Nem nagy só a vizsgáztatás nekem sx 125 öm volt azt vittem műszakira, raktamrá lámpát tükröt, a gumik megfelelnek ha crossgumi akkor is csak legyen rajta az E betű hogy szabvány, meg a fékek fogjanak és ennyi. Tizen párezerből megvan a műszaki, vagyis nekem megvolt . ja meg egy kilóméteróra
Nekem is jövő hónapban megy műszakira és 20ezerből lesz meg!Találni kell egy kenhető vizsgártatót!Vagy: féklámpa hátra rendszámvilágítással, tükör, és endúrógumma előre hátra!Nem jössz ki olcsóbban még többe is és szarakodás!
szevasztok!
A segitségetekre lenne szükségem,egy dr 600-as (1990)tulajdonosa vagyok.
Valami probléma lépett fel talán a szelepek beállitásával,mivel nagyon durrog ,nehezen indul ,és a légszürő felé néha kisebb lángokat dob.
Tapasztalatokkal,tanácsokkal,és estleges megoldásokkal netán beállitási modókkal várom segitő és számomra sürgős válaszotokat !
Előre is nagy köszönettel:
Gábor
Tapasztakataitokra lennék kiváncsi azzal kapcsolatban, h az drz400E-t ha lejár a műszakija hogyan lehet vizsgáztatni vagy ?
Ilyen típuson agyalok, de az E betűs jönne be, mert endurozni kell , de kell a rendszám is!
Hát igen!Matricaszettet akartam venni 22ezer és csak a tank és az oldalmatrica van benne, 2 hátsó oldalburkesz 30ezer, kuplungkar 4800 szal nem szívbajosak!Amikor vmi kell és hozzájuk megyek előtte 2-3szem nyugtató belök mert kész!
Jah és arról ne is beszéljünk hogy a gyújtásom tavaly június végétől szeptember közepéig vártam(főzezonban)!Még hogy gyorsak!
Hi! Na milyen a kipuff?....gondolom nem csalódtál....ez szinte kizárt, hogy ilyen történjen
Szomszédok hogy bírják?
Nade...hirtelen eszembe jutottál merthogy cimbimnek kéne egy légszűrő...én meg ugye neked eladtam egy sportlégszűrőt...és felmerült bennem hogy kell-e a régi,használt neked...a régit nem adod el véletlenül?
a DR meg a DRZ is azért fasz a gépek mert a fenntartási és felújási költségeik a többi géphez nézve alacsonyak nagyon .
de én a telóikat nagyon nem szeretem a DR telói se annyira jók sajna és a DRZé se veri le sokkal .
emg ez a fránya orrnehéz dolog :(
de ár érték fenntartás arányba ezek a tuti gépek csak ne ülljön rá az ember egy verseny gépre amibe öhlins vagy wp és társai teleszkópok vannak :D
A segitségetekre lenne szükségem,egy dr 600-as (1990)tulajdonosa vagyok.
Valami probléma lépett fel talán a szelepek beállitásával,mivel nagyon durrog ,nehezen indul ,és a légszürő felé néha kisebb lángokat dob.
Tapasztalatokkal,tanácsokkal,és estleges megoldásokkal netán beállitási modókkal várom segitő és számomra sürgős válaszotokat !
Előre is nagy köszönettel:
Gábor
Tapasztakataitokra lennék kiváncsi azzal kapcsolatban, h az drz400E-t ha lejár a műszakija hogyan lehet vizsgáztatni vagy ?
Ilyen típuson agyalok, de az E betűs jönne be, mert endurozni kell , de kell a rendszám is!
hát szerintem nagyon baráti az ár
ha komolyan érdekel akkor irj
Jah és arról ne is beszéljünk hogy a gyújtásom tavaly június végétől szeptember közepéig vártam(főzezonban)!Még hogy gyorsak!
a sárvédő 5000ft
a kipufogó 15000ft
Valaki tudna segíteni drz 400 e-hez a napi számláló spirálja eltört!Tudna vki nem túl drága megoldást?
Szomszédok hogy bírják?
Nade...hirtelen eszembe jutottál merthogy cimbimnek kéne egy légszűrő...én meg ugye neked eladtam egy sportlégszűrőt...és felmerült bennem hogy kell-e a régi,használt neked...a régit nem adod el véletlenül?
Üdv és jó puffogtatást
de én a telóikat nagyon nem szeretem a DR telói se annyira jók sajna és a DRZé se veri le sokkal .
emg ez a fránya orrnehéz dolog :(
de ár érték fenntartás arányba ezek a tuti gépek csak ne ülljön rá az ember egy verseny gépre amibe öhlins vagy wp és társai teleszkópok vannak :D