Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.druszám!
Én is DRZ függő vagyok.
Nagyon imádom!
A világ legjobb motorja.
De a yamaha 450 egy verseny motor nem lehet egy lapra tenni őket.
A DRZ enduró és többet kibír mint egy verseny enduró.
Én talélkoztam olyan DRZ vel amiben 70 e km volt.
Igaz nem E-s hanem S-es volt.
Használd egészséggel és vigyázz rá!
Meghálálja!
üdv.BoB.
Hali sárvédöt mennyiért adod?
Ja...
Mondjuk a kedvenc szerelőm megszakadna a röhögéstől, ha kihívnám őt az YZF450-ével egy versenyre.
Asszem nagyjából mindenben egyetértünk!
Fikázzák,mert irígylik a jó tulajdonságait.
Én meg fikázás nélkül irígylem a többi motor jó tulajdonságát

YZF450-et megzabálja...
Ugye ezt te sem gondolod komolyan
Hello
Tapasztalatom nagyon oltjáka aDR-Z ket nekem 07 400E-m van,annyi h rendesen lett bejáratva én nem vagyok nagyon nagy motoros ,de 4 be kerék áll ugy ahogy illik,teljesen gyári a motor(tudom most sokan lehurrogtok)de ez az igazság a 450-yzf et megzabálja mindenhogy legalábbis az enyém.nekem ez a véleményem,a világ legjobb motorja. aki ezen gondolkodik ne habozzon
kössz
DAVE
G.GÁBOR!
Köszi a kedves fogadtatást!
Miért is a fikázás? Mert a sok ember az sokféle?!
Hengerfej tömítés? Valahogy levegő került a vízbe? Csak tippelek!
Sziasztok!
Tudtok nekem mondani vmi tipikus okot, hibát, ami miatt a motor főzheti a vizet? Nem nagyon vok jártas a témában. Eddig nem volt baja, kb 1 hónapja nem volt beindítva... Most fújja a gőzt meg a vizet alul a túlfolyón.
Köszi előre is a segítséget.
Üdv.
Gabesz,üdvözlünk a DRZ-sek nem kicsiny(ám sajnos sokat fikázott) táborában!

Valaki meg tudná nekem mondani az E változat első telószimmering méretét?Meg hogy érdemes-e keresni boltokban,vagy csak kereskedőnél
Sziasztok! Friss DRZ tulaj vagyok (Takitól szereztem). Élvezettel olvasgatom a fórumot, ha nem zavar néha bele is írnék..
ORNI-t külön is üdvözlöm, mert vele már ismerjük egymást!
Hello
van egy drz400sm-re való gyári kipufogóm eladó! teljesen újszerű,karcmentes
meg egy gyári sm sárvédőm is van,ha esetleg érdekel valakit
hát, 3 hét /1500km/ alatt csak nem törtem el benne a kormánycsapágyat...
nem kotyog, nem lötyög, cs beszitál amikor odahúzom neki
holnap lehet h felkúszok vele Dobogókőre, és kipróbálok pár beállítást a futóművön...
Szeva!Nekem akkor csinálta ezt a drz-m amikor kormánycsapágyas lett!Ezt egy szerűen megtod nézni: motoremelőre fel, kormányt elkezded tekergetni és ha egy picike kis akadást érzel mikor egyenesből elakarod tekerni akkor gatya a csapágyad!Kicserélés után semmi gond!
köszi a tippet, köv héten +nézetem gumissal.
1.150.000.-és a tiéd
megéri....ez ilyen luxuscikk..."motor van alatta" tükör
Szia,a tükröket megvenném :)
Lehet hogy a gumiban van a hiba akkor, ilyen előfordult felénk is csak sportmotoron, de kapott új gumikat és már jó is lett.
gyári beállítások vannak, még nem tekergettem
az lehetséges, hogy nem szimmetrikusan van tekergetve az állító csavar
Nézd meg az 5419-es hozzászólást...
hali!
a drz sm-nek 100 felett mitől szitálhat az eleje?
olyan érzés, mintha teljesen "elkönnyülne". lehet valamit javítani rajta futómű állítással?
amúgy nekem is durrog, nagggyon fasza
Hello!
Az E-s DR-Z-knek is van PAIR szelepjük? Az S, Sm nek van azt tom.
Az enyém is durrog, mint állat, de én bírom , annyi problémám van vele, hogy rohadt sűrűn kell pótolnom a kipufogóbélést, mert ugye kiég, rohadjon meg.
Hali!

Kellene a srácnak! Képet tudszróla küldeni...hogy milyen állapotban van?
Pesti átvétel? Esetleg posta?
Köszi!
Jojjestét!

Kis szünet után újra itt!

Tessék....tessék....
http://www.kepesmotor.hu
/suzuk...