Köszi szuper!
Ha megsérül, helyettesithető valami házibarkács mòdszerrel, pl kivágom ilyen univerzális tömítő anyakból amit lapokbn lehet kapni, nem tom mi a neve, vagy paszta, stb....esetleg valaki tud valami tömítéskészlet forrást, ahol nem 40000 péz, hanem olcsóbb?
Ki hol szokott olcsón jó cuccokat vásárolni a drzjéhez? Bolt ajánlóra gondoltam
Hello, vezérműláncot cserélnék a drzmen. Kérdés, ha megbontom a blokkot, (jobb oldal, hogy a főtengelyről le tudjam akasztani a vláncot) a tömítést cserélnem kell, vagy összerakható a régivel? ...ill. ha valaki tud valami trükköt, vagy jótanácsot vezérléscsereileg megoszthatja...
terepen 15-49em van és így 130at megy. szeretném ezt fenthagyni utcára is hadd gyorsuljon persze ha megyünk valamerre 13-39 megy fel. esetleg 13-49et rakok fel de akkor már tényleg nem fog menni
Hát ezt első hallásra kicsit furának tartom hogy 100nál csapkod a lánc... de majd megtesztelem az enyémen is. Vagy ennyit számítana hátul a felnin az az 1" eltérés?
Én S-en most használok 15-41-et.
És Qrva jó!
2 ben 50-el kényelmesen. 5.-be 100nál rakom fel és még akkor is csapkod a lánc, 120-125-nél fut szépen erőlködés nélkül.
Nekem ez volt mondjuk a cél, a hosszabb áttétel.
15-39 volt nekem is sokáig sm szetten,viszont lecseréltem 13-39re mert így is elég sok a végsebessége ráadásul 3ban könnyebben feljön még. szerintme most hagyni fogom a 15-49et
15-39-el járok. Eddig sem egykerekeztem, ezután sem fogok, én kisebb fordulatot akartam a hosszabb-rövidebb túrák miatt. Nekem bejött, picit lustább a gyárinál, de nem veszélyes. 75 kg vagyok.
Gyári SM en kinek van a leghosszabb áttétel? A gyári úgytudom 15-41, hátra a legkisebb felszerelhető 40 vagy 39 ha jól emléxek. Várom a véleményeket, javaslatokat... :)
Én is hívtam.
Elkelt.
üdv.