának tartom, hogy egy fostos tömszelencéért 7000 egy dupla gázbovdenért meg 17 000 Forintot elkérnek. (Full Gas)
lenne még egy dolog ami kellene a motorhoz..(DR600)
A dekompresszor tengelyen lévő kicsi szimering okádja az olajat:s
kérdés hogy honnan a fenéből lehet rendelni:S
Még a számát sem tudom:S
töltés jó volt, most majd bemérjük jó akkuval is
ezt terveztük beletenni
Nekem a gyári több, mint 3 évig volt jó.(Csak azért szart be, mert szartam a szakszerű téli tárolására.)
Most Varta van benne 7Ah-ás, 120A indítóáram, ettől jobb nem kell, de szarabb se.
A patentos csatlakozó részt ki kell alakítani az alu lemezen és kész, így bármikor eltávolítható és eredeti méretű akkuval is használható.
utána téli pihenő
múlt évben ment a géppel kb 15x ősszel mér tölteni kellett
úgy lett eltéve hogy feltöltve
idén meg semmi a tekercs kattog csak
spirálcellás is olyan 10ezer köröli zseton aztán az sokkal jobb technika
csak ott van az a 2 centi plusz
szóval csak át kellene alakítani azt a tartót
Lehet az akkut még korábban is gyártották mint a motort...
Amikor két éve megvetem a drz-t (nem használták kb 1 évig) az akku teljesen kuka volt, azóta megjavult:)
Télire kivetted és feltöltve raktad el?
+ berakás előtt is feltöltötted?
Nekem így sokat bírnak az akkuk.
aztán kinéztünk egy spirálcellást csak az 2 centivel nagyobb