Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali engem lehet érdekelne.:) emailba létszives. gixxer_4_ever@hotmail.com
Halli.eggyik ismerösöm Drzt akar venni,és érdeklödne mi különbség van ha pl S est vesz,vagy épp az Et? meiket éri meg jobban
csak mert az s az olcsobb,de lehet h nem jó? ien kérdései vannak.
ugy tudom hogy terepre akarja használni...Sok mindent nem tudtam neki mondani ezzel kapcsolatba ugy
Válaszotokat előre is köszönöm:)
Csavarokkal nem tudok állítani rajt v-mit hogy magasabb legyen?Vagy a keménységét?köszi
Sziasztok valakinek nincs véletlenül elfekvöben drz karbihoz a tüt mozgató fekete színü dugattyú,amin a gumi membrán van!
köszi a segítséget srácok,azért még akadnak segítőkész emberek,ezt jó látni!Valószínű hogy akkor szerelővel fogom megcsináltatni.
sziasztok!
segítséget szeretnék kérni tőletek.Szeretném beállítani a karbimat csak nem tom hogyan kell,a benzin levegő keveréket kéne inkább matatnom ,de nem vágom mit merre,ebben szeretnék egy kis tanácsot kérni a moci amin kéne az pedig egy 350-es dr 98"
A válaszokat előre is köszönöm.
otthon is meg lehet csinálni, de speckó cucc is kellene a telejs szétszedéshez. viszont feltalálod magad (mint mi), akkor semmi baj nincs. ha csak simán kiborítod az olajat belőle nem is kell teljesen szétszedni, de ugye úgy nem folyik ki 100%ban. várd meg mire elszáll a szimering, felesleges munkát ne csinálj magadnak, nem éri meg.
Helló mindenkinek.
Van egy eladó slip on Finster sport dobom, DRZ400S-re, SM-re. További infók itt: http://hardverapro.hu/apro/fin...
csikánál 15ezer a generál
Szia. Szerintem ne kezdj hozzá házilag. Speciális kulcs kell a teleszkóp szétszedéséhez, és a benne lévő cartridge-hoz is. Ehhez a művelethez mindeképpen egy DRZ-t már látott motorszerelőt javasolnék, aki rendelkezik is a megfelelő szerszámokkal.
Plussz ilyenkor már megéri átmosni az egészet, plussz szimmeringeket is cseréltetni. Kb. 20e forintos művelet.
Én is tervezek egy ilyet, nemsokára.
Látom nagyon "jó" ez a fórum,és menyi segítőkész ember van.köszi a "sok" segítséget.
Drz-re gyártott egyedi rozsdamentes saválló kipufogó eladó! 06 70 574 77 82
előre is köszi!
először is az eladót, aztán ha nem szimpatikus akkor a motort meg se nézd
Sziasztok megtudnátok mondani hogy sm-nél hogy lehet az első telókban olajat cserélni?Mert 1 picit "ül" az eleje,és észrevehetően nem csillapít ugy ahogy pl:tavaly.köszi a segitéget!
Rendben.
Sziasztok
Hétvégén megyek megnézni egy Drz-t, mi lenne a legfontosabb amire érdemes odafigyelni?Persze ha bejön viszek hozzá értő embert is.
Eddig csak 2T gépeim voltak.
Nézegettem neten igen sokat,ez lesz az első amit meg is nézek személyesen.
Alap cuccokkal, év végéig műszakival 550.000 Ft
köszi
üdv
na majd ha kész lesz akkor fotózd már körbe
valami első csomagtartón agyalok én is az xr4-re
Ennyi kép van róla egyelőre. De ha kell, tudok csinálni

A felszerelése még nincs megoldva. Gyártatnom kellene hozzá konzolokat. A felső rögzítéshez az index konzolját kell átalakítani, az alsót pedig vagy a telócsavarokhoz rögzített konzollal, vagy a teleszkópszárhoz bilinccsel fogom megoldani.
Ahogy azt korábban már T.Petya leírta:

Ülés alatti csatlakozóba kötöttem bele:
1. Fekete / Fehér - test
2. Kék - üres fokozat ( N )
3. Rózsaszín - fokozatok jele

A fokozatkijelző egyébként egy DL-re való, úgyhogy még a fokozatokhoz tartozó értékeket át kell programoztatnom
erről a első csomagtartóról nincsenek további képek?
leginkább az érdekelne hogy oldottad meg a felfüggesztését
köszi!
Hello!

A fokozatkijelzőt hogy kötötted be?
hi mindenki!
Hol lehet beszerezni karbon deklivédőt, és hütővédőt drzre?
Lesz "némi" átalakítás rajta

Felkerült rá egy Hepco oldadoboztartó, és egy gyári csomagtartó, GPS tartó, kieg. fényszóró, blokkvédő, hűtővédő és túraülés.

A további tervek: erősebb első-hátsó rugó, túratank, lámpavédő rács+csomagtartó, módosított áttétel.

Az eddigi bütykölésekről itt találtok képeket: DRZ400 átalakítás
Bazz, az nem gyenge kis túrha lesz.

Valamit alakítasz a motoron?