Téli indítás legtutibb módszere nálam.: Benzincsap elzárva, Karbiból a leeresztőcsavar segítségével az összes benzint leengedem. Majd szivató max állásba, csap kinyit és egyből indítózás és szinte pöccre indul. Évek óta ez a tuti.
Elhiszem, hogy ez a legjobb, viszont nincs lehetőségem minden hétvégén kerülni vele 10-20 km-t, azért meg felesleges beindítani, hogy a garázs előtt álló helyben berregessem , mert az meg többet árt ilyen szempontból, mint használ! És ha kint mínuszok vannak, sajna a garázsban is! Úgyhogy marad a jól bevált döntögetős módszer, néha egy kis bika-segítséggel, mert persze pont akkor merül le az akksi, mikor már épp beindulna
Nem akarok okoskodni téli indítás ügyében, de én sosem hagyom több hétig állni. Minden vasárnap szép rendszeresen beindítom, a legnagyobb hidegben is. Jól megjáratom (úttól függően, ha lehet 10-20 km), aztán vissza. 0 fok körül is simán indul fél szivatóval szinte pöcc-röffre. Hozzá kell tennem, hogy bár fűtött garázsom nincs, a kamrában ritkán van 0 fok alatt.
Szerintem ne hagyd állni heteken át, ez nekem 2007 óta beválik.
Szerintem egyáltalán nem hiba ha a hideg garázsban több hét után csak az oldalradöntős módszerrel indul. Kb. 80%unknak így vagy vmi egyéb turpissággal indul csak be... ezek ilyenek...
Matricaszett: Győr, Auner, csabi nevű tag tud segíteni ezen a számon: Szabó Béla : 20/772-06-36 vagy ha ő nincs ott, akkor Vass Ákost keresd :30/959-10-21. Mondd meg, hogy a ,,szőke hercegtől kaptad a számukat meg Ők mindent beszereznek, az utolsó csavarig
Hát még mindig ezzel szenvedsz napok óta? Ezt már rossz nézni is, vidd el egy szerelőhöz, és megcsinálja. Egy dörzikének nem így kell indulnia, hogy borogatni jobbra-balra, meg felrázni, mint egy sörösdobozt. Annak valami nyűgje van, el kell vinni a doktorbácsihoz, és az remélhetőleg "kici óccó" pénzért megcsinálja. Akinek ilyen motorja van, azt rendesen tatarozni kell, költeni rá, hogy ne haggya ott a gazdit az erdőben. Ha gondolod megadom pár ismi számát, aki tud segíteni, de ne kínozd szegényt plíz! Az én gépem miért indul be előzetes döntögetés felrázás, fejreállítás meg hősugárzózás nélkül natúr szivatóval -9 fokban jéghideg blokkal? Na most ez amúgy nem b@szogatás volt, csak szerintem te nemigazán tartod karban szegény pacit ...
sziasztok! a télen szeretnék új matricaszettet vásárolni a motoromra (DRZ 400 sárga), nem kell hogy a legolcsóbb legyen. ink valami vagányabbat szeretnék. tudtok vmi címet? köszi!
Hali.
Én nekem se akar beindulni több hét állás után jéghidegbe,de nekem a jobbra földre dűtés túlfojóztatás megoldja elsőre beröffen szivatóval utána!
Nem Neked szántam a cinket, bocsi.
Szilvit jól ismerem, és motoroztunk együtt párszor, gondoltam megcsipkedem kicsit.
A kevés női motoros közé tartozik (amiért külön szeretjük), de DR-Z kupán is azt kérdezik Tőle az interjún, hogy:
" Szilvike, mi lesz a vacsora?"
Én úgy szoktam csinálni ha nem indul a vas,hogy leveszem a légszűrő fedelét,kiveszem a légszűrőszivacsot, és amikor forog az indító befújok egy pici pisszentés féktisztító spray-t.
az ugyebár mosóbenzin.
Na attól tuti életrekel.
Sok sikert-széles utat
Szerintem ne hagyd állni heteken át, ez nekem 2007 óta beválik.
Van valakinek eladó GYÁRI csomagtartója DR-Z-re?
Én nekem se akar beindulni több hét állás után jéghidegbe,de nekem a jobbra földre dűtés túlfojóztatás megoldja elsőre beröffen szivatóval utána!
És ez már nem az első amit láttam
KTM SX 450 Lowrider Edition 2012 Factory RR
Szilvit jól ismerem, és motoroztunk együtt párszor, gondoltam megcsipkedem kicsit.
A kevés női motoros közé tartozik (amiért külön szeretjük), de DR-Z kupán is azt kérdezik Tőle az interjún, hogy:
" Szilvike, mi lesz a vacsora?"
az ugyebár mosóbenzin.
Na attól tuti életrekel.
Sok sikert-széles utat
Jó lett a géped?
Mikor lesz a felújítás?
Ezt is megpróbálom!