Én már többször is vettem idomokat onnan és minden passzol, csak az S/SM ülésén lévő kapaszkodó aljánál kell egy picit faragni az universalos idomból, de egyszerű művelet.
Plusz nincs rajta a pufós idomon hővédőfólia, azt külön lehet venni.
Így mennyit fogyaszthat városban vagy országúton? Nem növeli meg túlzottan a fogyasztást? Szemezgetek a DRZ-vel, egy igazi erős városi motort szeretnék a végsebesség nem annyira számít.
Köszönöm!
a 36os lesz
úgy kell megjegyezni hogy betekered fullra, aztán számolod mennyit tekertél be
utána kiveszed mosás vasalás stb
utána beteszed és fullra betekered majd kitekersz annyit amennyi volt
vigyázz mert lesz benne egy picike gumigyűrű ami általában nem szokott kijönni a csavarral csak akkor ha fújatod kompresszorral
akkor meg nem lesz meg, szóval piszkáld ki
nekem FCR karbi van, de szerintem ezen a 36os az a csavar amit mondok, de azt ne vedd szerintem ki, csak takarítsd ki a fúvókákat meg fújjál bele levegővel a járatokba...
Ha szétszeded akkor figyelj oda h. a levegő/benzin keverék csavart ugyanoda állítsd vissza, nagyon nem lehetelrontani, mindent egyféle képpen lehet beleszerelni.
Sziasztok.Reggel írtam hogy van egy kis problémám a géppel.Megnéztem,a tankból ömlik a benya ha kinyitom a csapot.Holnap megnézem a belét a tanknak.Levettem a karbimat,kipucolás céljából.tényleg meg kellett bontani a segédvázat is Annyi segítséget kérnék,hogy mire kell nagyon figyelni szétszedéskor,tisztításkor és persze összeszerelésnél.Gyári SM karbi.
Szaisztok! smen valaki használ extrém rövid áttételt? 15-49 pl mennyit mehet végre? enduro szettel kb 130at, de így? már fent van de nem próbáltam még, de elég durván néz ki
Használtam én is egy ideig 5100-as 10W40-es Motult.De nagyon fogyott.Most Castrol power1-el fut és egyenlőre jóval mérsékeltebb lett az olajfogyasztás.Azt hozzá kell tenni,hogy 10W50-es.A váltás sokkal finomabb.Aki meg úgy van vele,hogy hamisítják,az gondolkozzon el azon,hogy a nagynevű Motult itt a balkán sarkán talán nem?
Köszi a gyors választ.Errefelé gyanakodtam én is,csak még nem volt időm megnézni.Ha hazaértem a melóból lebontom a tankot,átnézem belülről.A légszűrő házat ki kell bontani hogy kiférjen a karbi?
először is húzd le a benzincsövet a csapról és nézd meg hogy folyik
de ne pár cseppet engedj ki hanem flakonba vagy fél litert
ha folyik rendesen akkor indulj el a benzin útján és takaríts....
Sziasztok!Eygy kis segítséget kérnék tőletek.Ma reggel elindulnék melóba szeretett dörzimmel,mire ez a kis dög megszopatott.Indítottam szivatóval,be is melegedett,szivató vissza.Kuppli 1 kicsi gáz és lefullad.Mégegyszer,megint leáll.Egyszerüen nem reagál a gázra.Ha csak egy lehelletnyit húzok akkor kicsit veszi,de egy elindulós gázra leáll.És a szivatóra sem úgy reagál mint hétfőn,akkor lementem 70 Km-t gond nélkül.Csap nyitva,tank tele.
Szerintetek merről induljak a bontásnak?
Helló az én drz -ém be 300w 15-50 oilt használok mert ez a hozzávaló igaz nem olcsó de ez van ! Nekem régen 10w40 volt benne nem tudom milyen így vettem de füstölt tőle de mióta rendes oilt használok azóta semmi gond nincs vele megy rendesen nem füstöl nem akad a váltó
Én már többször is vettem idomokat onnan és minden passzol, csak az S/SM ülésén lévő kapaszkodó aljánál kell egy picit faragni az universalos idomból, de egyszerű művelet.
Plusz nincs rajta a pufós idomon hővédőfólia, azt külön lehet venni.