Az enyém durrog, ha kell, ha nem!
Mondjuk tény az, hogy hozzájárul ehhez a Yoshi is, nem is beszélve a kis elektronikáról...
Az viszont tény, hogy az afféle durrogtatás, mikor a gyujtást veszed le egy pillanatra/kis időre, az idővel rottyra vágja a szelepeket!
(kép az adatlapomon...)
alacsonyra kell tekerni az alapjáratot nyitott cső nyélgáz aztán hagyni a motorféket ennyi ....
a szelepek meg szarrá égnek egy idő után aztán lehet venni újakat szóval nem egézsgées se a gépnek se a környezetnek.
elképzelehtő h nem tezs jót neki...
de endurozás közben nem is szeretném,csak olyna kurva jo feelingje van ahogy egy smes bemegy a körforgalomba keresztbecsúszva és durran egyet kettőt közben...
a keresztben csúszás megy már...:)
na jo
csak érdekelt a téma hátha itt az okosok valamit modnanak :D de köszi szépen
és ahoyg elnézem itt za adatlapokat egész szép motorok vannak és szinte mindneki megjárta a szamárlétrát :D 50ccm- sokszáz ccm :)
Tényleg nem tesz jó, halottam olyant hogy valami motoros találkozón az ember addig durrogtatta a mocit h szétment a hengerfeje, de az természetesen nem egykét durranástól volt, ettől eltekintve én nem csinálnám, addig örülj amíg nem durrog magától
Hali! Olvasom itt a fórumot és gondoltam, akkor már én is hozzászólok. Nekem S-es DR-Z van és a gyári kipuffal az sem durrogott, aztán vettem rá egy Yoshimura dobot és hát azzal szól akkorát, mint egy ágyúcső! (Köszönet érte Ferkepappának) Nekem nem kell itt semmiféle gyújtással játszani, meg stb... elég ha megyek kb. negyed-fél gázon visszaengedem a gázt és már szól is rendesen, mintha puskával lőnének ! Meg szerintem ez a hirtelen gyújtás le-vissza dolog nem is használ a motornak. Ez csak egy magán vélemény. Remélem némi hasznát veszitek a hozzászólásomnak! Üdv.!
igen igen ezt próbáltam én is............ de ne mjött be soha....
a cső nem gyári,nyitott,végéből levan vágva 10-12 centi,és valamennyire ki van belezve...
szal nem értem h mé akor durog ha alig kap benyát....
Csáó! Próbáld meg úgy, hogy magas fordulaton mész vele, gyujtás le, kuplungot nem huzod be, vársz pár másodpercet, és utána vissza a gyujtás. Sornégynél ez jött be legtöbbször, de én nem durrogtatok inkább, amugy hajlamosabbak egy nyitott csővel maguktól is durrogni
nekem E típus van... sztem ezen semmiféle környezetvédelmi szar nincs
próbálkoztam uyg durrogtatni ahogy mondod hoyg levette ma gyújtást,nagy gáz sokáig,majd gyújtás vissza de semmi............ nem értem h miért...
tök jo lenne ahogy féktávon durrogna
hali
drz sm azé durrog mert egy szelep (pair az a neve) levegőt enged a kipufogókönyökbe közvetlen a hengerfej után és a könyökben elég a hengerben el nem égett benzín. ez ilyen környezetvédfelmi cucc. én spec nem bírom ha durrog, le is szedtem ezt a szart és elzártam a lyukat.
durogtass úgy h menetközbe leveszed a gyújtást egy időre, húzod neki, azt visszarakod
s, sm vagy e?
Az s/sm-nek nem nagyon van hibája:) Karbantartás szempontjából igénytelen motor. Vagyis csak annyit kell vele foglalkozni, h a légszűrőt mindig tisztítani plussz olajozni, meg a motorolajat+szűrőt cserélni normális időközönként.
600as DR milyen volt? Lehet szeretnék majd egyet valamikor, vagy XT-t
Mondjuk tény az, hogy hozzájárul ehhez a Yoshi is, nem is beszélve a kis elektronikáról...
Az viszont tény, hogy az afféle durrogtatás, mikor a gyujtást veszed le egy pillanatra/kis időre, az idővel rottyra vágja a szelepeket!
(kép az adatlapomon...)
a szelepek meg szarrá égnek egy idő után aztán lehet venni újakat szóval nem egézsgées se a gépnek se a környezetnek.
de endurozás közben nem is szeretném,csak olyna kurva jo feelingje van ahogy egy smes bemegy a körforgalomba keresztbecsúszva és durran egyet kettőt közben...
a keresztben csúszás megy már...:)
na jo
csak érdekelt a téma hátha itt az okosok valamit modnanak :D de köszi szépen
és ahoyg elnézem itt za adatlapokat egész szép motorok vannak és szinte mindneki megjárta a szamárlétrát :D 50ccm- sokszáz ccm :)
Én hallottam olyat is hogy ez a durrogás hosszútávon nemtesz jót a szelepeknek talán, de aztán kitudja. Az enyém se durrog, de néha jó lenne...
a cső nem gyári,nyitott,végéből levan vágva 10-12 centi,és valamennyire ki van belezve...
szal nem értem h mé akor durog ha alig kap benyát....
Éppen most ind. görög.o. ba nyaralni. szept. 7-én este jövünk haza, s utána szervezkedhetünk....
próbálkoztam uyg durrogtatni ahogy mondod hoyg levette ma gyújtást,nagy gáz sokáig,majd gyújtás vissza de semmi............ nem értem h miért...
tök jo lenne ahogy féktávon durrogna
Akkor megyünk valamikor Gyarmatra?
drz sm azé durrog mert egy szelep (pair az a neve) levegőt enged a kipufogókönyökbe közvetlen a hengerfej után és a könyökben elég a hengerben el nem égett benzín. ez ilyen környezetvédfelmi cucc. én spec nem bírom ha durrog, le is szedtem ezt a szart és elzártam a lyukat.
durogtass úgy h menetközbe leveszed a gyújtást egy időre, húzod neki, azt visszarakod
Leggyorsabb ha visszaolvasol!
Az s/sm-nek nem nagyon van hibája:) Karbantartás szempontjából igénytelen motor. Vagyis csak annyit kell vele foglalkozni, h a légszűrőt mindig tisztítani plussz olajozni, meg a motorolajat+szűrőt cserélni normális időközönként.