Sziasztok! DRZ400 SM-re Mikuni BSR36-ba keresek tolattyút. Ha valaki segítene nagyon örülnék. Ne kelljen már várnom tavaszig. Alkatrészbeszerzés már csak jövőre.... Mindenhol ezt a választ kapom. Köszi
A ttr futóműve szerintem nagyon jó,endurózni tökéletes kedvenc motorom volt!
DRZ-t keveset használtam még terepen,ezen nem krosz gumi van,úgyhogy csúszik eleje hátulja,igazán technikás terepen még nem voltam vele,ezekkel a gumikkal nem merek akkorát vállalni,tavaszra gumicsere mindenképp!
Összeségében nagyon tetszik a gép,könnyen indul,brutál ereje van,most már a hangja is fasza,az első telót kell még terepre hangolni és akkor ez lesz a új kedvenc
Tényleg mintha nem is itthon lettem volna,ritkán ilyen nagy a Duna partja,nagyon jó volt!
A szomszéd lesett egy nagyot amikor meglátott ezzel a fejemen!
Élesben természetesen nem így volt rögzítve,ott rámentem a tutira.
fogsz valami vastagabb vaslemezt vagy laposvasat aztán próba
én is így csináltam, pár óra és meglesz a jó méret
utána vadászhatsz rendesebb anyagot hozzá
arra ügyelj hogy ne érjenek össze a himba részei
ha meg mégis akkor lehet kicsit reszelgetni
nekem kb dupláját ment le mint amennyit hosszabbítottam, de inkább többet
Nem bonyolult, a lényeg, hogy egy menetszárral áthúzatod a tengelyt a lengővillából a kitámasztó csőbe. Én viszont tegnap rosszul írtam neked, mert nem a lánckerék felé kell kihúzni, hanem a fékkar felé.
Fordítva mint ahogy írtam. Bocs rosszul emlékeztem.
Hali. Én is pont azt csinálom. Én egy 12-es menetes szár segítségével, egy kilós kalapáccsal addig püföltem, amíg ki nem jött a másik oldalon 2 centire. A másik oldalon egy nagy patentfogóval megfogtam és forgatni kezdtem, közben amarról a kalapáccsal tovább noszogattam, amíg végre kijött. Vigyázz a fékpedálba ne akadjon bele! Kb egy hete szedtem szét, közben megjött a javítószett és raknám össze, de elfelejtettem, hogy mi hogy volt benne! Most robbantott rajzot keresek. Ez szívás!
fuhh igeen.erre a kinézetre gondoltam.dobna a stilusán.mondjuk egy idő után ugyis vége lenne az erdőn de nekem modernebben fest.
viszont ha jól tudom a magassága nem ugyanaz a 2 motornak.szerintetek az okozhat némi problémát?
A vidi alatt futó számnak mi a címe?
köszi az infokat
drz-t akarok, dr350em volt, csak nemtudom hogy S vagy E. S-től tartok hogy nehéz lesz kicsit.
DRZ-t keveset használtam még terepen,ezen nem krosz gumi van,úgyhogy csúszik eleje hátulja,igazán technikás terepen még nem voltam vele,ezekkel a gumikkal nem merek akkorát vállalni,tavaszra gumicsere mindenképp!
Összeségében nagyon tetszik a gép,könnyen indul,brutál ereje van,most már a hangja is fasza,az első telót kell még terepre hangolni és akkor ez lesz a új kedvenc
és milyen a drz a ttr-hez képest?
A szomszéd lesett egy nagyot amikor meglátott ezzel a fejemen!
Élesben természetesen nem így volt rögzítve,ott rámentem a tutira.
tiszta tengerpart feeling
Az is jó megoldás amit írtál, de én nem vagyok híve a kalapáccsal való püfölésnek. Ott már deformálódhat az anyag.
Ha esetleg még nem találtál volna.
DRZ és TTR
én is így csináltam, pár óra és meglesz a jó méret
utána vadászhatsz rendesebb anyagot hozzá
arra ügyelj hogy ne érjenek össze a himba részei
ha meg mégis akkor lehet kicsit reszelgetni
nekem kb dupláját ment le mint amennyit hosszabbítottam, de inkább többet
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Nem bonyolult, a lényeg, hogy egy menetszárral áthúzatod a tengelyt a lengővillából a kitámasztó csőbe. Én viszont tegnap rosszul írtam neked, mert nem a lánckerék felé kell kihúzni, hanem a fékkar felé.
Fordítva mint ahogy írtam. Bocs rosszul emlékeztem.
10mm-rel növelve a kutyacsont hosszát mennyivel fog csökkenni az ülésmagasság
Mit kezdjek utána a maradékkal?Meg sok mindent nem kérhetek a maszkért.
viszont ha jól tudom a magassága nem ugyanaz a 2 motornak.szerintetek az okozhat némi problémát?