Egy-két hét állás után nehezen indulnak a DRZ-k, különösen hidegben. Én "PRI" állásba teszem a csapot és akkor könnyebben beindul. (Az enyémen nincs "OFF" állás. Ha lenne, úgy állítanám le, h elzárom és kijáratom a benzint, mert állítólag a karbiból könnyen elpárolog egy része, ami marad az főleg üzemanyag adalék, ami miatt nem nagyon lehet beindítani.)
Szelephézagot nézték,minden o.k. volt.A karbit kipucoltatom az soha nem árthat.Ezt az eldöntős dolgot pedig megpróbálom és minden képpen jelzem mi a helyzet!
Mégegyszer köszi.
Szelephézagot nézted vagy nézeted? mert ha kicsi(határérték alatt van-vagy nincs),esetleg kis kompresszió akkor is ezt a tünetet produkálja.Ha nem volt mostanában szelephézag nézve szerintem azzal kezd ne áligasd el a karbit.
Amúgyis rosszfele indultál, mert szentimre felől jöttem, az ,,uniós" úton balra, és egy kis tekergés+tabdi, visszafele, meg a tehenészet felé, a csonka torony mellett a dvcs oldalában fülöpkéig, onnan meg haza.....
Hát lassú vagy, pedig láthattad volna a nyomaimat, mióta GPS-em van azóta mint a barom úgy megyek Süniék fele is voltam a villánál, de nem mentem be a homokbányába. Csak natúr erdő+ földút
hétfőn megyek csak melóba, meg csütörtökön.
hallottam ma motorzümmögést de mire elindultam megkeresni addigra eltűnt
eltéptem a dvcs-ig, meg a szőlők között pár kört de majd szétfagytam
összeraktam a hondát, tököm kivolt a 12es-13as fejű csavarokkal
most egységesítettem imbuszra
a megoldás: hoooooondaaaaaaa
nekem állt vagy 3-4 hétig aztán 1 rúgásra indult
nincs ám ilyen önindító meg hasonló úri huncutság
amúgy a cinket félretéve, az önindító hajlamos trehánnyá tenni az embert, mert ugye rugdosni negyed órát vagy önindítózgatni nem ugyanaz......
ha szarul indul, a benzin és a benzinellátás jó akkor érdemes egy full karbipucolás, utána beáztatni bioetenolba a szétszedett karbit. az etanol oldja a gyantás lerakódásokat amit a benzin nem
nektek meg teli van járatokkal furatokkal a karbi
nincs drz-m úgyhogy nincsen saját tapasztalat pontos adatokhoz. ezt itt találtam fórumon:
Alapbeállítás szerintem úgy van, hogy középen a tű, és 1,5 fordulatot kitekerve a acsavar, ez azért úgy 10C fok keletti hőmérsékletben jó beállítás!
Hidegben 1 osztással lejjebb lehet rakni a tűt!
De amit Bazsi írt, azt is írták már többen hogy használ. ha fcr-ed van, akkor húzzál indítás előtt párszor teljes gázt.
Hali! Próbáld meg, hogy indítás előtt eldöntöd a motort kb 45 fokban amíg a karbi túlfolyóján el nem kezd kifolyni a benya. Majd állítsd vissza sztenderre és indítózz ahogy szoktál.
Nekem régen amikor 2 hétnél többet állt, egyáltalán nem indult be, csak így.
A kicsit több anyag mit jelent?ne haragudj nem értek hozzá.Az aksim jó,de egyébként amikor azt hittük,hogy akksi gond akkor az autóról bikáztuk és akkor sem indult a hidegben.
Akkor sztem karbi lesz, de ez semmiféleképpen nem oks. Nekem ilyet még sosem csinált. De próbaképpen kapd ki az akkut, és nézd meg a feszkót pár nap pihi után, meg másszál rá ampermérővel, lehet az adta meg magát. Ha szerencséd van akkor csak az aksi halt be, azmeg egy 10esből megvan
Köszi!Na pont ezaz!Jó az akksi,fagyálló is o.k. olaj motul.Mondom ha nincs hideg nincs gond sem,de ha hideg van csak teker,teker..........de be nem indulna.Viszont ha egyszer beindult akkor utánna ha megállítom már nincs gond következőre beindul
Hy! Shell advance plus olaj+jó akksi+fagyálló Az én E-m is kint lakik a garázsban, ott nincs fűtés, és -8 fokban is szivatóval pöccre indul Ha nincs más nyűgje a belső lelki világának, akkor a tiédnek is így kellene viselkednie!
Valaki segítsen!Ha a hőmérséklet -3 alatt van tartósan ,mondjuk 1 hétig,nem indul a DRZ. 0 fok körül,ill. "+" fokoknál nincs baj.Nyáron semmi gond nem volt,akármennyit is állt.A volt gazdája azt mondta ha télen menni akart vele a hengerhez rakott egy hősugárzót kb 15 percre és akkor indult.Mi a teendő,hogy mínuszban is beindúljon?Előre is köszi.
te zümmögtél errefelé?
összeraktam az xr-t meg mire bemelegedett eltűnt a hang.
toltam egy laza karikát a pufajkába, hát majd lefagyott a tököm
pedig azt mondják a zsír jól szigetel.....de én akkor is fázok vazzeg
Rendesek vagytok!
Szelephézagot nézték,minden o.k. volt.A karbit kipucoltatom az soha nem árthat.Ezt az eldöntős dolgot pedig megpróbálom és minden képpen jelzem mi a helyzet!
Mégegyszer köszi.
hallottam ma motorzümmögést de mire elindultam megkeresni addigra eltűnt
eltéptem a dvcs-ig, meg a szőlők között pár kört de majd szétfagytam
összeraktam a hondát, tököm kivolt a 12es-13as fejű csavarokkal
most egységesítettem imbuszra
nekem állt vagy 3-4 hétig aztán 1 rúgásra indult
nincs ám ilyen önindító meg hasonló úri huncutság
amúgy a cinket félretéve, az önindító hajlamos trehánnyá tenni az embert, mert ugye rugdosni negyed órát vagy önindítózgatni nem ugyanaz......
ha szarul indul, a benzin és a benzinellátás jó akkor érdemes egy full karbipucolás, utána beáztatni bioetenolba a szétszedett karbit. az etanol oldja a gyantás lerakódásokat amit a benzin nem
nektek meg teli van járatokkal furatokkal a karbi
akinek ez bejön az meghívhat egy sörre a nyáron
Alapbeállítás szerintem úgy van, hogy középen a tű, és 1,5 fordulatot kitekerve a acsavar, ez azért úgy 10C fok keletti hőmérsékletben jó beállítás!
Hidegben 1 osztással lejjebb lehet rakni a tűt!
De amit Bazsi írt, azt is írták már többen hogy használ. ha fcr-ed van, akkor húzzál indítás előtt párszor teljes gázt.
Nekem régen amikor 2 hétnél többet állt, egyáltalán nem indult be, csak így.
összeraktam az xr-t meg mire bemelegedett eltűnt a hang.
toltam egy laza karikát a pufajkába, hát majd lefagyott a tököm
pedig azt mondják a zsír jól szigetel.....de én akkor is fázok vazzeg