Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! DRZ400 SM-re Mikuni BSR36-ba keresek tolattyút. Ha valaki segítene nagyon örülnék. Ne kelljen már várnom tavaszig. Alkatrészbeszerzés már csak jövőre.... Mindenhol ezt a választ kapom. Köszi
Shiller: More
Nagyon brutál mennyire nincs víz a Dunában. Gondolom le lehetne menni a határig a mederben. Nagyon kipróbálnám.
A vidi alatt futó számnak mi a címe?
aha értem.
köszi az infokat
Én is sokat gondolkodtam E vagy S,inkább E-t akartam a több ló miatt,aztán ez lett,eddig nem bánom
Igen nehezebb egy kicsit,ezt meg kell szokni és az E mellett szól a teljesítmény is
súlyra nem tűnik jelentősen nehezebbnek?
drz-t akarok, dr350em volt, csak nemtudom hogy S vagy E. S-től tartok hogy nehéz lesz kicsit.
A ttr futóműve szerintem nagyon jó,endurózni tökéletes kedvenc motorom volt!
DRZ-t keveset használtam még terepen,ezen nem krosz gumi van,úgyhogy csúszik eleje hátulja,igazán technikás terepen még nem voltam vele,ezekkel a gumikkal nem merek akkorát vállalni,tavaszra gumicsere mindenképp!
Összeségében nagyon tetszik a gép,könnyen indul,brutál ereje van,most már a hangja is fasza,az első telót kell még terepre hangolni és akkor ez lesz a új kedvenc
vagány
és milyen a drz a ttr-hez képest?
Tényleg mintha nem is itthon lettem volna,ritkán ilyen nagy a Duna partja,nagyon jó volt!
A szomszéd lesett egy nagyot amikor meglátott ezzel a fejemen!
Élesben természetesen nem így volt rögzítve,ott rámentem a tutira.
jó kis játszótér nagyon fasza, mint a képeid
tiszta tengerpart feeling
Hali!

Az is jó megoldás amit írtál, de én nem vagyok híve a kalapáccsal való püfölésnek. Ott már deformálódhat az anyag.
Ha esetleg még nem találtál volna.
Még ősszel készült videó!
DRZ és TTR
fogsz valami vastagabb vaslemezt vagy laposvasat aztán próba
én is így csináltam, pár óra és meglesz a jó méret
utána vadászhatsz rendesebb anyagot hozzá
arra ügyelj hogy ne érjenek össze a himba részei
ha meg mégis akkor lehet kicsit reszelgetni
nekem kb dupláját ment le mint amennyit hosszabbítottam, de inkább többet
DRZ 400 SM GYÁRI SM SZETT ELADÓ!
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Hali!

Nem bonyolult, a lényeg, hogy egy menetszárral áthúzatod a tengelyt a lengővillából a kitámasztó csőbe. Én viszont tegnap rosszul írtam neked, mert nem a lánckerék felé kell kihúzni, hanem a fékkar felé.
Fordítva mint ahogy írtam. Bocs rosszul emlékeztem.
Furat szerintem 12-es nincs szétszedve a csavar végét mértem
Furat átmérőt esetleg meg tudod még adni
10mm-rel növelve a kutyacsont hosszát mennyivel fog csökkenni az ülésmagasság
Furat táv 125mm
Oké várom
megmérnéd nekem a kutyacsont furat távolságát meg a furat átmérőjét köszi
Azt hittem a komplett lámpa kell.
Mit kezdjek utána a maradékkal?Meg sok mindent nem kérhetek a maszkért.
Hali. Én is pont azt csinálom. Én egy 12-es menetes szár segítségével, egy kilós kalapáccsal addig püföltem, amíg ki nem jött a másik oldalon 2 centire. A másik oldalon egy nagy patentfogóval megfogtam és forgatni kezdtem, közben amarról a kalapáccsal tovább noszogattam, amíg végre kijött. Vigyázz a fékpedálba ne akadjon bele! Kb egy hete szedtem szét, közben megjött a javítószett és raknám össze, de elfelejtettem, hogy mi hogy volt benne! Most robbantott rajzot keresek. Ez szívás!
Egyébként köszönöm a válaszokat,keresek,kutatok.
fuhh igeen.erre a kinézetre gondoltam.dobna a stilusán.mondjuk egy idő után ugyis vége lenne az erdőn de nekem modernebben fest.
viszont ha jól tudom a magassága nem ugyanaz a 2 motornak.szerintetek az okozhat némi problémát?