kamu........ versenykörülmények között az lenne, de senki nem használja már arra. 1000-1500km között olajcsere+olajszűrő, felújítás ha szétesik mint akármelyik másik és pááá
Lényegében azt hogy mivel erősebb, kihegyezettebb motorról van szó mint az S-es vagy akár az SM verziója a DRZ-nek ez a szervizigényén is meglátszik. Nem tudom ki hogy csinálja....nincs benne tapasztalatom...nekem SM volt és nem is piritottam halálra...csak betartottam a gyári előírásokat...de a különbség nagyjából annyi hogy míg egy S/SM változatnál a gyári szervizintervallum 6000km addig egy E-s DRZ-nél mondjuk 10-15-20 motorozás után...olaj/olajszűrő csere...légszűrő csere...bár azt meg szinte 1-2 motorozásonként mosni szokták...
szóval röviden többet kell karban tartani hogy azt meg is hálálja :-)
Sziasztok Sm szett vásárláson töröm a fejem és lenne pár kérdésem a tapasztaltak felé. S és SM első és hátsó féktárcsa felfogatás megegyezik? Azt meg tudom csinálni, hogy az S-es kerékszettről átpakolom a féktárcsákat és a lánckereket az SM-esre? Vagy teljesen más a féktárcsák felfogatása?
Hétvégén merre megyünk motorozni? Tázlár-Fisherbócsa?