Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna csak a napi számlálót lehet kompenzálásra beállítani... Tehát a sebességet nem tudod!
nagyfecsi gumicső alulról felfele töltés... ha no go akkor kuka a karmantyú. típus beazonosít alkatrész keres... kicsi siker/valószínüség....
nem
Azt pontosan hogy? De úgy is próbáltam, hogy alulról töltöttem fel a rendszert és úgy sem csinált semmit!
Szeva Uram,
Fölfelé megpróbáltad már légteleníteni?
Hali,

Szó mi szó van türelmed visszanézni a hszeket...
Az a helyzet bármilyen főfékhenger jó amit egy v két tárcsához gyártottak. régebbiekkel ne nagyon foglalkozz sok velük a macera. Elég sokat árulnak szerte a neten találsz biztosan.
Inkább az alsó munkahenger lesz macerás mert nem fér el a legtöbb a küllők miatt, persze ha küllös kereked van. Öntöttnél asszem elfér..
Gyári!
Még egy kérdés! Nissin gyári főfékhengerhez 1/2-es, lehet kapni felújító készletet? Mert egyszerűen nem akar működni! A tartályból nem viszi le az olajat a csőbe! Ez vajon miért lehet? Egy karmantyú csere segíthet rajta?
Ez nem kötömö, zseton meg van bőven.......... Egéb óhaj-sóhaj-bánat-panasz?
Ne haragudj, de ha te egy párszáz forintos alkatrészért 21.000-et adsz, mert szerelő csinálja, akkor meg is érdemled. Illetve így keletkeznek a városi legendák, hogy 'milyen drága is a KTM' címmel...
Helló, honnan tudnék szerezni egy főfékhengert amit itt írsz? (cb400)
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy, a gyári DRZ-S -nek a kilóméteróráját át lehet állítani 21"-ról (cross kerék) - 17" vagy 18"-ra (sm kerék)? Vagy másik órát kell venni?
Köszönöm.
Üdv.
Igen, de én szerelővel csináltatom, nem szeretem összekenni a kezem
És mennyibe adod?
Milyen felni? (Excel) Vagy nem gyári de hozzá van alakítva a drz-hez?
csomagot megkaptad már szelep ?
Szelepszár szimmeringért 21.000,- Ft-t? Te benéztél valamit csúnyán. Ezer alatt van darabja...
06-20-5-636-213
az SM szett kompletten eladó!
a-a a terepet nézve, ott nem sok elb@sznivaló volt.......
A narancsok ilyenek, ismiktől is hallottam már véleményt róluk: Ameddig működnek marhaf@szák, amikor meg nyűgjük van, az nagyon költséges Én is kipróbáltam egy 525-ös exc-t, tényleg jó, de azért egy szelepszárszimerngért 21pénzt kiadni azért az sok szerintem meg 1 berúgókarért 13at
Szép és jó gépek, főleg a 2T-sek, de hosszútávon nem éri meg szerintem fenntartani őket, max csak aki versenyezik vele DRZ az nekem jó, egy jóformán igénytelen gép, legyen benne olaj víz és benzin. Más nem is kell neki, csak strapabíró pilóta
Szia!
A fekete idomszett mennyibe kerűlne?Illetve még érdekelnének az sm kerekek gumi,féktárcsa és fogaskerék nélkül.Úgy mit kérnél értük?Köszi.
Yamahában is láttam már egy csomó ilyet...valószínűleg a pilóta is hibás benne...
DRZ ALKATRÉSZEK NAGY VÁLASZTÉKBAN!
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
http://www.
kepesmotor.hu/motor...

Sziasztok

vezérműlánc valakinek eladó esetleg, vagy tipp hol találok a legjobb árban?

Köszi

L.
Az akksit meg a pincében tárolom szobahőmérsékleten.