Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Én is hívtam.
Elkelt.
üdv.
Sziasztok
Terepen milyen gumi nyomással szoktatok menni?
Attila
Köszi szuper!
Ha megsérül, helyettesithető valami házibarkács mòdszerrel, pl kivágom ilyen univerzális tömítő anyakból amit lapokbn lehet kapni, nem tom mi a neve, vagy paszta, stb....esetleg valaki tud valami tömítéskészlet forrást, ahol nem 40000 péz, hanem olcsóbb?

Ki hol szokott olcsón jó cuccokat vásárolni a drzjéhez? Bolt ajánlóra gondoltam
szia !
ha a vége .hu akkor elment
Hali!
Én azt hittem, hogy kerekeid vannak eladók!
Privát mailbe küld már el a számodat!
egri04@freemail
Ha nem szakad el a tömítés vissza lehet tenni.
Engem az első sárvédő érdekelne.Mennyi lenne?
Székesfehérvári 2002es SM DRZ 450ért volt hirdetve, mire felhívtam volna eltűnt a hírdetés esetleg innen valaki? elkelt?
Hello, vezérműláncot cserélnék a drzmen. Kérdés, ha megbontom a blokkot, (jobb oldal, hogy a főtengelyről le tudjam akasztani a vláncot) a tömítést cserélnem kell, vagy összerakható a régivel? ...ill. ha valaki tud valami trükköt, vagy jótanácsot vezérléscsereileg megoszthatja...
terepen 15-49em van és így 130at megy. szeretném ezt fenthagyni utcára is hadd gyorsuljon persze ha megyünk valamerre 13-39 megy fel. esetleg 13-49et rakok fel de akkor már tényleg nem fog menni
Hát ezt első hallásra kicsit furának tartom hogy 100nál csapkod a lánc... de majd megtesztelem az enyémen is. Vagy ennyit számítana hátul a felnin az az 1" eltérés?
Terepre a 15-49 vagy minek? Mert igy gyök2-öt megy szerintem... viszont még ágaskodik magasabb fokozatban is.
Én S-en most használok 15-41-et.
És Qrva jó!
2 ben 50-el kényelmesen. 5.-be 100nál rakom fel és még akkor is csapkod a lánc, 120-125-nél fut szépen erőlködés nélkül.
Nekem ez volt mondjuk a cél, a hosszabb áttétel.
15-39 volt nekem is sokáig sm szetten,viszont lecseréltem 13-39re mert így is elég sok a végsebessége ráadásul 3ban könnyebben feljön még. szerintme most hagyni fogom a 15-49et
Kipróbálási szinten érdekel engem is, néha jobb lenne alacsonyabb fordulaton hasítani. Gyárival az utazó szerintem 95-100.
Ott a pont!
15-39-el járok. Eddig sem egykerekeztem, ezután sem fogok, én kisebb fordulatot akartam a hosszabb-rövidebb túrák miatt. Nekem bejött, picit lustább a gyárinál, de nem veszélyes. 75 kg vagyok.
Akkor sorry,ezt nem tudtam.Túrázásra jó választás lehet,de ki jár sm-el túrázni?
Pedig lehet az SM re gyári fogaskereket rendelni hátra ami kisebb mint a gyári. www.nagyvas.hu
A gyári leghosszabb áttétel a 15-41.Én ezzel járok.Ennél rövidebbre csak utólag épített,öntvény kerekes sm-eket lehet áttételezni.
még mindig van egy nyitott rendszerem drz-re! komoly vevőnek jutányos áron odaadom. érd: roekjozsi@freemail.hu
Gyári SM en kinek van a leghosszabb áttétel? A gyári úgytudom 15-41, hátra a legkisebb felszerelhető 40 vagy 39 ha jól emléxek. Várom a véleményeket, javaslatokat... :)
egy e-típusú dobom nekem is van
csak munkás, mert le lett vágva az eleje
ellenben ingyen van
"Vennék gyári E-s kipuffot 10-ért" te irtad
9-ért meg válok töle és alkudtál egy ezres
Hali!
Mennyi az annyi?